Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ZamBeZi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    Waar halen jullie je accu?

    Ik ben toe aan een nieuwe accu voor m’n Ducati Monster M750ie. Waar halen jullie je accu’s? gewoon bij de dealer of zijn er betere (lees: goedkopere) alternatieven??? Bedankt voor de reacties!
  2. Z

    Monster 750 vs. Hornet 600

    Om de eeuwige vete maar weer eens op te starten: ik heb vorige week in het Sauerland een flink stuk kunnen sturen op een Honda CB600. Ik was daar zelf met m'n M750ie uit 2002 die nu lekker los begint te komen en een vriend had de Hornet gehuurd, dus ik kon ze mooi vergelijken. Over vergelijken...
  3. Z

    gezocht: adresje voor Termignoni's

    voor m'n Monster 750ie, bj 2002 wil in principe nieuw kopen, gewoon bij m'n dealer, maar als iemand wat goedkopers weet, hoor ik 't graag zou 't zin hebben om die dingen in Duitsland te halen?
  4. Z

    1000 km in een dag op de Monster!

    gisteren wezen toeren met een maatje van me (hij op z'n Bulldog) dagje was al ruim van tevoren gepland, want we moesten beiden kilometers maken op de bikes om zo de 1000 km-beurt voor het Sauerlandweekend (met Pinksteren) te hebben gehad Dat was geen probleem; ik zat al op 900 km en daar zijn...
  5. Z

    Tanktas voor Ducati Monster - ervaringen???

    mijn universele tanktas past niet lekker op m'n M750 op de Kawa had ik geen problemen, maar op de Duc pakken die magneetflappen een hoop wind en tegen de 120 km/h wordt íe bijna airborne niet fijn dus wie heeft er ervaringen met tanktassen op de Duc en dan met name de volgende modellen...
  6. Z

    Ducati in de sneeuw

    Ik had nog wat plaatjes beloofd van m'n nieuwe aanwinst, nou hier zijn ze Bijlage: Ducsn.JPG
  7. Z

    Flyscreen voor Ducati Monster: tips, links, merken

    de titel zegt het al: ik ben op zoek naar een alternatief flyscreen voor de Ducati Monster het liefst kunststof dat in kleur kan gespoten worden (dus carbon-look is overbodig), een ruitje en wat forser dan de originele flyscreens moet redelijk comfort bieden (relatief natuurlijk), maar er wel...
Terug
Bovenaan Onderaan