Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hombre
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hombre

    binnenpoten

    Hallo jongens, ik heb een vraagje over een stel binnenpoten. Ik heb een voorvork waarvan de poten nogal aangeknabbeld zijn. Nou heb ik een stel die er veel beter uitzien, maar daar zit onderaan, in het stuk dat in de onderpoten schuift, een richeltje gefreesd waarvan ik niet kan ontdekken waar...
  2. Hombre

    Amsterdamse motorenrevisie

    hallo mf-ers Iemand enig idee waar dit bedrijf is gebleven? Zat altijd achter het Haarlemmermeerstation in A'dam, maar is spoorloos. Had er goeie ervaringen mee...
  3. Hombre

    cross enduro bandje gezocht

    Hallo, Heeft iemand nog een gebruikt achterbandje over voor een enduro of crosser voor weinig? Is voor misschien een paar keer per jaar een rit dus ik heb geen zin om veel uit te geven (komt misschien nog). Maat 4.00-18 of wat daarop lijkt, kan niet veel breder helaas. Die 18" is wel een...
  4. Hombre

    Voxan Scrambler te koop!

    Aangeboden Voxan Scrambler, Een van de drie in Nederland. Dus als je echt iets exclusiefs wil rijden... Extra's bagagerek, scherm (niet op de foto) en WP-veer achter. Originele veer heb ik er nog bij evenals instructieboekjes in Frans én Engels. Bouwjaar 2004, banden en accu zijn nieuw. Hij...
Terug
Bovenaan Onderaan