Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Erik nogal de Perik

    Aangeboden: Advanced Riding Trainingsdag 30 juni

    Een vriend van me is verhinderd en biedt deze dag aan voor EUR 130 (kost normaal EUR 160) Klik hier voor meer info
  2. Erik nogal de Perik

    Ben weer thuis.......

    Voor de mensen die me gemist hebben....... Net terug van het ziekenhuis en m'n schadevrij teller teruggezet. '( Ben op eerste Paasdag met een flinke vaart (ca. 120) weggegleden met m'n achterwiel (banden hadden al twee dagen Assen achter de rug). Glijden ging prima maar aan de ander kant...
  3. Erik nogal de Perik

    Niet meer schadevrij

    Ja, ook ik heb het voor elkaar gekregen: vanmiddag op m'n plaat gegaan. :( We waren met z'n drieën door Duitsland aan het tuffen, allemaal lekkere weggetjes met veel bochten waar helaas wel veel rotzooi ligt (vaak van agrarische herkomst). Een vroegere vriend van me rijdt met z'n R1 voorop...
  4. Erik nogal de Perik

    Gezocht: Schema CDI van een Kawa GPX/GPZ

    Ben op zoek naar een electrisch schema van een CDI-unit van een Kawasaki 600/750 GPX/GPZ. Een gebruikte CDI is natuurlijk ook welkom (voor wènâg :) ).
  5. Erik nogal de Perik

    Fluttert krijgt nieuwe motor van Safe Almelo

    Nederlands kampioen SuperStock 2002, Richard Fluttert heeft het allemaal niet voor niets gekregen. Hoewel ik niet op de hoogte ben van de situatie bij andere teams, durf ik wel te stellen dat Richard met een minimum aan middelen een maximaal resultaat heeft neergezet. Met wat sponsoring en hand-...
  6. Erik nogal de Perik

    ADSL Hardware???

    Mijn broer wil op zijn Apple G4 een ADSL aansluiting, wat is beter USB of LAN? (ik denk LAN)
  7. Erik nogal de Perik

    Twee plaatsen vrij circuitdag Assen 6 mei

    Door de gebeurtenissen van afgelopen zondag (zie http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4282&singlepost=88500) zijn er twee plaatsen vrijgekomen op de cicuitdag Assen op 6 mei. Inschrijven bij TT Motors Zwolle.
Terug
Bovenaan Onderaan