Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: IKBENGEK
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. IKBENGEK

    Alpinestars Stella Motorpak

    Aangeboden een Alpinestarts Stella Motorpak, deze serie is speciaal voor de dames gemaakt. het pak is zwart grijs en lava rood en is maar een keer of 5 gedragen door mijn vrouw. nu er een kleine is wil ze de komend tijd niet meer achterop en is het zonde dat dit pak in de kast blijft hangen...
  2. IKBENGEK

    Honda Hawk/NTV RVS bochten set

    Te koop aangeboden een RVS bochten set voor een Honda Hawk of NTV Zijn nieuw in doos. heb per ongeluk 2 van deze sets gekocht en kan 1 set niet retouneren. mag weg voor 100 euro
  3. IKBENGEK

    AIM Baken

    in de garage gevonden een AIM baken voor de aim laptimers. de laptimer is helaas tijdens een crash overleden maar het baken is nog over. mag tegen elk aannemelijk bod weg
  4. IKBENGEK

    Geel/zwart Dainese combi maat 48

    te koop een Dainese combi jas/broek kleur geel met zwart en antraciet maat 48 op de kont een paar kleine vegen van het minibiken, waar dit pak ook erg geschikt voor is. verder is het pak goed. alleen de hanger van de rits van de jas is afgrboken en zit nu een grote paperclip in. 50 euro
  5. IKBENGEK

    Richa leren motorjas zwart met grijs maat 42

    We zijn de kast aan het opruimen en daar kwam een bijna nieuwe Richa leren motorjas te voorschijn. Deze is zwart met grijs en antraciet met extra binnenvoering ideaal voor de dames die zo af en toe mee gaan op de motor. doe maar een bod
  6. IKBENGEK

    Groningen &Drenthe Deel 30 - De vallende bladeren Editie

    We zijn er weer deeltje 30 het gaat hard en zo ook de jaargetijden nog een paar dagen en het is officieel weer herfst :( De Harde Kern en aanhangsels van dit topic barmanb BrandyFoxhole Roos Crazy600 Crazy Woman Djuro Fighter henk GerrieM Gerrie...
  7. IKBENGEK

    Groningen,Drenthe & Australie-deel 28 Been there done that

    en weer een nieuw deeltje *O* *O* Wat er aan vooraf ging: Groningen Drenthe Friesland Groningen Drente Friesland part2 Groningen en Drenthe (deel 3) Groningen en Drenthe (deel 4) Groningen en Drenthe (deel 5) Groningen en Drenthe (deel 6) Groningen en Drenthe (deel 7) Groningen...
  8. IKBENGEK

    TK diverse Honda en Suzuki onderdelen + banden

    Op dit moment hou ik grote voorjaars schoonmaak in de schuur en de volgende onderdelen zijn te koop voorbanden 120/70zr17 Pirelli Dragon supercorsa 4xSC2 en 1xSC1 (gereserveerd) 1x Pirelli diablo Supercorsa SC2 1x Dunlop sportmax GP 1x Bridgestone bt002 racing type 4 25 euro per band...
  9. IKBENGEK

    TK SV 1000S voorvork

    Inmiddels is de voorvork verkocht :)
  10. IKBENGEK

    Groningen,Drenthe & Australie-deel 27 the sunrise

    en weer een nieuw deeltje *O* *O* Wat er aan vooraf ging: Groningen Drenthe Friesland Groningen Drente Friesland part2 Groningen en Drenthe (deel 3) Groningen en Drenthe (deel 4) Groningen en Drenthe (deel 5) Groningen en Drenthe (deel 6) Groningen en Drenthe (deel 7) Groningen...
  11. IKBENGEK

    gezocht GSXR spatbord voor 600 K5/K6

    Gezocht een spotbord voor een GSXR 600 K5/k6 liefst orgineel suzuki maar imitatie ook geen probleem kleur is onbelangrijk, hij zal toch over gespoten gaan worden. ik ben zelf met een ombouw project bezig met mijn SV1000 waar dus een GSXR voorvork in komt. mailen kan op ikbengek @ home...
  12. IKBENGEK

    Groningen, Drenthe & Australie - deel 25 Summer madness

    ja ja daar is ie dan deeltje 25 summer madness. Wat er aan vooraf ging: Groningen Drenthe Friesland Groningen Drente Friesland part2 Groningen en Drenthe (deel 3) Groningen en Drenthe (deel 4) Groningen en Drenthe (deel 5) Groningen en Drenthe (deel 6) Groningen en Drenthe (deel 7)...
  13. IKBENGEK

    Groningen, Drenthe & Australie - deel 24

    ja ja daar is ie dan deeltje 24 the after winter edition. Wat er aan vooraf ging: Groningen Drenthe Friesland Groningen Drente Friesland part2 Groningen en Drenthe (deel 3) Groningen en Drenthe (deel 4) Groningen en Drenthe (deel 5) Groningen en Drenthe (deel 6) Groningen en Drenthe...
  14. IKBENGEK

    Gezocht polyesther race kuipen SV 1000S 03-06

    Ik zoek voor mijn SV 1000S K6 een set polyesther race kuip. omdat ik liever niet mijn orginele kuipenset kapot rij op het circuit Topkuip eventueel met ruit Monozit kontje Bugspoiler voor mailadres kijk in mijn profiel
  15. IKBENGEK

    Groningen,Drenthe & Australie-deel 23

    ja ja daar is ie dan deeltje 23 the winter edition. foto's komen later Wat er aan vooraf ging: -Groningen Drenthe Friesland -Groningen Drente Friesland part2 -Groningen en Drenthe (deel 3) -Groningen en Drenthe (deel 4) -Groningen en Drenthe (deel 5) -Groningen en Drenthe (deel 6) -Groningen...
  16. IKBENGEK

    Groningen, Drenthe & Australie - deel 20

    Groningen, Drenthe en Australie - deel 20 Wat er aan vooraf ging: -Groningen Drenthe Friesland -Groningen Drente Friesland part2 -Groningen en Drenthe (deel 3) -Groningen en Drenthe (deel 4) -Groningen en Drenthe (deel 5) -Groningen en Drenthe (deel 6) -Groningen en Drenthe (deel 7)...
  17. IKBENGEK

    MF racing team op Assen

    Vandaag zal Ferry van Rijn (Fast Forward) voor het eerst deelnemen aan de ONK op TT Assen. (Normaal actief in de supercup 600) Kom het team van MF Racing aanmoedigen. Ferry heeft zich al gekwalificeerd als 18de. Het word een mooie dag en er zijn veel andere leuke races. :Y Gratis koffie...
  18. IKBENGEK

    Dakar 2006

    De zomer is voorbij rossi is op wintersport Lang leve de Dakar wie van jullie gaat er de dakar volgen, en wie zouden jullie als kanshebber op de titel gaan tippen?
  19. IKBENGEK

    Groningen Drenthe (deel 9)

    Ja ja het gaat hard veel nieuwkomers in de groep dus laat het feest hier maar verder gaan. *O* denk je nou weet je ik heb niet genoeg lees voer in deel 9 dan kan je ook alle voor gaande 8 topics door spitten Groningen Drenthe Friesland Groningen Drente Friesland part2 Groningen en Drenthe...
  20. IKBENGEK

    info voorvork cbr1000

    Ik zoek een aantal maten van een CBR1000 voorvork ik ben bezig met een ombouw project van mijn simpele Honda hawk en nu heb ik een CBR1000 voorvork gezien op marktplaats wat ik wil weten is hoelang is de totale lengte bij uitgeveerde toestand van de veerpoot. zijn de veerpoten van de de...
  21. IKBENGEK

    paintball battle Groningen ,drente tegen zwolle

    na aan leiding van wat ouwehoeren in beide topics over paintball hier een concreet voorstel voor wie iedereen die iets met de topic Groningen en Drenthe (deel 3) en het topic Scheuren in de omgeving Zwolle (3) te maken hebben. Wanneer: zaterdag 29 januari 2005 (cathje en zus zijn dan...
  22. IKBENGEK

    SBK Chris walker in 2005 voor Kawasaki

    zo ff wat knippen plakken uit de mail die ik van FPR kreeg Chris Walker today announced that he will ride for the PSG-1 team in next season's Superbike World championship. The 32-year-old from Nottingham, England, was the first rider to secure a podium finish for Foggy PETRONAS Racing in this...
  23. IKBENGEK

    Line Up Ten Kate Honda SBK en SS

    De Ten Kate coureurs voor 2005 zijn bekend. Doordat Muggeridge doorschuift naar de Superbikes en Parkes volgend jaar niet meer voor het Ten Kate Team uitkomt, is er een kompleet nieuw rijders duo voor de 600 Supersport aangetrokken. En niet de minste: Fujiwara & Charpentier moeten ervoor zorgen...
  24. IKBENGEK

    Groningen Drente Friesland part2

    Ja omdat baksteen ons feestje kwam verstoren :+ hier het 2de deel enne we gaan verder waar we gebleven waren in deel 1. mark46 waar kom jij dan vandaan dat je het ook over beilen industrie terrein hebt , ik neem aan dat je de ossebroeken bedoelt ;)
  25. IKBENGEK

    route gezcoht zuid veluwe

    Wie o wie heeft er nog een leuke route voor mij die over de veluwe gaat. de bedoeling is om uit apeldoorn te vertrekken en ergens halverwege op de posbank bij de theekoepel een pauze te houden. heb je een mooie route zet hem hier neer of mail hem naar ikbengek @ gmx . net (uiteraard zonder...
Terug
Bovenaan Onderaan