Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Huub22
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Huub22

    Te koop: Aprilia RSV uit 2002

    Zie advertentie op Marktplaats Met kenteken, vraagprijs is € 1.400,- http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-aprilia/m924992000-aprilia-rsv-mille-1000-uit-2002.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
  2. Huub22

    Aprilia RSV 2002 Start niet meer

    Mijn Aprilia RSV uit 2002 wil niet meer starten. Het rare is dat de bougies allemaal vonken, de startmotor draait.. Hij krijgt benzine, de accu is ook goed goed. Heb geen idee meer waar ik het nog moet zoeken. Een paar maanden geleden heb ik de startrelais vervangen, maar dat staat hier...
  3. Huub22

    RSV model 2002 kuipen, velg, uitlaat Te koop

    Diverse onderdelen van een Aprilia RSV model 2002 te koop, past ook wel op modellen van '99 t/m '03. Racekuipkont: 40,- Euro Voorkuip: 40,- Euro Rechter zijkuip (orgineel, in goede staat) : 70,- Euro Achterwiel met band: 80,- Euro Orginele uitlaat: 70,- Euro Dit alles totaal meeneem...
  4. Huub22

    TK: Velgen ZX10 met remschijven en banden compleet

    Velgen ZX10 met remschijven en banden compleet. In goede staat, zie foto's Vraagprijs: 250,- Euro. Graag reageren via e-mail: verdel@kabelfoon.nl
  5. Huub22

    Te Koop: Kawasaki ZX10R 2005 voor 2500,- Euro

    Let op, vraagprijs in titel moet 3000,- zijn i.p.v. 2500,- ! Zeer mooie ZX10R uit 2005 te koop, doe hem weg omdat ik de racesport niet meer kan betalen.. helaas... Ik heb er een hoop plezier mee gehad, hij rijdt goed nooit problemen mee gehad. Hij staat ook altijd warm binnen...
  6. Huub22

    Te Koop: Gespoten Racekuip voor ZX-10 2004/2005 Kawa

    Complete racekuip, met ruitje
  7. Huub22

    Te koop: AIM MyChron3 Plus (Laptimer)

    verkocht...
  8. Huub22

    Gezocht: Gebruikte Regenbandenset

    Haalt niet uit wat voor merk.
  9. Huub22

    Hoe installeer je AIM MyChron 3 plus ?

    Sinds kort heb ik een motor overgenomen waar een data logger op zit. Alleen heb er voor de rest geen boekjes bij hoe je het moet aansluiten.... De software heb ik al gedownload, nu alleen het aansluiten nog. Het gaat voornamelijk om de RPM en Gearindicator.... Wie kan mij hiermee helpen ?
  10. Huub22

    Te Koop : Aprilia RSV-R 2001

    http://link.marktplaats.nl/348937532 Let op, met kenteken. Wil deze motor inruilen tegen een Suzuki GSX-R 750 vanaf 2006 (zonder kenteken), eventueel met een bijbetaling. Aprilia RSV-R ( Raceversie ) Bj. 2001 Kmstand. 22.500 NL kenteken Helaas ben ik een keer gevallen met deze...
  11. Huub22

    Te koop 11 okt(Zondag )ASSEN MSL Groep 4

    Te koop 11 oktober ASSEN MSL Groep 4 Van 200,- €, nu voor 150,- € :]
  12. Huub22

    Bandenset Continental Race Attack Rain € 250,-

    Dit is een nieuwe bandenset.
  13. Huub22

    Nieuw Continental Race Attack Rain € 290,-

    Nieuw Continental Race Attack Rain € 290,-
  14. Huub22

    Te Koop Zaterdag 11-7 Gr. 2 Zandvoort 150,-

    Motorsport Lifestyle, Zaterdag 11 july Groep 2 op Zandvoort voor 150,- € Normaal is het 175,- €.. VERKOCHT
  15. Huub22

    Te Koop MSL Zaterdag 11 july Gr. 2 Zandvoort

    Wegens een ongeval te koop : Motorsport Lifestyle, Zaterdag 11 july Groep 2 op Zandvoort voor 150,- € Normaal is het 175,- €. VERKOCHT
  16. Huub22

    Te koop Motoraanhanger 350,-

    klik A.u.b. naar het volgende topic : Te koop Motoraanhangwagen
  17. Huub22

    Te koop Motoraanhangwagen

    Te koop motor aanhanger met oplooprem Trespa vloerplaat, altijd goed onderhouden. Watervaste vloer oprijslede, lichtbalk met mist achter licht. Let op, met oprijplaat ! Vraagprijs 350,- Kan eventueel nog meer foto's toe mailen Aanhanger staat in Naaldwijk (Westland)
  18. Huub22

    Crash op Zolder ( Film )

    http://home.caiway.nl/~verdel/Zolder.wmv Ietsie te plat er door... eigen stomme fout |(
  19. Huub22

    Wanneer is je ketting versleten ?

    Hoe kan je zien of je ketting toe is aan vervanging ? Heb weleens gehoord van zij speling van de ketting, maar dat weet ik niet zeker !
  20. Huub22

    Gezocht : Brembo Remschijf

    Gezocht : Brembo Remschijf Voor een Aprilia RSV, diameter : 320 mm.
  21. Huub22

    Gezocht : Remschijven voor Aprilia RSV

    Gezocht : Remschijven voor Aprilia RSV
  22. Huub22

    Gezocht : Remschijven voor en achter, achtertandwiel en lage

    >> Gezocht : Remschijven voor en achter, achtertandwiel en lagerbussen RSV-R 2001 Wie kan mij hieraan helpen ?
  23. Huub22

    Hoe Starlane Engaer instellen ?

    Heb de Starlane Gearindicator aangesloten, maar krijg hem niet goed ingesteld... Weet iemand hoe dit moet ? Het gaat om de versnellingen in te stellen...het "shift light" was niet moeilijk
  24. Huub22

    Ervaringen met Motorsportschool Holland

    Wie kan me meer vertellen van ervaringen met MSH ? Ga namelijk in april op Zolder rijden in niveau 2... Waar moet ik rekening mee houden.... ? Heb je daar leuke/ goedkope hotelletjes ? Of is het makkelijk aan te rijden... kom vanaf Gouda... schat z'n 3 / 3,5 uur ofzo ? Ben benieuwd....
  25. Huub22

    Werner Daemen Racing School ???

    Heeft iemand ervaring met Werner Daemen Racing School , op Zolder ? Ben vooral benieuwd naar of je je ook kunt inschrijven als je nooit eerder op Zolder hebt gereden...
Terug
Bovenaan Onderaan