Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pilot piet
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. pilot piet

    dynamo zx9r

    Wordt mijn dynamo door een ketting of een riem aangedreven
  2. pilot piet

    dynamo zx9r

    Wordt mijn dynamo door riem of ketting aangedreven
  3. pilot piet

    duoseatcover zx9r

    wie heeft er nog een duoseatcover voor een zx9r b bj 94 tm 97 kleu maakt niet uit als het een zwarte is dan zou dat mooi zijn mn mail is gea.pieter@home.nl
  4. pilot piet

    leren dames motorjas DIFI

    zgan leren dames motorjas merk DIFI Maat 38 met schouderprotectie
  5. pilot piet

    stuurgewichtjes ZX9r

    ik heb nog 2 nieuwe stuurgewichtjes met carbonlook liggen voor een ZX 9 r van 1994 Wie heeft hier belang bij
  6. pilot piet

    duo seatcover zx 9 r b

    wie o wie heeft er een duoseatcover voor mij kleur maakt niet uit
  7. pilot piet

    dit weekend grote landelijke controle

    Iedereen kijk uit als je naar de megameet gaat zondag, ze hebben aangekondigd een grote landelijke verkeers controle te houden op wegmisbruikers :( ze hebben niks beters te doen zeker :(
  8. pilot piet

    R1 op A28

    GESPOT ,wie was dat op een r 1 zamen met een groepje andere motorrijders tussen assen zuid en assen noord ,ik ging bij assen zuid de snelweg op toen jullie mij achterop reden de r1 ging mij later voorbij en gebaarde waardoor ik de indruk kreeg dat er wat met mijn motor was een kawasaki zx 9 r...
  9. pilot piet

    IEDEREEN ALVAST

    VANUIT RODEN (dr)-----IEDEREEN OP DIT FORUM ALVAST EEN GEZOND EN VEILIG MOTOR JAAR TOEGEWENST ,EN HOU ALLEMAAL HET RUBBER BOVEN :]
  10. pilot piet

    ervaring met bt021

    wat is jullie ervaring wat betreft grip in de bochten [bv knee douwn] bij nat wegdek en slijtage dus hoeveel km bv
  11. pilot piet

    wie heeft er ervaring met de nieuwe bt 021

    hoe bevalt jullie de nieuwe bt 021,en hoe is het met de grip met bv een knee douwn,en natuurlijk met een nat wegdek een slijtage hoeveel km bv
  12. pilot piet

    kawasaki zx9r b

    zoek een hugger en een seatcover kleur maakt niet uit moet niet beschadigt zijn,reactie graag met foto,s naar pieter_ekhart@hotmail.com :}
  13. pilot piet

    hugger zx9r b

    heeft er nog iemand een een hugger oftewel een achterspatbord liggen voor kawasaki zx9r b model 94 tm 97 kleur maakt niet uit,email adres is gea.pieter@home .nl
  14. pilot piet

    seat cover kawasaki

    wie heeft er nog een seatcover liggen voor mijn zx9r van 94 mag ook van 95 96 97 zijn want dat is hetzelfde model , :} kleur maakt niet uit mijn e mail is gea.pieter@home .nl
  15. pilot piet

    duo seatcover kawasaki zx9r

    ik zoekeen duoseatcover voor mijn zx9r model 94 95 96 of 97 dit maakt volgens mij niet uit aan gezien het allemaal b modellen zijn ,de mijne is van 94mijn hotmail is pieter_ekhart@hotmail.com
  16. pilot piet

    documenten lijst

    hoe kan ik een foto verwijderen uit de documenten lijst
  17. pilot piet

    duo seatcover kawasaki zx9r 94 tm 97

    ja ik zoek dus een seatcover kleur maakt niet uit als ie maar niet beschadigd is
  18. pilot piet

    duo seat cover

    wie heeft er voor mij een duoseat cover voor een kawa zx9r bj 94 tm 97 b model de kleur maakt niet uit :]
  19. pilot piet

    monoseat

    te koop gevraagt monoseat voor kawasaki zx9r b model 1994
  20. pilot piet

    seatcover

    een seatcover voor mijn kawasaki zx9r b model
  21. pilot piet

    gaer indicator voor kawasaki zx9r b

    ik heb een zx9r b met een kilometerkabel ipv een sensor, had gehoord dat het alleen kon als je een sensor hebt,en die zitten alleen op het c model wie weet een oplossing en voor wat voor prijs
  22. pilot piet

    seat cover zx9r b model

    wie heeft er voor mij een seatcover voor mijn zx9r b model mag iets beschadigt zijn en de kleur maakt niet zo veel uit maar als ie in het zwart is zou dat mooi zijn, je mag me ook mailen op gea.pieter@home.nl
  23. pilot piet

    e mail notificatie

    hoe kan het dat via mijn msn allemaal berichten krijg toegestuurt van het motorforum het betreft e mail notificatie,s
  24. pilot piet

    tttttt

    ttttttt
  25. pilot piet

    even wat vergeten

    hier nog even een foto,je van mijen mn bike :Y
Terug
Bovenaan Onderaan