Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nicks4Nix
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nicks4Nix

    Het Circuit Rondetijden Topic (Lees OP!)

    Allereerst dank voor MarcelvP voor het bijhouden van de rondetijden tot nu toe :} Vanaf nu zal ik het rondetijden topic gaan bijhouden. LET OP HET JUISTE FORMAAT mensen.... onjuist format wordt niet bijgewerkt/geplaatst. Kijk even naar hoe de tijden nu in de lijst staan, en geef in EXACT...
  2. Nicks4Nix

    [TK] Voorbanden Pirelli Bridgestone Michelin

    In verband met ruimte tekort in de schuur... Te koop: 6 voorbanden in 1 koop(je) - 1x Pirelli Superbike Slick SC1 DOT 0514 - 1x Pirelli Superbike Slick SC1 DOT 0514 - 1x Pirelli Superbike Slick SC2 DOT 1214 - 1x Pirelli Superbike Slick SC2 DOT 3014 - 1x Bridgestone v1 soft DOT 0313 -...
  3. Nicks4Nix

    [TK] Tandwielen GSXR1000K5 (en mogelijk ook andere modellen)

    Ik heb nog de volgende tandwielen voor o.a. een GSXR1000K5 liggen In 520: 1x 15 gebruikt (1 dag) 1x 15 nieuw 1x 16 nieuw 1x 44 alu gebruikt (ziet er goed uit) 1x 44 alu nieuw 1x 45 alu nieuw In 530: 1x 15 nieuw 1x 44 alu nieuw 1x 15 gebruikt 1x 16 gebruikt 1x 45 alu gebruikt 2x...
  4. Nicks4Nix

    [HELLUP] kuipset BMW S1000RR originele uitlaat gezocht

    ik ben heel nederland en belgie aan het afbellen maar tot nu toe geen geluk, dus nog maar een keer hier proberen... Wie kan mij helpen met een kuipset (boven en onder) voor een BMW S1000RR met originele uitlaat? ik heb er 1 in bestelling staan maar die wordt niet op tijd geleverd door de...
  5. Nicks4Nix

    Gezocht: Oliekoeler GSXR 1000 K5 K6

    Heeft er iemand nog een nette droge dichte oliekoeler voor een GSXR 1000 K5 / K6 liggen? kwam erachter dat de mijn zweet. zal m dus maar vervangen voor het erger wordt.
  6. Nicks4Nix

    [TK] Suzuki GSXR1000 K5 Compensatiefiets

    Voor de twijfelaars op een 600cc => DE fiets om het verschil te maken in de ZAC! (maar in de OW-cup zal ie het ook niet slecht doen :+) Te koop: mijn Suzuki GSXR 1000 K5 (uit 2005 dus). op nederlands kenteken en ongeveer 26.000km op de teller. gewoon in goede staat, rijklaar, starten...
  7. Nicks4Nix

    Raadsel voor de vering experts

    Welke vering expert weet wat er hier aan de hand is? *WARNING* lang verhaal.... de specs motor = suzuki gsxr 1000 k5 rijdergewicht = 74 kg (in mn blote sjakie) voorvork = 1.0 kg veren met Ohlins FPK kit oliehoogte voorvork = 100 mm instellingen voorvork = 7 clicks reb, 10 clicks comp...
  8. Nicks4Nix

    [TK] zaterdag 25 mei Nurburgring GP-strecke (EYBIS)

    Wie heeft er zin om op zaterdag 25 mei naar de Nurburgring te gaan? ik heb geboekt bij Eybis, maar kan uiteindelijk niet. het is de GP-strecke, dus supergaaf baantje!! voor een leuk prijsie mag je m overnemen ik had geboekt in de Pro1 groep, maar ik neem aan dat dat makkelijk om te zetten...
  9. Nicks4Nix

    [TKG] origineel uitlaatspruitstuk GSXR 1000 K5

    Wie heeft er 1 liggen? meine ist kaputt :(
  10. Nicks4Nix

    [TK] 14 en 15 Mei Spa Prospeed

    een vriend van me is verhinderd en heeft me gevraagd zijn dagen hier te koop te zetten. info via de mail, 800btg [at] gmail.com Te koop: 2 dagen Spa Francorchamps met Prospeed (www.prospeed.de) maandag 14 en dinsdag 15 mei snelste groep, inclusief transponder vaste prijs € 300,-
  11. Nicks4Nix

    Voor- en Achterwiel Suzuki GSXR1000 K5

    Wie heeft er nog een set wielen voor een GSXR1000 K5 in de aanbieding? In goede staat, recht en niet al te beschadigd ze zijn bedoeld als 2e set velgen zodat ik makkelijk kan wisselen tijdens races. prijs onder de 400,- voor complete set, incl schrijven, tandwieldrager, etc oftewel, klaar...
  12. Nicks4Nix

    ervaringen met clip-ons

    ik wil de originele clip-ons van mn GSXR1000K5 brommert gaan vervangen door verstelbare maar kom nog wat verschillen tegen... de PP-tuning staan onder 10 graden en zijn qua breedte niet te verstellen de Vortex clipons staan onder 7 graden en kunnen wel qua breedte versteld worden wat merk...
  13. Nicks4Nix

    rijstijl 1000cc: hoog in toeren houden of koppel gebruiken

    ik vraag me af wat nu de beste rondetijden zal opleveren: altijd naar de laagste versnelling om met de meeste toeren uit te accelereren, of versnelling hoger en op koppel de bocht uit trekken. hoog in toeren: - meer motorrem waardoor je mogelijk langzamer de bocht in gaat - meer onrust...
  14. Nicks4Nix

    [TK] Velgen en Schokdemper voor Yamaha R1 02-03

    Te koop voor een Yamaha R1 uit 2002 of 2003: 1 set velgen a 250,00 verkocht :) 1 Wilber 632 competition schokdemper a 300,00 demper heb ik 2e hands gekocht en geheel laten reviseren bij HK in Uden. 2 seizoenen mee gereden. is nog tip top in orde.
  15. Nicks4Nix

    TK: Yamaha YZF R1 2003 Grijs Zwart

    Na twee jaartjes is het tijd voor iets anders dus zet ik mijn Yamaha R1 uit 2003 te koop. Hij heeft ongeveer 33.000 km gelopen en is altijd in onderhoud geweest bij mijn dealert. Uiteraard verkeert de fiets in zeer goede staat. het enige wat gedaan moet worden is de ketting vervangen. ik...
  16. Nicks4Nix

    TK: WP schokdemper voor een R1 2000 of 2001

    Te koop: White Power (WP) schokdemper voor een Yamaha R1 uit 2000 of 2001 Type 15.27.U7.04 Nieuwprijs 850,- euro (bij SO-Products; www.so-products.com) Vraagprijs 400,- euro Ik heb de demper volledig laten reviseren dus hij is niet in goede staat, ook niet in uitstekende staat, nee hij is als...
  17. Nicks4Nix

    ervaringen met rearset relocator ?

    ik heb een rearset relocator voor mn GSXR750 besteld, je weetwel zon ding dat de originele voetsteunen verplaatst en dus niet zo heel erg duur is. ik heb alleen nog geen idee hoe het zal gaan aanvoelen .... het is de bedoeling dat ik mn voeten wat meer naar achteren krijg zodat ik wat beter kan...
  18. Nicks4Nix

    Hoe ver is die van jouw door de pootjes gezakt ?

    ik wil binnenkort mijn GSXR750 ('00) iets laten zakken voor om een aantal dingen te corrigeren : - hogere veervoorspanning (en daardoor iets hoger voor) om het duiken en kwispelen te verminderen - mogelijk verschil in omtrek supercorsa's tov origineel (wie weet de omtrek van de michelin's ?)...
  19. Nicks4Nix

    enkel of dubbel ?

    ik wil stalen remleidingen op mn gixxer laten zetten maar vraag me even af of er nog verschil is in de manier van aansluiten .... wat heeft het beste resultaat ?: * zoals origineel 1 leiding omlaag en dan doorlussen vanaf de klauw of * eigen leidingen naar de remklauwen vanaf de remcilinder...
  20. Nicks4Nix

    thumbrake, handig of niet ?

    hoewel ik eigenlijk nooit mn achterrem gebruik schijnt het wel eens handig te zijn m wel te gebruiken. nu is het pielen met je voet om m bij het pedaaltje te krijgen niet altijd even handig omdat je dan met je tenen over het asfalt zit te schrapen. in de motogp gebruiken ze al een tijdje een...
  21. Nicks4Nix

    interessante info over afstellen vering enzo

    topic 1230893597345435 en 1 over vering afstellen enzo, maar goed ik dacht ik zal er toch nog maar 1 starten ... kwam toevallig dit stukkie tegen en dacht ik zal het maar ns delen ... http://www.sportrider.com/tech/146_0006_susp/ staan ook best wel wat meer aardige verhaaltje op trouwens.
  22. Nicks4Nix

    dansend achterwiel

    als ik op mn GSX-R 750 uit 2000 (is wel handig om te weten) hard van een kleine 200 naar zeg 90 terugval dan wil mn achterwiel een beetje gaan dansen (heen en weer wiebelen). op zich niet heeeel erg extreem, maar net genoeg om er mee bezig te zijn. ik probeer al zo veel mogelijk mn knieen om mn...
  23. Nicks4Nix

    nieuwe rubbertjes

    zat me even af te vragen of het nut zou hebben om nieuwe bandjes eerst eens goed af te wassen met zeep ofzo. zou het helpen die glibberlaag eraf te krijgen ? vandeweek nieuwe plakkertjes eronder (BT12SS-jes) en heb geen zin om op mn snuffert te gaan ... iemand ideeen of ervaring mee ?
  24. Nicks4Nix

    57km te hard is niet duur :-)

    vanmiddag behoorlijk geluk gehad op weg naar de ring! op zich wel pech natuurlijk maar het kon erger ... we trekken met z'n tweeen op bij een stoplicht :] en pakken ff een bochtje. springt er ineens zo'n manneke met een groene pet op de weg. Gut gemacht, 107 stunden km gelaserd. |(...
  25. Nicks4Nix

    bye bye TLR '(

    met pijn in mn hart, maar een smile op m'n face I present m'n nieuwe fiets. De TLR is echt een fijne fiets, lekker veel power zowel onder- als bovenin waardoor je altijd op het gas kan gaan, welke versnelling je ook zit. Sturen doet ie gewoon iets minder. je moet 'm behoorlijk de bocht induwen...
Terug
Bovenaan Onderaan