Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nocer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nocer

    Probiker leren combi: Maat 56 (zowel broek als jas)

    Omdat ik al erg lang niet meer in dit pak past. En wellicht omdat ik iemand anders er blij mee kan maken. Het is een probiker pak (uit iets van 2009 denk ik) maat 56 jas en broek. Het is gedragen door iemand die 1m93 was en toen iets van 100 kilo schoon aan de haak (kan iets zwaarder geweest...
  2. Nocer

    Garagebox Utrecht in de buurt van Balije-/Vondellaan gezocht

    Hoi, Zoals het topictitel aangeeft zoek ik een garagebox in de omgeving van dat deel van Utrecht. Ik vind het niet erg om een box te delen mits het natuurlijk een betrouwbare motorfanaat betreft. ;-)
  3. Nocer

    Einde dual sport?

    Latest Motorbike News | MCN Als het tegen zit wordt het kiezen tussen een road fiets en een off-road fiets...
  4. Nocer

    Automobilist: " Ik had hem niet gezien"

    De meest gehate zin bij motorrijders.... Oke... nog geen vrijdag... en sommige kennen hem al.... maar hoe goed ben jij in het zien van dingen? http://www.youtube.com/watch?v=Ahg6qcgoay4
  5. Nocer

    [Centraal] Het grote rijlessers topic >> Deel 26 <<

    *O* Welkom beginnende motorrijders in het Centrale Rijlessen Topic *O* Wat voor weer krijgen de lessers ?~[/u]~[/b] De buien kan je live hier volgen: http://www.buienradar.nl/ En hier een overzicht van wat het weer ons gaat brengen: De lijst van alle lessers en pas-geslaagden...
  6. Nocer

    (Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 25 **

    *O* Welkom beginnende motorrijders in het Centrale Rijlessen Topic *O* Voor mensen die zich vervelen of willen weten hoe mensen in de oertijd afreden hebben we hier de rijlestopic historie: (centraal) ik heb rijlessen!! (Centraal) Ik heb rijlessen!! - Deel 2 (Centraal) Ik heb...
  7. Nocer

    Bij gebrek aan een radio op je motor

    Valt me steeds vaker op dat ik aan het zingen ben tijdens het motorrijden O-) Nog meer mensen die dat doen, en zo ja welk nummer ? ;) Op dit moment is het toch een beetje van Simple Plan, Nickelback, Krezip, etc.... Het helpt best om de lange snelweg door te komen... Geen reactie's van...
  8. Nocer

    (Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 24 **

    *O* Welkom beginnende motorrijders in het Centrale Rijlessen Topic *O* Voor mensen die zich vervelen of willen weten hoe mensen in de oertijd afreden hebben we hier de rijlestopic historie: (centraal) ik heb rijlessen!! (Centraal) Ik heb rijlessen!! - Deel 2 (Centraal) Ik heb...
  9. Nocer

    Uitlaat en motorblok vragen :)

    Hoi :) Ik heb onder mijn Honda CBR 600F (net 4500 km oud) een BOS Oval uitlaat van mijn oude CBR gezet. Deze heeft in het water gelegen (reden aankoop nieuwe motor O-)) en is daarna onder mijn nieuwe motor gezet. Nu heeft dit alles een andere uitwerking op mijn nieuwe motor dan op mijn...
  10. Nocer

    Miliscuul lek in buitenband... is dit te "plakken"

    Voordat ik met UTFS word geconfronteerd... ik heb deze een half jaar terug geraadpleegd en destijds een vrij nieuwe band compleet vervangen omdat deze lek was.... Nu heb ik een band die 4000 km oud is (Pilot Road 2CT) en helaas... een heel klein pinnetje zit er in.... iets heel kleins maar...
  11. Nocer

    (Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 23 **

    *O* Welkom beginnende motorrijders in het Centrale Rijlessen Topic *O* Voor mensen die zich vervelen of willen weten hoe mensen in de oertijd afreden hebben we hier de rijlestopic historie: (centraal) ik heb rijlessen!! (Centraal) Ik heb rijlessen!! - Deel 2 (Centraal) Ik heb...
  12. Nocer

    (Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 22 **

    *O* Welkom beginnende motorrijders in het Centrale Rijlessen Topic *O* Voor mensen die zich vervelen of willen weten hoe mensen in de oertijd afreden hebben we hier de rijlestopic historie: (centraal) ik heb rijlessen!! (Centraal) Ik heb rijlessen!! - Deel 2 (Centraal) Ik heb...
  13. Nocer

    Fabrieksgarantie vervalt bij een niet officiele dealer ?

    Er is hier ( ik heb al gezocht ) erg veel onduidelijk over en ik vroeg of iemand hiermee ervaring had ( anders moet ik weer de importeur bellen morgen ;) ) Het lijkt mij enigzins sterk.... maar aan de andere kant kan ik het me wel voorstellen. Het gaat om een Honda motor die ik nieuw bij een...
  14. Nocer

    Ervaringen Boeve motoren te Garderen?

    Hey, Ik vroeg me af of iemand met deze zaak ervaring heeft en me wat mischien meer kon vertellen over hoe soepel ze zijn, hoe betrouwbaar en een algemene indruk. Ik heb ze net opgebeld ( was wel na sluitingstijd op zijn mobiel, dus ik snap het wel ) en het klonk allemaal erg vaag :) Heb...
  15. Nocer

    Helm in het water gelegen, nog bruikbaar ?

    Een klein vraagje die ik even niet terug kan vinden in de zoekfunctie. Stel je gaat met een redelijk hoge snelheid te water ( bij wijze van spreken ;) ), je bent met je kop ook onder water geweest voor een paar seconden in koud sloot water. Is je helm dan nog gewoon bruikbaar ? Iemand die...
  16. Nocer

    (Centraal) Ik heb rijlessen ** Deel 21 **

    *O* Welkom beginnende motorrijders in het Centrale Rijlessen Topic *O* Voor mensen die zich vervelen of willen weten hoe mensen in de oertijd afreden hebben we hier de rijlestopic historie: (centraal) ik heb rijlessen!! (Centraal) Ik heb rijlessen!! - Deel 2 (Centraal) Ik heb...
  17. Nocer

    Zucht... Trajectcontrole's die dynamisch zijn....

    Lekker leuk... matrixborden geven meestal overbodige snelheden aan ( tenzij je het verkeer op wilt houden ) en ik ga niet 50 rijden terwijl de omgeving 80 rijdt omdat het gewoon kan.... ik vraag me af welke dombo die blijkbaar teveel geld krijgt voor het geleverde werk dit verzonnen heeft...
  18. Nocer

    Kilometerheffing..

    Lekker dan..... Ik hoop dat het ALLEEN om de spits gaat dan... DAT zou helpen ( flexibele werktijden enzo ).... Maar ach... het blijft geld cashen bij de werkende mensen... Ik vraag me af hoe ze het in willen voeren... niet dat je dan met plezierritjes ook lekker mag dokken.. Ter...
  19. Nocer

    Waarschuwing: weer- én verkeersalarm! Gereden?

    Hey mensen, Even uitkijken morgen. Tussen 10 en 3 uur wordt er een weeralarm uitgegeven ( er om heen ook uitkijken ). Het wordt afgeraden rond die tijd te reizen. bron: http://www.knmi.nl/
  20. Nocer

    [Pas op] Gladheid

    Aangezien het gisteren heeft geregend en het nu aardig tegen de 0 ging ( of eronder ) kan het glad zijn vanochtend. Klinkerwegen gaan wel, maar het ging wel bijna net mis op het asfalt bij de rotonde O-) Dus kijk even uit op wegen waar het water niet makkelijk is af te voeren ( denk dat...
  21. Nocer

    Motorrijlessen in Bussum ( 't Gooi )

    Hoi allemaal, Eindelijk, veel gedoe en veel gespaard en ik ga dan echt beginnen met motorrijlessen! Toch voor ik rijscholen wou bellen wou ik van eventuele (ex-)lessers weten hoe zij verschillende rijscholen ervaren. Ik ben getipt dat Sunny en Top best goed zijn. ( Ik las op...
  22. Nocer

    Fris en fruitig

    Hallo iedereen, Ik ben Bart, ik ben 23 jaar oud en kom uit de omgeving van Hilversum ( vlakbij Utrecht ). In mijn vrije tijd ben ik graag bezig op op mijn mountainbike in de Nederlandse bossen en de Belgische ardennen en uiteraard in de donkere winteravonden met mijn favoriete computer games en...
Terug
Bovenaan Onderaan