Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nightshader
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nightshader

    Toekomst: Niet elektrisch maar op lucht!

    Een alternatief voor het 'E' concept is 'O2' ? Artikeltje ( omdat het orgineel offline is gegaan: Google cache linkje ) ( en een PDF kopie van de pagina: hier ) Bedrijf 'Engine Air' Over de ontwerper Dean Benstead Blog over de O2 Pursuit van Dean Benstead 02 Pursuit...
  2. Nightshader

    Motorstalling Delft?

    Hallo allemaal, I.v.m. verhuisplannen de vraag: "Heeft iemand een stalling voor een Fazer?" in de buurt van de TUD? Gebruik 'm alleen voor de hobby dus het gebruik is laag frequent. Wie heeft iets voor mij? ( Shurdgard en ParkingDelft zijn me veel te duur en op straat zetten vind ik zonde...
  3. Nightshader

    GESTOLEN: Yamaha XT660 (ZuidHolland,Pijnacker)

    Zag zojuist dit bericht ter info: Het laatste nieuws uit Pijnacker-Nootdorp :( Kenteken: ML-TS-15 Kleur: grijs Nogmaals, ter info - ik ken de eigenaar niet etc - maar wie iets weet kan bellen met 0900-8844
  4. Nightshader

    Petitie behoud 'Nordschleife'

    Net terug van de ring.. deze is voor het eerst in de geschiedenis in handen gekomen van een aantal investeerders. Hierdoor zullen de prijzen blijven stijgen en is de toekomst sowieso onzeker wat betreft het open karakter van de Nordschleife. Gaarne aandacht voor de site: Save The Nurburgring...
  5. Nightshader

    Tech probleem: R1 valt regelmatig uit?

    Staat nu onder Tech: link
  6. Nightshader

    Vorkadapters M12?

    Hallo technische MF'ers, Heeft iemand enig idee waar ik [vorkadapters / y-adapters] kan vinden in 't formaat: M12 bout. Ik wil m'n huidige MD (MotoDetail) omzetten naar bobbin gebruik (R1 achterbrug). weer een bok kopen vind 'k een beetje te veel.. heb er al twee.
  7. Nightshader

    Titax Steering Damper?

    Titax komt binnenkort met een compacte stuurdemper, maar wat gaat ie kosten? Heb al gezien voor zo'n 220 eur maar bij Motoport wisten ze nog van nix. I.i.g. gemaakt van alu, in 24 kleurtjes - lijkt erg op de Scotts maar dan 50% goedkoper :P
  8. Nightshader

    TK: Dynojet PowerCommander III USB Ducati 750/900SS

    Dynojet PowerCommander III USB compleet in originele verpakking. Inclusief montage instructie (eenvoudig plug-n-play in enkele minuten), diverse stickers en cdrom. Model: 701-410 ter montage op Ducati 750/900SS i.e. '00-'03. Nieuwste firmware voorzien van 'accelerator pump' mod...
Terug
Bovenaan Onderaan