Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: B-Art
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B-Art

    Diverse gebruikte SC's

    Ik heb nog wat gebruikte supercorsa's liggen in de maten 180/55/17 en 180/60/17 Zowel SC 1,2 en 3. 50,- per stuk. En nog een mooi setje: SC1 met 180/60/17 achter. Setprijs 90,-
  2. B-Art

    Meerdere set's nieuwe Super corsa's

    Hallo, Iemand nog interesse in een set Supercorsa's nieuw? Hebben nog 5 set's liggen die weg mogen. Maten 120/180 Ivm met minder testen, zijn er teveel sets ingekocht dit jaar, vandaar. Per set 250,- Als iemand een of meerdere set's wil PM maar :)
  3. B-Art

    Foutmelding "14" Yamaha R1

    Hallo allemaal, Ik heb een blokwissel gedaan bij een yamaha R1 uit 2007, naar alles weer aangesloten te hebben krijg ik de foutmelding 14 op het dashboard... Nu heb ik op internet al het 1 en ander gevonden, maar het is me niet helemaal duidelijk waar het nu precies in moet zitten...
  4. B-Art

    Autodrom Grobnik Rijeka

    Iemand ervaring met dit circuit? Racetraining - Circuit info (stichting racetraining.nl) Grtz, Bart
  5. B-Art

    In Memoriam: Gerrit Terpstra (GixxerGerrit)

    Met verslagenheid hebben we gehoord dat Gerrit zaterdagmorgen door een ongeval is overleden. Van zijn vrouw Irene hebben we begrepen dat hij tijdens het motorrijden een ongeluk heeft gehad. Wij wensen zijn vrouw en familie heel veel sterkte de komende tijd. Gerrit was lid van de...
  6. B-Art

    Diverse delen voor Aprilia Mille 2001/2003

    Ik kwam nog tegen in de schuur: Linker zijdeel met schade, carbon is in perfecte staat. 30,- inclusief verzenden
  7. B-Art

    Aprilia RSV Mille R 2003

    Na 5 jaar wordt het tijd voor wat anders, daarom te koop, een Aprilia RSV R, model 2003, kenteken 2004. Inruil Supermotard of Mille circuitfiets mogelijk. Motor is in originele staat, heeft 52.xxx kilometers op de klok staan. Ben de 2de eigenaar, en heb hem gekocht met 8000km op de klok...
  8. B-Art

    Sidi racehandschoenen Maat M te koop (alweer :-P)

    Het gaan om de handschoenen in dit topic: Sidi race handschoenen maat M (2e hands) Ik had ze dus overgenomen, maar na een ritje blijken ze toch aan de krappe kant, vandaar dus wederom te koop :P voor 5 tientjes :) Zijn zeer mooie handschoenen!
  9. B-Art

    Wat kuipdelen en achterbrug RSV Millle R 2003

    Heb nog wat delen met lichte schade liggen :) Zijpaneel...
  10. B-Art

    Silmoto demper voor Aprilia RSV Mille

    Heb nog een slip-on voor een RSV Mille R. Ding is zo goed als nieuw! Met uitneembare dB-killer d.m.v een segerring i.p.v zo'n gaar schroefje aan de onderkant, en uiteraard E-keur. Prijs 200,- Inclusief Alu ophangbeugel
  11. B-Art

    Pirelli SC's

    Heb nog wat gebruikte Pirelli's liggen, 2 voorbandjes en een achterband. 1x 190 55 17 2x 120 70 17 75 euri's :)
  12. B-Art

    Ervaring designerhelmets?

    Zoals de titel al zegt, iemand ervaring met www.designerhelmets.com? Grtz, Bart
  13. B-Art

    Silmoto demper voor RSV Mille

    Silmoto demper met E-keur voor een Mille, paar maandjes oud. Demper is in nieuwstaat :Y Prijs: 250,-
  14. B-Art

    Diverse kuipdelen Mille R 2003 + Achterbrug

    Wegens gewijzigde plannen bied ik aan: Linkerdeel onderkuip...
  15. B-Art

    Verjo Theorie Autorijden

    Jaja, na 9 jaar toch eindelijk besloten m'n auto rijbewijs te gaan halen :P Theorie is vorige gehaald, dus bij deze bied ik m'n theorieboekje aan. 15eu inclusief verzenden. Grtz, Bart
  16. B-Art

    Honda VF750 Loop of Sloop

    Ik bied aan: http://www.speurders.nl/speurder.php?id=32669793&tbl=ads Groeten, Bart
  17. B-Art

    Yamaha XT550

    Wegens vertrek naar het buitenland, deze XT550 te koop. Zit nog wat werk aan: -Verlichting werkt niet. -Moet ff nieuwe pakking meuk tussen het klepdeksel. -Zit een gat in de uitlaat. Zit nieuwe koppakking in en heb er nog een nieuwe voetpakking bij. Vraagprijs: 375,-
  18. B-Art

    Leovince Aprilia RSV Mille

    Te koop Leovince met E-keur, zo goed als nieuw. Prijs: 175 euro
  19. B-Art

    Kawasaki GPX600

    Kawasaki met beetje kuipschade en een afgebroken geleidebus van de schakelas. Zoals op de foto te zien is daar het geleidingsbusje afgebroken. verder heeft de motor door een schuivertje klein beetje kuipschade. Motor heeft 51000km gelopen, net afgelopen zomer grote beurt gehad bij Safe, ketting...
  20. B-Art

    Vampire voor GPX600

    Heb hier nog een Vampire demper liggen voor een GPX600. Doe maar een bod.. Grtz, Bart
  21. B-Art

    Aprilia delen: Akra's,filter, uitlaatsysteem

    Wegens beeindiging uitlaatproject bied ik het volgende aan: -Complete bochtenset voor een 2004/2005 RSV Mille. -2 Akra dempers, waarvan 1 licht beschadigd, zie foto's -DT1 filter, slecht paar honderd km gebruikt, is er af omdat ik nu met Renegade airkit rij 8-) Doe een goed bod zou ik...
  22. B-Art

    Gezocht Filmpje Burnout Rossi

    Hallo, ik heb al flink gezocht, maar niet gevonden B| Ben op zoek naar de donut die rossi draaide voor de hoofdtribune op Assen, ik dacht in het eerste seizoen van de MotoGp, dat was het jaar dat iedereen de baan op rende :X Wie weet waar ik deze kan vinden :? Grtz, Bart
  23. B-Art

    2 kaarten LeMans

    Weet het beetje laat, maar heb sinds vandaag 2 kaarten over voor de Gp van LeMans -O- 2 maten haken af omdat ze aankomend weekend kampioen KUNNEN worden met voetbal :X Tja voetbal gaat bij hun boven MotoGp _O- Afijn kunnen zij ook niks aan doen O-) Dus wie heeft er nog trek, ik weet...
  24. B-Art

    DT1 Filter voor Mille/Tuono

    Heb nog een DT1 filter liggen die slechts 500km in m'n motor heeft gezeten. Heb hem vervangen doordat ik een BMC filter op de kop kon tikken. Voor 25eu, mag die weg is inclusief eventuele verzendkosten, nieuwprijs is dacht ik 50eu. Grt, Bart Bijlage: a12.jpg
  25. B-Art

    Oud brik blok of wat dan ook voor Optochtwagen!

    Hallo mensen, Wij zijn opzoek naar een schadefiets, blok, brik of wat dan ook voor onze aanstaande optochtwagen :P We zijn aan het bouwen aan een wagen met als thema "TT-Assen" :9 Bedoeling is dat er ook een motor op komt te staan waarmee we kunnen burnen, kabaal maken enz }) Dus wie...
Terug
Bovenaan Onderaan