Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. gixxergirl1986

    ZGAN Alpinestars Supertech laarzen maat 43 kleur wit

    Slecht 1 maand gebruikt. Toen de rood/witte kleurstelling uit kwam heb ik die gekocht. Vandaar dus ook de verkoop van deze laarzen. Zijn overbodig nu. Maat 43 Kleur wit Slechts 1 maand gebruikt Nieuwprijs €350,- Vraagprijs €225,- (serieus bieden mag natuurlijk altijd) Op te halen...
  2. gixxergirl1986

    Alpinestars Gear Bag zgan

    Eind mei 2008 aangeschaft. Is in dat jaar gebruikt voor hooguit 5 circuitdagen. Erg handig om alles netjes op te bergen (pak, laarzen etc) Zitten ook nog 2 wieltjes onder. Nieuwprijs toen €220,- Vraagprijs €125,-
  3. gixxergirl1986

    Druppellader Optimate 3

    Bij deze verkoop ik mijn druppellader Optimate 3. Is inmiddels overbodig geworden. Is afgelopen winter gebruikt voor mijn 2de motor. Zoals je op de foto kunt zien de kabeltjes zijn ongebruikt. Wil er €35,- voor hebben (incl verzendkosten)
  4. gixxergirl1986

    Alpinestars SMX plus laarzen en handschoenen GP Plus

    Tekoop wegens over compleet Alpinestars SMX plus laarzen(blauw) Maat 43 Linker laars is de rits van vervangen door Alpinestars laars heeft toen tevens nieuwe zool gekregen zie foto! Vraagprijs: €125,- Verkocht Foto Ook tekoop wegens over compleet Alpinestars handschoenen GP...
  5. gixxergirl1986

    Suomy helm Spec1R maat L + Shoei helm maat L

    Bij deze bied ik mijn helmen te koop aan. Shoei helm is inmiddels verkocht :Y Heb de Shoei helm tijdens mijn les periode aangeschaft (Begin 2006) Ik weet zo niet meer welk type het is. XR1000 :? Ik heb er rond de €430,- des tijds voor betaald. Helaas toch te groot gekocht. Hooguit een...
  6. gixxergirl1986

    Suzuki GSX-R 750 K models ! Deeltje 8 ''Lente''

    Welkom in alweer deel 8 van het GSX-R 750 K models topic *O* Dé GSX-R 750 Dé GSX-R 750 in actie De vrouwelijke kant van de GSX-R 750 *D Buienradar altijd handig :P Ughmm ,terug on-topic :P De bedoeling is om een lijst van users te maken, met...
  7. gixxergirl1986

    Suzuki GSX-R 750 K models ! Part VII Winter Edition

    Welkom in alweer deel VII van het GSX-R 750 K models topic *O* Over welke motor hebben we het : De GSX-R 750 in actie De vrouwelijke kant van de GSX-R 750 *D Ughmm ,terug on-topic :P De bedoeling is om een lijst van users te maken, met foto's en lijstje...
  8. gixxergirl1986

    Te koop circuitdag @ Zolder 22-08-08

    Afgelopen vrijdag ben ik er helaas onderuit gegaan op Spa-Francorchamps. Aangezien ik nog in de lappenmand zit en mijn motor ook niet in orde is moet ik mijn circuitdag verkopen. Waar: Zolder Groep: 1+ Wanneer: 22-08-08 Kosten: €115,- Mag weg voor €90,-
  9. gixxergirl1986

    Circuitdag 19-08-08 Zandvoort

    Afgelopen vrijdag ben ik er helaas onderuit gegaan op Spa-Francorchamps. Aangezien ik nog in de lappenmand zit en mijn motor ook niet in orde is moet ik mijn circuitdag verkopen. Waar: Zandvoort Groep: 2 Wanneer: 19-08-08 Kosten: €150,- Mag weg voor €125,-
  10. gixxergirl1986

    Suzuki GSX-R 750 K models ! Part VI Summer Edition

    Welkom in alweer deel VI van het GSX-R 750 K models topic *O* Over welke motor hebben we het : De GSX-R 750 in actie De vrouwelijke kant van de GSX-R 750 *D Ughmm ,terug on-topic :P De bedoeling is om een lijst van users te maken, met foto's en lijstje...
  11. gixxergirl1986

    Home Town of the GSX-R 750 K models ! Part V

    Welkom in alweer deel V van het GSX-R 750 K models topic *O* Ik heb de eer om het topic over te nemen van Mac d. Over welke motor hebben we het : De GSX-R 750 in actie De vrouwelijke kant van de GSX-R 750 *D Ughmm ,terug on-topic :P De bedoeling is om...
  12. gixxergirl1986

    Camera op de motor

    Ik ben in september jarig maar omdat ik 2 weken geleden geslaagd ben voor de motor en mijn gixxer toen heb opgehaald mag ik al wat voor me verjaardag uit gaan zoeken O-) kan kiezen voor tomtom of een camera op de motor :? mijn voorkeur gaat uit voor camera op de motor dat lijkt me toch...
  13. gixxergirl1986

    fftjes voorstellen

    hoi hoi wil me ff voorstellen *O* ben bianca, 19jaartjes jong woon in omg breda. 21 feb helaas gezakt voor verkeer :( maar nieuwe data staat al weer vast O-) 20 april dus gaat weer aftellen gelukkig. motor heb ik ook al, eigenlijk 2de motor al :? had eerst n sv650s n nieuwe maar wist dat ik...
Terug
Bovenaan Onderaan