Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Marjo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Marjo

    3x vizier voor Shark helm *bieden*

    1x doorzichtig vizier, 1x paars vizier en 1x spiegelvizier. Er zijn wat krasjes zichtbaar, maar zijn voor de rest onbeschadigd. Zijn hier niet meer nodig vanwege aankoop ander merk helm. Gaan in 1 koop weg.
  2. Marjo

    DIFI leren motorjas maat 52 *Nieuwstaat* €60

    Deze jas is zo goed als nieuw. Zonder beschadigingen. Heeft een binnenzak en 2 buitenzakken. Wat kleine vlekjes zichtbaar welke misschien wel weggepoetst kunnen worden. De jas is te groot, vandaar de verkoop. Ophalen in Hilversum of Almere of verzenden.
  3. Marjo

    Difi damespak (jas en broek). Bieden!

    Gebruikt 2-delig damespak van het merk Difi. Jas is maat 40 en broek is maat 42. Delen zijn aan elkaar te ritsen. Geen beschadigen (alleen wat lichte schaafplekken op de kneepads O-)). De rits van de broek is kapot welke gemaakt kan worden (of niet ;)). Prima pak om nog wat km's mee te rijden...
  4. Marjo

    Laarzen Forma *Gebruikt* maat 43

    Gebruikt. Rits van rechterlaars is stuk. Klittebandsluiting niet. Vraagprijs €25.
  5. Marjo

    Handschoenen *Gebruikt* maat M

    Onbeschadigd. Vraagprijs €10. Exclusief verzendkosten.
  6. Marjo

    2-delig pak Difi Maat 40-42 *Gebruikt*

    Jas maat 40 en broek maat 42. Model Tronic. Rits van de broek is stuk. Drukknop en tweede sluiting niet. Vraagprijs jas en broek samen €40. Los €25 per stuk.
  7. Marjo

    Regenpak 1-delig *zgan* Maat L

    1-delig regenpak voor over motorkleding. 1x gebruikt tijdens rit naar de Eifel. In goede staat. Maat L. Vraagprijs €40 exclusief verzendkosten.
  8. Marjo

    Regenjas Difi *Gebruikt* maat M.

    Regenjas van het merk Difi voor over motorjack. Gebruikt, maar wel in goede staat. Maat M. Vraagprijs €30 euro, exclusief verzendkosten.
  9. Marjo

    Paddockstand accessoires en standaard-plateau

    Verschillende accessoires voor paddockstands en een plateau wat gebruikt kan worden voor onder de standaard op een zachte ondergrond. Teab.
  10. Marjo

    Bagagenet 40x40 *zgan*

    Bagagenet van 40x40cm. 6 haken. 1 keer gebruikt. Vraagprijs €5 exclusief verzenden.
  11. Marjo

    Tanktas BLH TEAB

    Tanktas van het merk BLH. Weinig gebruikt, in originele staat. Zonder magneten, met bevestigingsmaterialen. Inclusief regenhoes en mogelijkheid tot het dragen als rugtas. Teab.
  12. Marjo

    Universele paddock stands voor en achter *Gebruikt*

    In goede staat. Samen of apart te koop. Vraagprijs €35 per stuk.
  13. Marjo

    Motorhoes buiten/ binnen *Gebruikt*

    In goede staat. Stevig materiaal, zachte binnenkant. Heeft alleen vlekken aan de binnenkant van de ketting (smeer). Buitenkant is wat vies. Vraagprijs €20 exclusief verzendkosten.
  14. Marjo

    Dainese rugprotector maat M *Gebruikt*

    Vraagprijs €40 exclusief verzendkosten.
  15. Marjo

    Originele standaard remleidingen YZF R6 2008 *Nieuw*

    Vraagprijs €35 exclusief verzendkosten.
  16. Marjo

    Originele kentekenplaathouder Yamaha YZF R6 2008 *Nieuw*

    Vraagprijs €25 excl. verzendkosten.
  17. Marjo

    Originele demper Yamaha YZF R6 2008 *Nieuw*

    Vraagprijs €130 exclusief verzendkosten.
  18. Marjo

    Yamaha YZF-R6 2008 18.340 km

    Omdat ik te weinig tijd heb om te rijden, bied ik mijn R6 te koop aan. De motor is altijd goed onderhouden geweest. Ik ben de 2e eigenaar. Lage km-stand. Heeft altijd binnen gestaan. Originele uitlaat aanwezig. Eventueel Garmin-navigatie en paddock-stand ook te koop. Vraagprijs: 6950 euro.
  19. Marjo

    Race overall Rev'it Silica zwart maat 54

    Te koop aangeboden omdat het pak mij veel te ruim is gaan zitten en ik een ander en vrouwelijker pak heb aangeschaft. Ik ben 1.80m en qua lengte dus goed, maar de omvang is op heel veel plekken te groot voor mij. Ik heb het pak niet heel veel gedragen, dus het ziet er nog goed uit. Zonder...
  20. Marjo

    Suzuki GSX F 600 blauw metallic november 1995

    In januari j.l. grote beurt gehad: vloeistoffen laten verversen en ketting, tandwielen, remblokken, luchtfilter, oliefilter, bougies laten vervangen. Daarom klaar voor de komende jaren. Vraagprijs 1400 euro Bouwjaar: November 1995 Kilometerstand: + 23.239 km (wordt nog op gereden)...
  21. Marjo

    Zwart/ grijze Suzuki GSX R 600 SRAD uit 1999

    Bij deze bied ik mijn Suzuki te koop aan omdat ik graag iets nieuwers wil. Bouwjaar: 1999. KM-stand: +53.000 km. - Carbon uitlaat - Raceluchtfilter - Nieuwe accu (maart 2010) - MPP banden die nog wel een seizoen mee kunnen (of meer, ligt eraan hoe hard je ermee rijdt... ;)) Heeft...
  22. Marjo

    Suzuki GSX F 600 rood 1995

    Een vriendin van mij wil haar motor verkopen omdat ze zelf een nieuwer type wil gaan rijden. Het gaat om een: Suzuki GSX F 600 Bouwjr '95 KM op aanvraag Kleur Rood (Echt rood) Schade op rechter uitlaat (van vorige eigenaar) Motorblok vervangen door motorblok uit 2000 Rechterkant kap...
  23. Marjo

    Een plaats in groep 3 op 8 juli van MSL

    Aangezien deze plaatsten al volgeboekt zijn (hoezo snel?!?! :( ) ben ik op zoek naar een plaats in groep 3 op 8 juli. Dus mocht je dit geboekt hebben bij MSL en niet gaan.... Let me know!!
Terug
Bovenaan Onderaan