Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: existence
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. existence

    Gezocht: 600 cc Racer +/- 1750,-

    Beste MF'ers, Na een paar circuitdagen op mijn straatmotor te hebben gereden heb ik nu toch interesse om een 1ste circuitmotor aan te schaffen. Om nou niet gelijk helemaal los te gaan, wilde ik rustig beginnen. Ik ben opzoek naar een ~600CC supersport en rond de 1500 a 2000 euro. In het geval...
  2. existence

    Schuuropruiming, vorkpoten, velgen en mooi spul voor weinig

    Hey iedereen, Ik bied hier voor een vriend een hele stapel onderdelen te koop aan. De onderdelen zijn over van projecten of van zijn oude crossmotor. De onderdelen mogen allemaal weg tegen bodemprijzen, want de meeste liggen domweg in de weg. Er zit her en der wat gebruiksschade op de delen...
  3. existence

    Gezocht: Originele bekabeling voor r6 06-07

    Hey iedereen, Ik ben op zoek naar een stukje van de kabelboom van de R6 uit 2006 / 2007. Ik zoek hiervoor het gedeelte wat op de koplampen van de motor bevestigd zit. Aangezien hier veel mensen Yec monteren en zonder verlichting op circuit rijden, was ik benieuwd of iemand dit deel nog over...
  4. existence

    Gezoekt: R6 kont model 2006-1012 met schade

    Hey Iedereen, Zoals de titel al beschrijft ben ik op zoek naar een kontje van een R6 uit 2006 of nieuwer (liefst 2006-2007). Omdat ik deze voor mijn project nodig heb is een beetje schade geen probleem, zolang het maar geen Ravensburger voor gevorderden is geworden. :P Ik ben alleen niet op...
  5. existence

    Gezocht: Rempomp en koppelingshendel

    Hallo luitjes, Ik ben zoals in de titel vermeld staat op zoek naar een rempompje met hendel en een koppelingshendeltje. Beiden zijn voor op een 22mm set clip-ons. Ik ben mijn motor een beetje aan het opleuken en wil mijn stuur zo leeg mogelijk hebben. Aangezien mijn stuurknoppen allemaal aan...
  6. existence

    Gezocht, Koplamp CB400 F

    Hey iedereen, Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een koplamp van een CB 400 F uit 1977 of ouder. Mijn behuizing is kapot en de chrome rand is ook niet om over naar huis te schrijven. Nu zijn er wel replica's te koop maar deze hebben allemaal een goedkope kunststof achterkant en dat...
  7. existence

    Snelheidsmeter van kabel naar elektronisch

    Hey iedereen, Ik zit met een probleempje! -O- Ik ben een CB400 aan het ombouwen naar cafe racer, (nog) geen topic van beschikbaar. Ik wil de voorkant van de motor zo clean mogelijk houden. Alle controls zijn al van het stuur verdwenen! :9 Nu ben ik aangekomen bij de tellers. Echter is...
  8. existence

    Hittebestendige Akra sticker

    Hey allemaal, Ik ben op zoek naar onderstaande sticker. Ik heb mijn uitlaat na een ongelukje een stukje in moeten korten en nu past de lange akrapovic sticker er niet meer op, zonder onder de beugel te komen zitten. Heb je zoiets liggen dan hoor ik het graag. Nieuw zijn ze al niet duur, dus...
  9. existence

    Gezocht borgdraad en borgdraadtang

    hey iedereen, Zoals al in titel vermeld staat, ben ik op zoek naar een rolletje rvs borgdraad en een bijbehorende tang... nou kom ik op interenet allemaal prijzen tegen van tegen de 50 euro. Dus als iemand hier nog iets heeft liggen voor een mooi prijsje, dan hou ik me aanbevolen.
  10. existence

    Te koop 'Gare Uitlaat'

    En nee in de topic titel bedoelde ik niet Gave... Ik heb hier een Titanium Aprilia Racing uitlaat liggen voor een RSV mille 98-03. Er zijn wat "kleine" puntjes van aandacht. - Er zit een deuk in de linkpijp. - Er zit een grote deuk in de huls van de uitlaat. (vrijwel in het midden dus...
  11. existence

    Brandend olielampje RSV mille op lage toeren

    Hey iedereen, Ik ben nu ongeveer een maandje in het bezit van een RSV mille R uit 2000. Nu begint echter het olielampje te branden als de motor warm is en stationair loopt. Omdat ik zelf al wel een aantal topics hierover had gevonden heb ik de oliedruksensor vervangen voor een nieuwe...
  12. existence

    OZ voorvelg Aprilia Rsv R 2000

    Na wikken en wegen dan toch in de verkoop, Origineel OZ voorwiel van mijn Aprilia RSV R uit 2000. Het wiel is over omdat er een aluminium forged wiel onder de motor is zit. Het wiel is voorzien van 2 zo goed als nieuwe schijven en een dunlop race regenband die gebruikt is voor 1 circuit...
  13. existence

    Ex circuit bandje te koop

    Hierbij bied ik een ex circuit bandje te koop aan. Het is een achterband van het merk: Pirelli Dragon Supercorsa. De band heeft weinig profiel meer aan de zijden, maar nog zeker 5 mm in het midden. De maat van de band is 180/55 R17. Past niet meer op de eigen fiets dus vandaar dat hij de deur...
  14. existence

    Opruiming Ducati 749 999 en R6

    Hey iedereen, Ik vind net dit oude topic terug en heb het toch nog maar geupdate. De spullen liggen in de weg, dus mag weg tegen blij maak prijzen. Omdat het makkelijker is om hier een topic te maken voor alle onderdelen dan voor elk onderdeel op zich, hier een groot uitverkoop topic. Ik...
  15. existence

    Spidi Leren Combipak voor weinig

    Hey iedereen, Hierbij gaat mn Spidi leren combipak in de verkoop. Het zat bij de motor die ik vandeweek heb gekocht maar ben al voorzien. De staat van het pak is goed. Het is niet moeders mooiste en het moet nodig een keertje schoon gemaakt worden. Het leer is verder nog in goede staat. De...
  16. existence

    Bolt-on Two Brothers Z750 met linkpijp

    Hey iedereen, Hierbij bied ik mijn Two Brothers uitlaat te koop aan, Hij is afkomstig van een z750s en past iig ook op de z750 tot 2006. Of hij ook op andere modellen past weet ik niet zeker. De aansluitdiameter van de linkpijp is iig 51mm. De motor waar de uitlaat op zat is ooit...
  17. existence

    "GRATIS" gsx 750 ES uit 1987 "SLOOP"

    Hey iedereen, Met pijn in het hart neem ik afscheid van mijn grote liefde! Hij heeft altijd binnen gestaan en loopt als een zonnetje! Berg af en wind mee trek je echt elke busa eruit!... of niet... -O- Alle gekheid op een stokje! Mijn huurbaas wil dat ik zo snel mogelijk de motor de deur...
  18. existence

    ducati 749 termignoni demper

    Hey iedereen, Ik had een vraagje over het uitlaatsysteem van een 749. Ik heb een termignoni uitlaatdemper maar wilde nu ook graag de voorbocht van hetzelfde merk aanschaffen. dit om zo de kat te kunnen verwijderen. Ik heb nu een 749 uit 2004 dus met smalle achterbrug, maar ik heb een...
  19. existence

    Gestolen: Zwarte R6 2006, Leiden, MP-NR-92

    Hey iedereen, Voor de 2de keer binnen 12 maanden hebben de hufters me te pakken genomen. In de nacht van 16 op 17 december hebben ze mn zwarte R6 model 2006 gejat. Dit is gebeurd in leiden omgeving morskwartier. Als iemand ook maar iets ziet... -O-
  20. existence

    Te Koop:Yamaha R6 2006 Zwart

    Nou daar gaat hij dan, Bij deze is mijn R6 ’06 NIET MEER te koop/te ruil. In de nacht van 16 op 17 december is hij namelijk WEER GEJAT!!! Het kenteken van de motor is MP-NR-92! Hij is weggehaald uit leiden, omgeving morskwartier :( Als iemand ook maar iets ziet... Grtz Dave Ik heb...
  21. existence

    Originele delen R6 ´99-2002

    Beste medeforummers, Hierbij bied ik een aantal originele onderdelen aan. Aangezien mijn motor is gestolen heb ik deze niet meer nodig B| Gestolen rode R6 Leiden Het gaat hier om: Het originele voorspatbord Het originele achterspatbord De originele uitlaat en ook heb ik nog...
  22. existence

    Yoshimura Carbon Tri oval

    Beste forummers, Hierbij bied ik mijn Yoshimura Carbon Tri oval uitlaat aan. Was van plan deze pas te gaan maken voor mijn R6 uit 2001 maar het is er helaas nooit van gekomen... Gestolen rode R6 Leiden De verzekering heeft inmiddels uitgekeerd, en ik heb een andere motorfiets gekocht...
  23. existence

    Gezocht: Stuurdemper R6 2006-2007

    Beste medeforummers, Ik ben sinds gister in het bezit van een R6 uit 2006 *O* en zoek hiervoor een nette stuurdemper die meerdere kliks instelbaar is. Mijn voorkeur gaat uit naar een Hyperpro Rsc. De motor is voor weggebruik dus zoek een topmount model, dus voor boven de tank. Als je deze of...
  24. existence

    Gezocht: Stuurdemper R6 '06

    Beste medeforummers, Ik ben sinds gister in het bezit van een R6 uit 2006 *O* en zoek hiervoor een nette stuurdemper die meerdere kliks instelbaar is. Mijn voorkeur gaat uit naar een Hyperpro Rsc. De motor is voor weggebruik dus zoek een topmount model, dus voor boven de tank. Als je deze of...
  25. existence

    Gestolen rode R6 Leiden

    Beste medeforummers, Vanmorgen begon als een ochtend uit duizenden...totdat ik mijn voordeur open deed. voor mijn deur stond tot voor kort mijn R6 geparkeerd... Mijn liefde en mn leven zogezegd. In eerste instantie had ik gewoon een raar gevoel dat er iets niet klopte. Het drong gewoon niet...
Terug
Bovenaan Onderaan