Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bbbrum
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Paraplu/plug komt uit band (Tourance): kan dit kwaad?

    Bij het schoonmaken van mn nieuwe motor ontdekte ik het volgende in m'n achterband: Ik heb de motor nu zo'n 1.5 maand, bij verkoop is er niets verteld over deze reparatie... Kan ik hier mee doorrijden? Ik heb nl alleen ervaringen met binnenbanden, lekrijden was ff nieuw...
  2. B

    Deukje in tank, zelf te repareren?

    Heb je van die mooie valbeugels (waar regelmatig gebruik van wordt gemaakt) op je motor, zul je altijd zien dat er op een andere manier toch beschadigingen ontstaan. En ja hoor, tijdens onderhoud donderde de tank om met als gevolg een kleine deuk linksonder (het zadel valt er half overheen)...
  3. B

    XTZ 660 krukasmoeroperatie - andere moer los??

    Nadat m'n '97 XTZ 660 Tenere wat begon te bonken heb ik de onderdelen besteld om het bekende euvel van deze blokjes op te lossen: een lossende krukasmoer. Maar wat schetste mijn verbazing toen ik het blok eenmaal openhad: niet de krukasmoer, maar de lockring aan de moer van de primaire (...
  4. B

    Honda NX250 tik – nokkenaskettingspanner?

    Sinds een kilometer of 100 heeft m’n Honda NX250 (MD21E, +/- 55.000km) een tik in de kop, vooral bij stationair is de tik af en toe goed hoorbaar. Ik heb de kleppendeksel eraf gehaald, kleppenspeling was in ieder geval in orde. Maar: de nokkenaskettingspanner heb ik er ook af gehaald, hij leek...
Terug
Bovenaan Onderaan