Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: De K@bouter
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. De K@bouter

    Zgan Joe Rocket jas zwart met fluor maat M

    Tka praktisch nieuwe jas van Joe Rocket (atomic 4.0). Zwart met fluor op de schouders, lekker zichtbaar voor de winter straks!! Incl uitneembare protectie en isolatie. Slechts twee keer aangehad maar zit mij niet lekker, ik geef de voorkeur aan leer. Maat M, ik denk geschikt voor iets van 1.75 á...
  2. De K@bouter

    motormover

    Twee meter lang. Standaard vd motor moet geplaatst worden tussen de 75-100 cm, normaliter is dit aan te passen maar een of twee bouten zitten vastgeroest. Prijs is 50 euro, op te halen in almere. Voor de snelste reqctie graag mail naar wouterbbosman(apekrul)gmailpuntcom
  3. De K@bouter

    Protectorvest maat M

    Ik heb hier (almere) nog een protectorvest liggen, zo'n meshgeval met allemaal protectie op borst, armen en rug. Crossers gebruiken dit ook als ik mij niet vergis, zelf heb ik 'm een keer voor de zomer gebruikt. De maat is M, ben zelf 1.76 en rond de 70kg. Mag weg voor 20 euro, bij interesse...
  4. De K@bouter

    Wphb haynes kawasaki zephyr 550

    Beste mensen, Ben op zoek naar het wphb haynes kawasaki zephyr 550, heeft iemand die nog liggen voor me? reacties graag naar wouterbbosman(apekrul)gmail(punt)com. Bvd!!
  5. De K@bouter

    Rvs Bochtenset (Honda CBR PC19)

    Iemand hier nog belang bij? Mooie RVS bochtenset voor de honda cbr600f pc19 maar wellicht dat het ook ergens anders op past. Montagemateriaal zit erbij, enkele veertjes missing in action. TEAB stuur bij interesse effe een pb omdat ik hier ga vergeten te kijken denk ik
  6. De K@bouter

    Drie achterbanden 140/80/17 tbv Burnouts

    Ik heb hier nog drie achterbanden liggen in de maat 140/80/17 die enkel nog te gebruiken zijn om op te roken, bijv bij de MFMM :9 T.e.a.b.
  7. De K@bouter

    Imal kruipolie

    Niet echt een technische vraag maar Imal kruipolie, welke winkel verkoopt dat? Kom het genoeg tegen bij de webshops maar ik vroeg mij af of het ook ergens 'gewoon' verkocht wordt.
  8. De K@bouter

    * Zoek een ACHTERVEER Suzuki SV650

    Zoek een achterveer van een suzuki sv650, bouwjr 03-05. Graag voor een schappelijke prijs.
  9. De K@bouter

    + Mooie laarzen GORETEX mt 41 +

    Ik heb hier nog een heel mooi paar laarzen die van eigenaar mogen wisselen. Het zijn eigenlijk brandweerlaarzen maar omdat ze aan alle eisen vd motorrijder voldoen bied ik ze hier te toch koop aan. De laarzen hebben een hoge schacht en zijn in breedte aan te passen dmv de veters en er zitten...
  10. De K@bouter

    Stand benzinekraan cbr 600f pc 19

    Even een korte en simpele vraag. Op mijn pas gekochte cbr 600f uit 88 mist het kapdeel aan de linkerzijkant. Nu kan ik dus niet zien wat de on/off/res stand is vd benzinekraan. Iemand die mij kan vertellen wat de juiste posities zijn zodat ik de kraan niet onnodig open laat staan. Alvast bedankt!
  11. De K@bouter

    Boek 'Rossi, Portrait of a speed god'

    Heb hier nog een mooi boek liggen over Rossi, in het engels. Absoluut de moeite waard! Af te halen voor een sixpack Bitburger bier :9~ , in almere stuur effe een pb'tje bij interesse
  12. De K@bouter

    zwarte acerbis handkappen

    Heb hier nog een set acerbis handkappen incl bevestigingsmateriaal, mogen weg voor een leuk bod. Mail naar wouterbbosman(apekrul)gmail(punt)com
  13. De K@bouter

    Koplampunit tbv bijv. sm of streetfighter

    Heb hier nog een koplampunit liggen die weg mag tegen een leuk bod, unit ligt in almere. Mailen naar wouterbbosman(apekrul)gmail(punt)com
  14. De K@bouter

    Honda VF1000R '89 zwart 1750,-

    Zwarte vf1000r met een kogelvrij blok. Onlangs een grote beurt gehad waarbij ook de banden zijn vervangen. Slijtage onderdelen zoals ketting/tandwielen zijn nog in prima staat. Voor vragen bellen met 06 33853892 of mailen naar zundies(apekrul)alice(punt)nl vraagprijs is €1750,-
  15. De K@bouter

    benzinetank honda vf1000r gevraagd

    moet in ieder geval niet lek zijn bosmanwouter(apestaartje)hotmail(punt)com
  16. De K@bouter

    Motorkleding outletverkoop 27/3/10 te Almere

    Op zat 27 maart a.s. is er een motorkleding outlet verkoop van 11 tot 17 op de bolderweg 42 te ALMERE. Kijk op www.motorbeurs.info voor verdere info. Leuk om even te melden dacht ik
  17. De K@bouter

    Integraal- vs Jethelm

    Ik zou voor de zomermaanden wel een jethelm willen gebruiken ipv de integraalhelm die ik standaard heb. Nu vraag ik mij af of de jethelm gevaarlijker in gebruik is dan de integraal. Dwz, is het statistisch bewezen dat bij een ongeluk of val je kin hoogstwaarschijnlijk als eerste richting...
  18. De K@bouter

    Wie gaat er mee naar Den Haag! Laten wij ons horen?

    In navolging op de berichtgeving in de media en hier in diverse topics op MF is het misschien tijd dat wij ons als motorrijders eens gaan laten horen, letterlijk en figuurlijk, in Den Haag. Idee? Als er genoeg animo is kunnen we vast een datum prikken. Laat je horen! Voor je het...
  19. De K@bouter

    Honda Africa Twin ´91

    Africa Twin uit ´91 met minder dan 30k op de teller. Kleur zwart, door mijzelf gedaan. Stalen remleiding voor, acerbis handkappen, heidenau K60´s die nog ruime tijd meekunnen, sebring uitlaat met e-keur, zadel opnieuw bekleed. Ketting, tandwielen, remschijven zijn ook nog prima. Eigenlijk is het...
  20. De K@bouter

    BMW r1100gs lang stilgestaan, probleem??

    Hallo Peeps, Een vriend van mij heeft een BMW r1100gs staan waar hij niets meer mee doet. Nu kan ik 'm voor een prikkie overnemen maar dat ding staat al een jaar tot anderhalf jaar stil. Wat denken jullie? Hoe lang kan zoiets stilstaan voor er onherstelbare schade oploopt? De motor heeft...
  21. De K@bouter

    Gratis (bijna) 1 ltr ELF cardanolie

    Heb hier nog 900ml CARDANOLIE staan die zo opgehaald mag worden in ALMERE. 80w-90 mail maar even naar bosmanwouter-apestaartje-hotmail-puntcom
  22. De K@bouter

    Twee origineel Honda stuurgewichtjes zwart

    Prijs; 245 euro :+ Óf teab natuurlijk :W
  23. De K@bouter

    2ehands wegbanden Bridgest. Battlax BT45

    Ik heb nog een set banden liggen in de maten 90/90-21m/c 54h en 130/90-17m/c (komen van een Africa Twin). Merk bridgestone, type battlax bt45. Banden zijn nog in prima staat, meer dan genoeg profiel. Op de achterband zie/voel je een beetje dat de band veel rechtdoor heeft gereden maar merk je...
  24. De K@bouter

    Witte Acerbis handkappen

    Incl montagemateriaal en lichte gebruikssporen. Prijs is 50 euro excl verz kstn of ruilen tegen zwarte kappen. Af te halen in almere
  25. De K@bouter

    Zwart Lederen Evolution Combi maat 50/48

    VOOR HET HOOGSTE BOD! Rij liever in textiel dus mijn lederen outfit mag in de verkoop. De kleur is zwart en de maat van de jas is 50 en van de broek is 48. Nu zegt dit niet zoveel natuurlijk dus... Ik ben 1.76m en weeg zo rond de 71kg Borstomvang 98 cm Heupomvang 86 cm Binnenkant been...
Terug
Bovenaan Onderaan