Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Biancie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Biancie

    Yamaha Fazer 600 uit 2003

    Te koop t.e.a.b.: Yamaha Fazer 600, februari 2003. Spruitstuk dient vervangen te worden. De motor staat 2 jaar buiten en heeft onderhoud nodig. Deze motor is van een collega van mij en namens haar plaats ik deze advertentie. ;) Vraagprijs: 2500 euro. Onderhandelen mogelijk.
  2. Biancie

    Vignet Zwitserland

    Te koop: 1 autobaanvignet voor Zwitserland, nog geldig tot eind januari 2012. Heb de aankoopbon nog, vorige week heb ik er 40 Zwitserse francs voor betaald. Voor 20 euro is 'ie van jou. PB maar indien interesse. ;)
  3. Biancie

    Hoevelaken --> KBH deel 66

    :] Deeltje 66 :] *O* Het KBH-gespuis tijdens KBH on Ice op 4 januari 2009 !!! KBH Hyve !!! Je kunt toetreden tot deze besloten Hyve als je een 'vaste' KBH'er bent. D.w.z. dat je regelmatig op het KBH topic te vinden bent, dat je bekend bent met/bij de groep en dus ook je...
  4. Biancie

    IXS zadeltassen

    Te koop: IXS zadeltassen, type Manhattan. Zo goed als nieuw! Met klittenband verstelbaar. Kleur: zwart met rode bies. Inclusief hoezen voor nat weer. Geschikt voor toermotoren, niet voor supersportjes... Prijs: 75 euro.
  5. Biancie

    Gezocht: grote motorzaken in Noord-Italie

    Tijdens onze vakanties vinden wij het altijd leuk om motorzaken te bezoeken. Op internet zijn een hoop adressen te vinden, maar dat zijn vaak erg kleine zaken. Wie weet waar we b.v. grote Yamaha- of Suzuki dealers kunnen vinden? Of bijvoorbeeld winkels met veel kledingmerken zoals Dainese en...
  6. Biancie

    Sidi Vertigo motorlaarzen (blauw/zwart), maat 39

    Te koop (wegens te nauwe schacht): spiksplinternieuwe Sidi Vertigo motorlaarzen. Maat 39. Kleur: blauw/zwart met rode accenten. Ze zijn nog nooit gebruikt. Een impuls aankoop waar ik echt spijt van heb! De nieuwprijs was 203 euro, voor 180 euro zijn ze van jou.
  7. Biancie

    Schuiver gemaakt, verzekering verklaart motor total-loss?

    Afgelopen maandag heb ik in Brussel een schuivertje met m'n Gixxer gemaakt, ik verremde me op een nat wegdek en m'n Gixxer schoof onder me vandaan voor ik er erg in had…Nadat ik de schade met de andere partij – motor gleed tegen een auto - heb afgehandeld ben ik verder naar huis gereden, m'n...
  8. Biancie

    Gezocht: motorhotel Parijs voor as. weekend

    Komend weekend gaan R1enzo en ikke naar Parijs. Nu staan we van vrijdag t/m zondag op een camping, even buiten Parijs (Neuilly-sur-Marne), maar voor de nacht van zondag op maandag zoeken we nog een leuk hotel daar in de buurt, of eventueel elders rond Parijs. Kan alleen geen echte...
  9. Biancie

    Givi drager topkoffer

    Te koop: Givi drager voor een topkoffer. In goede staat, zelf nooit gebruikt. Zat gemonteerd op een Soez GS500F die ik tijdelijk had. Motor is verkocht, drager vond ik vandaag weer op zolder. :X Wie biedt?
  10. Biancie

    Spidi XP5 laarzen

    Heeft iemand ervaring met deze laarzen? Kan er niets over vinden via de zoekfunctie en wil ze graag hebben. Ik laat ze speciaal bestellen en zou graag van tevoren wat ervaringen van mensen horen. :9~
  11. Biancie

    Mijn nieuwe liefde...

    Life's sweet, so sweet! Ik heb vanochtend deze beauty gekocht: Modelletje 2004, 13.000 km op de teller. Strakke prijs kunnen krijgen omdat m'n andere Soez GS500F ook uit datzelfde jaar komt en nog veel opbracht. Zal wel even wennen worden, die power, maar daar heb ik vertrouwen in...
  12. Biancie

    M'n nieuwe speeltje

    En hier is 'ie dan, m'n nieuwe kind! Gisteren gekocht, een Suzuki GS500F. Ben er heel trots op, m'n eerste motor! Eind deze maand rij ik af voor de bijz. verrichtingen, hopelijk duurt AVD ook niet zo lang. En dan....toeren maar! Hij is in zo'n goede staat dat ik 'm niet kon laten staan. Plus...
  13. Biancie

    Rugklachten; chopper of sportiever model?

    *plop*
  14. Biancie

    Haaaaai

    Hoi, mijn naam is Bianca, 33 jaar en ik woon in Hoorn. Vandaag m'n eerste motorrijles gehad en het ging erg goed voor een eerste keer! Ga me nu wat meer verdiepen in het motorwereldje en vandaar dat ik hier terecht kwam. Ik hoop in de zomer m'n rijbewijs te halen en dan wil ik natuurlijk meteen...
Terug
Bovenaan Onderaan