Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: boabea
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. boabea

    Garmin Zumo op Supersport

    Kan een Garmin Zumo met de originele bevestigingen(van Garmin) gemonteerd worden ? Of zijn er veranderingen nodig om dit te kunnen doen ? Gaat over een GSX-R 750 K7 ;)
  2. boabea

    Rapidbike 2

    Rapidbike 2 2 maanden oud.... Nieuwprijs was 459 euro. Gaat weg voor 350 euro.... PS.Ben van Belgie....Kan opgestuurd worden hé :Y
  3. boabea

    Suzuki GSX-R 750 Model 2007

    Ben misschien van plan om mij nen 750/2007 model aan te schaffen.... Heb zes maanden gereden met nen Z1000 (Naked bike) Dus heb maar zes maanden rijervaring ook.... :) Nen 1000 heb ik liever nog niet want denk persoonlijk dat dit niet de verstandigste keuze zal zijn.... Nen 600 is...
  4. boabea

    Vragen en bevindingen over het R6 Model 2006

    Sorry dak men topic hier nog es plaats maar had er te laat op gedacht.... Hier ga ik meer reactie krijgen dan in Algemeen denk ik :Y --------------------------------------------------------------------------------- * Bekijk Mijn Motor-Forum * Bekijk onderwerpen Berichten...
  5. boabea

    Vragen en bevindingen over het R6 Model 2006

    Heb enkele vragen voor de eigenaars van nen R6 model 2006 Ben waarschijnlijk van plan om mij één dezer weken nen nieuwen R6 te kopen. Wat zijn uw bevindingen over de motor,positief en negatief ? Heb al veel gehoord dat in het gebied tussen 3000-9000 toeren niet echt veel te beleven...
  6. boabea

    Aangeboden: Prachtige Z1000 !!!!!!!!

    VERKOCHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  7. boabea

    Z1000 Weeral problemen maar nu ernstig !!!!!

    Hier zijn we weer !!!!!!!!!!!!!!!!!! Was aan het rijden en in één keer 5 mega luide knallen uit die uitlaten. Toen ben ik stilgevallen,gelukkig ben ik nog naar de kant kunnen rijden. Daar heb ik dan geprobeerd hem weg te krijgen. Dit lukte gelukkig na een tiental min. Men geluid is...
  8. boabea

    Dubbele uitlaat niet gelijk hangend

    Dinsdag heb ik mij andere uitlaten gestoken. Nu hangt die éné links iets verder naar buiten dan die rechtse. Men dealer zei dat dit bij sommige moto's kan gebeuren. Echt super opvallen doet het niet. Alleen als ge goed kijkt ziet ge het. Zijn er nog die die hebben/gehad hebben ?
  9. boabea

    Ketting slaat of nog iets anders ?????

    * Bekijk Mijn Motor-Forum * Bekijk onderwerpen Berichten: 330 Reg. datum: 30 mrt. 2006 Locatie: Eeklo (Belgie) Zit met iets vervelends... Men ketting ligt te slaan. Heb gisteren naar dealer geweest omdat ik dacht dat ze iets te los hing. Dealer zei dat dit niet het...
  10. boabea

    Led Knipperlichten Universeel CARBON

    Te koop 4 knipperlichten voor de prijs van 70 Euro. Nieuwprijs was 90 euro. Zo goed als nieuwe,twee maanden oud....
  11. boabea

    Stukjes lak af tank !!!

    Verleden week ben ik thuisgekomen van een ritje en zag dat er een stukje lak van men tank was. Ik dacht dat dit kwam door een steentje ofzo... Vanmiddag kom ik thuis en zie dat er op zijkanten van tank weer twee stukjes lak weg zijn. Dit kan volgens mij toch niet meer van steenslag zijn...
  12. boabea

    Mail van een zekere Jethro ???

    Kan iemand mij soms eens de e-mail bezorgen van een zekere Jethro ? Houdt zich bezig met Yoshimura uitlaten te verkopen enzo heb ik vernomen. Bedankt alvast :}
  13. boabea

    Vraagje ketting,olie tijdens inrijden motor ?

    Ik heb sinds een maand een Z1000 met nu 1100 km momenteel. Nu heb ik een paar vragen - Ik hoor men ketting als ik aan het rijden ben heel vaak slaan,dit is toch niet normaal volgens mij ? - En al een paar keer als ik men motor startte kwam er redelijk wat witte rook uit,of is dit...
  14. boabea

    Pijn in rug op supersport bij opstappen

    Zou mij graag nen Supersport aanschaffen volgend jaar maar als ik op één van deze motoren zit begint men rug al pijn te doen vanaf ik er een paar seconden opzit en het stuur es vastneem. Dit is geen goed teken hé :r Zou mij dit dan best niet aanschaffen denk ik dan want ga er rap spijt van...
  15. boabea

    powercommander

    Zou dit kwaad kunnen moest ik een paar maanden rondrijden met een volledig uitlaatsysteem en een luchtfilter zonder dit af te stellen? Zou maar een paar maanden later een powercommander erbij steken.
  16. boabea

    Arata ====>>>Verdelers

    Zou iemand mij soms een paar adressen kunnen geven van verdelers van dit merk,liefst met e-mail erbij zodat ik hen eens zou kunnen mailen. Dit mogen ook verdelers zijn in Belgie,eigenlijk liever belgisch maar vrees ervoor dat niemand dit in Belgie verdeelt. Thx alvast...Grtzzzzzzzzzzzzz :}...
  17. boabea

    Akrapovic Z1000

    Weet iemand verdelers zijn van Akrapovic in Belgie ?
  18. boabea

    Moto shop Aken

    http://www.fc-moto.de/ Heeft iemand daar al es geweest ? Is dit een winkel die je kan bezoeken ook of kan je daar alleen maar on-line bestellen :?
  19. boabea

    Dodelijk motor ongeluk

    Rond twaalf uur deze middag een motorrijder verongelukt hier een 200 meter van men deur. Uit de bocht gegaan en was op slag dood. Tschijnt da hij met zen voorwiel tegen de rand van een borduur gereden.Man lag een twintigtal meter verder dan waar hij er tegengereden was en zen moto lag no zo een...
  20. boabea

    zoekfunctie

    Waarom werkt de zoekfunctie niet? Of doe ik iets verkeerd?
  21. boabea

    Z1000 of Z750

    ben hier nieuw en heb es een vraagje zit er veel verschil in het rijden tussen een Z750 en Z1000 ? Tis wel men eerste moto dat ik me zou aanschaffen,daarmee dak da hier es vraag aan de ervaren Z-rijders Mijn oog valt eigenlijk meer op de Z1000 omda die mij toch ietskes meer aanstaat is in de...
  22. boabea

    Z750 kawasaki

    Is deze verkrijgbaar in het groen??? want vind daar niks over terug.
  23. boabea

    Dubbele Akrapovic van Z1000 ook op Z750 ?

    Ben hier nog maar nieuw op dit forum maar vraag me af als ge de dubbele uitlaat van Akrapovic die hier afgebeeld staat bij de kawasaki Z1000(de eerste twee) http://www.akrapovic-exhaust.com/main/catalog/products-catalog.htm ook op nen Z750 kunt monteren? Staat wel bij dat dit alleen maar...
Terug
Bovenaan Onderaan