Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: stupid
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. stupid

    bevestiging voor een caferacer sitje

    Goedenavond. Ik ben bezig om een cafe racer te maken. Nu heb ik zelf een polyester zitje gemaakt en deze wil ik bevestigen aan mijn frame. Nu kan ik hem simpelweg vastschroeven aan mijn frame, maar dit wil ik niet. Ik wil graag het zitje makkelijk kunnen verwijderen en dan het liefst met...
  2. stupid

    Te Koop: Tommaselli Clip Ons 35 mm

    Te koop aangeboden. 35 mm Clip ons van het merk: Tommaselli. De clip ons wilde ik gebruiken voor mijn Cafe Racer. Helaas bleek de info die ik had niet te kloppen en paste de clip ons dus niet. Daarom te koop aangeboden. voor onder de 45 euro gaan ze niet weg! evt af te halen in...
  3. stupid

    Kawasaki 82' Z550 GP soon to be cafe racer

    Goedemorgen geïnteresseerde! Ik ben sinds afgelopen dinsdag de trotse eigenaar van een Kawasaki GPz550 uit 1982. de motor heeft 8 jaar stil gestaan bij de vorige eigenaar. Deze heeft hem de afgelopen maanden weer helemaal lopend gemaakt. Wat is er gedaan: Carburateurs gereinigd...
  4. stupid

    Het Voorne Putten Topic Deel 29! project topic :P

    Hier gaan we verder waar het Het Voorne-Putten Topic Deel 28 ophoud. *O* Dit houdt ons bezig :Y :Y :Y De voorgaande delen: Brielle en omgeving Brielle en omgeving Deel II Het Voorne-Putten Topic Deel 1 Het Voorne-Putten Topic Deel 2 Het Voorne-Putten Topic Deel 3...
  5. stupid

    Het Voorne Putten Topic Deel 28!!! zon+asfalt+motor ideaal!

    Hier gaan we verder waar het Het Voorne-Putten Topic Deel 27 ophoud. *O* Dit houdt ons bezig :Y :Y :Y De voorgaande delen: Brielle en omgeving Brielle en omgeving Deel II Het Voorne-Putten Topic Deel 1 Het Voorne-Putten Topic Deel 2 Het Voorne-Putten Topic Deel 3...
  6. stupid

    kuipruit CBR 600 F4 99-00 model: 35 euro!

    Goedeavond. Ik heb te koop: een Iridium kuipruit voor een cbr 600 F4 99-00 PC35. Voor 35 euro mag hij van eigenaar wisselen. Ik vind hem niet mooi staan op mijn motor, vandaar dat er een orginele op is gegaan. Bij demonteren zag ik dat er bij 1 van de bevestigings puntje een...
  7. stupid

    Te koop: Honda XL 1000 Varadero uit 2000

    Te koop: Honda XL 1000 Varadero uit 2000. Ik heb de motor in juli dit jaar gekocht. Ik heb er 900 km mee gereden toen helaas het motor blok de geest gaf. het uiteindelijke probleem: krukaslagers en de klepseals. Ik heb er toen voor gekozen om een ander motorblok erin te zetten...
  8. stupid

    Honda Varadero XL 1000 uit 2000

    Te koop: Honda XL 1000 Varadero. de Honda staat te koop ivm prive redenen. Het gaat dus om een Honda XL 1000 Varadero uit 2000. De KM-stand is +- 36000, echter er zit een mijlen teller op. deze staat op 22000. De motor is nog maar kort in mijn bezit, hij gaat dan ook met veel pijn in...
  9. stupid

    middenbok Honda Varadero uir 2000

    wie heeft er een middenbok voor een honda XL 1000 varadero uit 2000 liggen die er vanaf wil of weet iemand die er 1 heeft die te koop is... hoor het graag... tevens opbok handvat gezocht voor een varadero en evt sportuitlaatjes tegen een goeie prijs. greetz Stupid
  10. stupid

    Honda CBR 1100 Blackbird uit 1997! 2950 euro vast prijs!!!

    Wegens overstappen naar een 2 cilinder! Te Koop: Motor: Honda CBR 1100 Super Blackbird Bouwjaar: 1997 KM Stand: 61.500 en rij er nog mee! De motor heb ik mei vorig jaar gekocht, particulier. Heb de motor vorig jaar gelijk voor een grote beurt weg gedaan naar HEMO motoren. Daar is...
  11. stupid

    Wat dragen jullie in de zomer onder je leren pak?

    Zoals de titel al zegt: Wat dragen jullie onder je leren pak in de zomer? Heb afgelopen zomer een leren combi gekocht en kwam er achter dat wanneer het een lekker tempje is, ik toch wel wat ga zweten. ik rij eigenlijk alleen met een shirtje en een kort broekje eronder... Maar met name...
  12. stupid

    Te Koop: Helm Scorpion EXO-1000 Maat S!

    Te Koop: Helm Scorpion EXO-1000 sublim zwart/chrome Maat: S ( 56 cm ) De helm verkeert absoluut in nieuwstaat. De helm is van mijn vriendin en heeft hem 4x opgehad. 1x in de winkel om hem te passen en 3x voor een ritje. Mijn vrouwtje is zwanger dus die gaat niet meer achterop. De...
  13. stupid

    Leren Combi Evolution, zwart/wit van kleur, maat 56!

    Hierbij verkoop ik mijn racecombi Merk: Evolution 1.87 White. Maat : 56 Ik ben zelf 1.89 meter, en ben stevig gebouwd en mij past hij prima! Heb de combi +- 10x aangehad. Hangt nu ingevet in een hoes. Is eind vorig jaar gekocht bij Hans van Wijk, voor een bedrag van €439.20,-, pak kost...
  14. stupid

    te koop: CBR 1100 Super Blackbird '97

    Te koop in verband met tijdelijk beëindigen hobby. Honda CBR 1100 Super Blackbird uit 1997! Motor is in zeer goede staat, heeft natuurlijk zijn gebruik sporen, maar hij wordt dit jaar dan ook 14 jaar. Gebruikte de motor voor woon werk verkeer, +- 70 km per dag, keer 5 dagen in een week...
  15. stupid

    Te koop: Honda CBR 1100 XXL super Blackbird

    Bij deze zet ik mijn blackbird te koop. km stand: +- 58000 km Heb hem zelf in mei dit jaar gekocht. Hij gaat weg omdat ik vanwege mijn werk elke dag ga rijden en daardoor iets rechter op wil zitten. De motor heeft 2 weken geleden groot onderhoudt gehad. (bonnen ter inzage) Daar zijn...
  16. stupid

    Trillingen in remhendel

    Goedenmiddag mede MF'ers. Ik heb een vraag. Er staat een aprilia RSV 1000 Futura uit 2001 te koop en daar heb ik eventueel intresse in. Alleen staat er bij de beschrijving, er trilt iets in de remhendel. Weten jullie miss waardoor zoiets kan ontstaan. Ik heb zelf nog niet bij de motor...
  17. stupid

    Honda CBr1100 Blackbird of Aprilia RST Mille Futura?

    Hallo mede MF'ers!!! Ik zit met een dilema. Zowel de honda als de aprilia vind ik hele mooie motoren. Ze zitten ook allebei in mijn budget, en ze voldoen aan de zithouding hoe ik de motor wil hebben. Jullie voelen hem misschien al aankomen, ik kan niet kiezen welke ik aan moet...
  18. stupid

    shoei multitec

    Beste mede asfalt vreters. Mijn airoh helm heeft zijn beste tijd gehad en het is tijd voor een nieuwe. Mijn eisen: Systeem helm Pinlock Geintegreerde zonnevizier Stil Ik kom dan uit bij de schuberth, nolan en de shoei multitec. Alleen kan ik nergens vinden of de multitec een...
  19. stupid

    Welke motor zal ik aanschaffen?

    Beste mede MF'ers. Ik zit met een paar vragen. Ik ben weer begonnen met motorrijden na een paar jaar gestopt te zijn ivm werk. Nu ik weer wil beginnen en geen 25 kw meer hoef te rijden ben ik dus op zoek naar een mooie, beetje stoere fiets, maar waar wel lange afstanden mee zijn te...
  20. stupid

    topkoffer of tassen

    beste motorrijders... 8-) FF een vraagke. Ik wil heel graag op een supersport rijden alleen zit ik met het probleem dat ik met mijn werk vaak kleding mee moet nemen. Nu is een rugzak alleen niet genoeg. Nu kan ik kijken voor een tanktas, maar zat te denken, zijn er voor supersports ook van...
  21. stupid

    ZX6R, YZF R6, CBR600RR of toch een GSX R-600

    :] Beste mede bikers... :] :? I need your help... :? Ik ben op zoek naar een leuke, betrouwbare en sportieve motor. De modellen waar ik naar kijk zijn van rond het jaar 2001, 2002 Maar wie kan wat meer vertellen over deze bikes. Misschien persoonlijke rijervaringen of een tip of een...
  22. stupid

    Hyosung

    Beste MF-ers Ik heb op de motorbeurs in utreg een hyosung GT660R gezien. Mijn vraag is weet iemand de Nederlandse site zodat ik kan kijken waar ik die evntueel kan bezichtigen of kan bestellen. Kan er geen site van vinden. :} Hoop snel van jullie te horen :} Vriendelijke Groet stupid |(
  23. stupid

    Mooie sticker? waar..

    Goedenavond mensuh!!! :] FF een vraag :? Ik heb een mooi opnieuw gespoten yamaha R6 op het oog alleen wil mooie nieuwe stickers erop hebben. En nu heb ik al gekeken op dat motorsticker gedoe alleen wil ook merk namen en sponsor namen. Hebben jullie een site(of meerdere) waar ik op kan kijken...
Terug
Bovenaan Onderaan