Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jorizz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jorizz

    Alpinestars motorpak combi maat 46

    te koop aangeboden: blauw wit zwarte combi van alpinestars (type GPU). Maat 46. Hij is mij net iets te klein (70 kg, 176). Gaat weg ivm aankoop overall voor op het circuit. Enkele jaren gebruikt, in goede staat, ziet er cool uit. Leer altijd netjes onderhouden met leerzeep en transparant vet...
  2. jorizz

    GPZ500s motor rijden voor € 350

    Te koop: Compleet rijdende Kawasaki GPZ500S. Bouwjaar: 1989. De motor is reeds 5 jaar in mijn bezit en heeft altijd (verwarmd) gestald gestaan en bij de garage de beurten gehad. Wel heeft hij in de loop der jaren wat krassen opgelopen. Motorisch in prima staat, ik rijd er wekelijks op. KM stand...
  3. jorizz

    TT-circuit via google map

    Via google maps is het hele circuit van Assen zeer gedetailleerd te zien met een sattelietfoto. Dit moet echt door een liefhebber gedaan zijn, er is zelfs een motorrace aan de gang. Met als klapper een vastgelegde inhaalactie in de GT-bocht. Browsen kan via: maps.google.com En de inhaalactie
  4. jorizz

    Rotatiesnelheid waterpomp

    Hallo techneuten, omdat mijn waterpomp gerepareerd is door hem opnieuw op het asje te lassen, en dit mogelijk een zwakke plek in mijn koelsysteem kan zijn (loopt nu nog perfect) vroeg ik mij af waardoor deze wordt aangedreven. Als hij aangedreven wordt door de krukas draait hij ook sneller bij...
Terug
Bovenaan Onderaan