Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DragonRacer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Pilotenhelm te koop

    Hierbij te koop mijn "pilotenhelm". Maat L, een keer gedragen, incl.ingebouwde gehoorbescherming (soort van Peltor)en zonnescherm. Stoere opvallende helm en goedgekeurd/niet beschadigd. Reden verkoop: motor ingeruild tegen een supersport en dan ziet zo,n helm er wel een beetje raar uit. Voor...
  2. D

    Div te koop....

    Regenpak te koop, het materiaal rekt een beetje mee en fladdert dus niet, met opening voor je knee-sliders. Maat L. En niet beschadigd ofzo. Dus niet meer nat voor 20 euro!
  3. D

    te koop...

    Wegens verkoop van m,n RC8r hou ik nog wat over:Set Lucas remblokken (nog in originele verpakking)MCB 792 SRQ (Sinter) voor 40 euro. (Voorzijde links en rechts dus). Originele KTM RC8 tanktas (nieuw) 100euro. Kuipdelen Li/Re bovenzijde,mankeert niets aan, 50euro. En twee Stahlbus...
  4. D

    Te koop; Triumph Daytona675 circuitmotor

    Triumph Daytona 675, bj.2008, km;9800km, geen schade (omvallen/grindbak etc.) In mijn bezit sinds 2010 en alleen gebruikt tijdens circuitdagen ( 2/3 x per jaar)en dus NIET mee geraced! Niet getuned, blok is standaard en technisch helemaal OK. Voorvering door Wilbers aangepast tbv...
  5. D

    Dainese combi te koop

    Hierbij bied ik mijn Dainese combi te koop aan. Twee keer gedragen en dus zo goed als nieuw en ook niet beschadigd. Maat 50. Prijs 300 Euri.
  6. D

    Yamaha R6 te koop

    Wegens omstandigheden m,n R6 (2001) circuitfiets te koop. Specs; Standaard blok, dus betrouwbaar. Technoflex voorveerring. Intrax schokbreker met drie verschillende veren. Laser Hotcam (geen probleem op Assen) incl. standaard uitlaat. Tsubaki 520 ketting. Hyperpro instelbare stuurdemper...
  7. D

    Gezocht voor Triumph Daytona 675

    Ik zoek een afdekking voor het voorste tandwiel en een "dubble bubbel"race kuipruit voor een 675 (2007). Mocht je nog meer onderdelen hebben voor dit type, laat maar horen. (tandwielen/velgen etc)
  8. D

    Te koop; 2001/R6

    Te koop Yamaha R6, model 2001, zonder kenteken. Specs; Standaard blok, dus super betrouwbaar Voorveering; Technoflex Schock; ATRAC met 3 verschillende veren Laser hotcam uitlaat, geen problemen op Assen/Zolder etc. en standaard uitlaat Tsubaki 520 en Alu tandwiel Hyperpro stuurdemper SBS...
  9. D

    Assen 25 mei

    Ter overname aangeboden; dagje knallen op Assen, groep 3/snel op 25 mei. Ik kan dan zelf helaas niet meer '(
  10. D

    Dagje Assen te koop

    Wegens omstandigheden te koop; vrij rijden in een snelle groep op 30 april te Assen, 2 dagen Sachsenring, ook snelle groep, op 11/12 mei, vrij rijden op 25 mei op Assen en 2 dagen Brno, snelle groep incl. sprintrace op 19/20 aug. Ik kan helaas niet meer rijden dit seizoen vanwege m,n werk ;(
  11. D

    Te koop; kuipruit R1

    In mijn schuur ligt weg te stoffen een kuipruit voor een R1, 2005/2006 voor 50 euri. Is spiksplinternieuw en doorzichtig, model racing (verhoogd) van MRA.
  12. D

    Spanning regenbanden

    Graag wat advies; welke bandenspanning hou ik aan bij regenbanden? Motor; R6 (2001), banden; Conti RaceattackRain, 120/70 en 180/55.
  13. D

    Gezocht; set velgen/wielen R6

    Ik zoek een set velgen voor een R6/2001, met schijven. De banden mag je houden. Wieowie?
  14. D

    Weersverwachting

    Aangezien onze hobby het meeste fun maakt bij mooi weer, hier een leuke site over de actuele weersverwachting op de diverse circuits. (Duitse site) www.rennstreckenwetter.de
  15. D

    Training Sachsenring

    Is er nog iemand die naar de Sachsenring gaat op 25 aug? Ik heb al ingeschreven, schijnt een donders mooi circuit te zijn, t,is effe rijden maar dan heb je ook wat. :P
  16. D

    Te koop Honda CBR600F

    Te koop; Honda CBR600F (PC31) 1996,circuitmotor/geen kenteken 2 sets wielen compleet met banden/regenbanden Lucas remschakelset Staalomvlochten remleidingen Nieuwe remblokken SBS Racing en DOT5.1 remvloeistof Hyperpro stuurdemper (nieuw) Verse olie/filter en bougie,s KN luchtfilter...
  17. D

    gezocht en gevonden

    Bij veel verkooponderwerpen zie ik soms staan: kick c.q schopje. Kan iemand mij uitleggen wat daar mee wordt bedoelt :? Ik snap er geen ZAC van...
  18. D

    vlaggencode

    Algemene vraag: tijdens de laatste ZAC op Zolder werd de witte vlag getoond. Ik en met mij nog anderen bleven netjes achter elkaar rijden totdat we het voertuig (want die reed op het circuit) ingehaald hadden. Toch werden wij ingehaald tijdens de witte vlag code door iemand die achteraf zei dat...
  19. D

    ouwe knarren

    Zijn er nog 50 plussers die met de endurance meedoen? Wellicht kunnen wij oude knarren de jeugd effe laten zien hoe het moet _O-
  20. D

    ombouw R1

    Heeft er iemand ervaring met de ombouw van een R1 (RN12/2004) naar een "superbike"? Ik wil een ander stuur monteren ipv de clip-ons. Moet de kuip/ruitje worden aangepast? Zijn er wellicht onder jullie die foto,s hebben en/of info waar dit spul te krijgen is?
  21. D

    SHOEI helm

    Weet iemand wie er in NL de importeur is van SHOEI helmen?
  22. D

    helemaal nieuw

    Effe voorstellen als nieuwe gebruiker van dit forum; mijn naam is John, ben militair, 52 jaar jong, heb een R1 van 2005, een Honda midibike en voor op het circuit een CBR600F. In 2005 gestart in de ZAC met een Yamaha SZR660 1cil. Ging best wel goed dus dit seizoen ga ik het proberen op een...
Terug
Bovenaan Onderaan