Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: co's xv920
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. co's xv920

    cb500f koplamp

    Voor mijn cb-tje uit '75 -'76 ben ik op zoek naar een orginele koplamp : eigenlijk alleen de reflector die d'r in zit.De reflector die er nu inzit is nl. behoorlijk aan t roesten. Dus als iemand nog zoiets heeft liggen...........
  2. co's xv920

    te koop : Litho-reproductie : racers

    Te koop : een litho-reproductie met als onderwerp circuit-racers.Deze repro zit in een speciaal daarvoor gemaakte (donkerblauwe)aluminium lijst met paspartout. Ik heb 'm ooit gekocht bij een kunstatelier (en er toen flink wat voor betaald) Nu staat ie in de kast te verstoffen tenzij 1 van jullie...
  3. co's xv920

    wie weet het motormerk?Een tijdje terug vond ik on

    Een tijdje terug vond ik onderstaande foto tussen wat oude spullen.Even nagevraagd bij mijn moeder en die wist me te vertellen dat het mijn oudoom en oudtante betrof op hun motorfiets.Ik ben toen wat op internet aan t zoeken geweest maar ik ben er nog niet achter welk merk het nou is.Ik weet ook...
  4. co's xv920

    XV920 forward controls

    Ik ben op zoek naar een set forward controls die zonder ( of met minimale)aanpassingen op een XV920 passen.Een nieuwe set valt buiten mijn budget.Hoe het er uitziet is van ondergeschikt belang , zolang het maar werkt.
  5. co's xv920

    Alsnog even kennismaken ..

    Hoi , ik ben Marco ( ofwel co )een nieuwe brikker ,en was zo onbeschoft om al t een en ander te posten zonder me fatsoenlijk voor te stellen.Ik ben sinds een tijdje de trotse bezitter van een Yamaha XV 920 ( niet de chopper , maar de tourfiets.Het kleine broertje van de TR1 dus)De xv ondergaat...
  6. co's xv920

    ander type luchtfilter plaatsen op Yamaha xv 920

    Hoi , ik zit met een vraagje.Ik ben mijn xv 920 (het tour-model)aan het verbouwen naar wat ik hoop een strakke chopper.Het standaard luchtfilterhuis is behoorlijk groot , en die ruimte wil ik eigenlijk gebruiken voor het electrisch gedeelte.Als ik nu 2 luchtfilters direct op de carbarateurs...
  7. co's xv920

    achterlicht

    Ik zoek een " Beehive " achterlicht voor een schappelijk bedrag.Dingen kosten nieuw 50 euro en dat is me toch iets te prijzig.Dus alles onder die prijs.............
  8. co's xv920

    "schrapende "remschijven

    Hoi ,ik heb een yamaha xv920 en als ik het voorwiel ronddraai dan hoor je de remschijven continu aanlopen.En als ik er echt mee rijd , klinkt het of iemand iedere keer een deksel op een pan gooit.(hoe leg je een geluid uit?).Ik weet niet of mijn schijven nu wel of niet krom zijn of dat de...
  9. co's xv920

    Forward controls

    hoi , ik ben op zoek naar forward controls voor mijn motor.Nieuw zijn ze vrij prijzig en tweedehands vrij moeilijk aan te komen.Ik heb een yamaha xv920 en ik weet niet of forward controls echt merkgebonden zijn of dat ze makkelijk aan te passen zijn aan het type motor.
Terug
Bovenaan Onderaan