Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kamikaze
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Sena SRL voor Shoei Neotec-II

    Omdat ik mijn helm verkoop is het ook logisch om het bluetooth communicatiesetje te verkopen. Betreft dus een specifiek voor de Shoei Neotec-II ontworpen systeem van Sena. Vraagprijs is 169 euro.
  2. K

    Shoei Neotec-II Excursion maat XL

    Bij deze bied ik mijn Shoei Neotec-II helm te koop aan. Merk dat een systeemhelm mij toch niet zo bevalt, blijf rijden met mijn GT-Air. Maat is XL. Vraagprijs is 450 euro. groeten
  3. K

    Shoei Neotec-II Excursion maat XL

    Bij deze bied ik mijn Shoei Neotec-II helm te koop aan. Merk dat een systeemhelm mij toch niet zo bevalt, blijf rijden met mijn GT-Air. Maat is XL. Vraagprijs is 450 euro. groeten
  4. K

    Slovenie

    Hoi Hoi, Ik heb vandaag een rondritje gemaakt door het Triglasvki National Park en de Vrsic pas in Slovenie. Lekker veel bochtjes en dus ook de vele haarspelden van de Vrsic pas. Ik heb de route geupload naar de My Route App gedeelte van MotorForum, in de centrale map en de map van...
  5. K

    TK : Yamaha FZ1 Fazer FZ1-S

    Hoi , Ik heb mijn motor te koop. Vraagprijs incl alle aanpassingen is 8900 euro. Het is een Yamaha FZ1-S, model zonder ABS. 2008 1000 cc 150pk kmstand : 0ngeveer 8000km, motor wordt nog gereden op dit moment. Kleur Graphite Sterkere achterveer gemonteerd van WP Verhoogd...
  6. K

    Schade door opspattend grind voorligger

    Hoi Allemmaal, Zit met een vraag. Tijdens een tourrit van afgelopen weekend reed er iemand achter mij. Deze persoon heeft nogal wat schade opgelopen door steentjes/grind waar ik doorheen gereden ben. Deze steentjes zijn door mijn achterband 'omhoog geworpen' en hebben het kuipwerk van...
  7. K

    Te Koop Aprilia Tuono bj 2006

    Hallo allemaal, Ik wil mijn Tuonootje verkopen. Het is een Tuono uit 2006 met ongeveer 7500 km op de teller. De motor is in originele staat. Achterband is 90% en de voorband is bijna aan vervanging toe. Ik wil graag wat meer windbescherming daarom wil ik de motor graag verkopen. De...
  8. K

    Te Koop Aprilia Tuono bj 2006

    Ik wil mijn Aprilia Tuono graag verkopen. Afgelopen mei heb ik deze motor aangeschaft bij de dealer maar de motor is toch iets te 'naked' voor me. kilometerstand is ongeveer 6500km, er wordt nog wel mee gereden totdat ik een andere motor heb. Niet rijden is geen optie voor me :-) De motor...
  9. K

    Yamaha FZS1000 bj 2002 Zwart

    Ik heb een Yamaha Fazer 1000 te koop. Vraagprijs is 6000 euro. Gegevens motor : Yamaha Fazer 1000 Bouwjaar 2002 Km-stand 35.000 Verhoogd ruitje, origineel ruitje aanwezig en inbegrepen Inclusief een MIVV-uitlaat, originele uitlaat is gemonteerd. Banden Pirelli Diablo Corsa, voor...
  10. K

    Motorroute naar en in Tsjechie

    Hoi Allemaal, Heeft er iemand misschien een motorroute naar Tsjechie beschikbaar ? En toevallig ook een route(s) in Tsjechie zelf ? Ik ben van plan om over twee weken een naar Tsjechie te rijden, paar dagen aan het Lipno-meer gaan liggen en dan via het zwarte Woud weer terug te rijden naar...
  11. K

    Tingeling Fazer 1000

    Ik hoor bij mijn FZS1000 bj2002 24K een tingeling-geluid in de uitlaat, om het maar even zo uit te drukken. Het is geen regelmatig geluid, maar erg onregelmatig. Het lijkt net alsof er een stukje metaal in de uitlaat aan het rammelen is. Het klinkt door de gehele uitlaat, voor tot achter. Met de...
  12. K

    Motorweekend Clervaux (Lu)

    Hoi Allemaal, Ik ga met pinksteren naar Clervaux in Luxemburg. Weet iemand of daar ook s'avonds ook iets te beleven is , kroeg ,disco etc. groeten Kami
  13. K

    Verlichting 80W

    Ik wil graag voor meer zicht andere lampen monteren op motor zowel als auto. Ik zit te denken aan 80/100 Watt lampen. Kan ik dit zomaar doen ? Moet ik rekening houden met de warmte die deze lampen afstralen ? gr Kami
  14. K

    voorband 120/70 of 120/60 ?

    Wat is het voordeel van een voorband maat 120/70 tov een 120/60 ? Of zijn er andersom voordelen ? Mij lijkt een 120/60 makkelijker sturen. Is dit ook zo ? alvast bedankt, groet Kami
  15. K

    2de hands motoronderdelen in Duitsland

    Weet iemand of er in de buurt van Roermond/Venlo eo een duits bedrijf zit wat tweedehandsonderdelen verkoopt zoals kuipdelen en voorvorken etc. Tnx kami
  16. K

    Straatrace in Dordrecht met motoren

    Vanavond is er in Dordrecht een straatrace geweest waar twee motoren bij betrokken zijn geweest. Heeft iemand er meer info over ?
  17. K

    Gezocht Drukplaat koppeling RF900R

    Hoi Hoi Allemaal, Ik ben er gisteren achter gekomen dat de drukplaat van mijn koppeling is ingesleten. Koppeling slipt dus, ondanks ver allemaal nieuwe platen ed. Nu wil ik het weekend op vakantie en wilde een nieuwe drukplaat gaan halen/bestellen. Nu is deze niet op voorraad bij de...
  18. K

    Verchromen velgen

    Hoi Allemaal, Ik wil graag mijn velgen laten verchromen. Het zijn velgen van een RF900R. Heeft iemand enig idee wat dit gaat kosten ? Is het aan te raden ? Vergt het veel onderhoud ? tnx
Terug
Bovenaan Onderaan