Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hanzzzz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hanzzzz

    Goede motorrijschool Amsterdam (Oost)

    Hoi, Een collega die woont in Amsterdam Oost wil graag motorrijlessen gaan volgen. Met welke hebben jullie goede ervaringen? Bedankt, Hans
  2. Hanzzzz

    TV uitzending opgelicht over 2e hands motorhandel

    https://opgelicht.avrotros.nl/uitzending/gemist/item/handel-in-gebruikte-motoren-een-moeras-of-een-keurige-vijver-voor-liefhebbers/
  3. Hanzzzz

    Welke verzekeraar eist NIET dat de motor thuis in de garage op slot staat met een ART4 slot.

    Helaas, de huidige "MAG" motorverzekeraar (de europeesche) stopt er mee. De nieuwe "MAG" motorverzekeraar (unigarant) vereist dat ook thuis in een afgesloten garage de motor op slot staat met een ART 4 slot. Wie heeft een motorverzekering waar niet vereist is dat er een ART4 slot gebruikt wordt...
  4. Hanzzzz

    Steeksleutel bewerken is dat te doen?

    Voor een klus met weinig werkruimte wil ik een oude steeksleutel kopen en deze aanpassen. Inkorten zal wel lukken met een slijptol maar ik wil in het handvat een vierkant gat maken om mijn ratel in te steken. Deze wil ik maken door eerst een rond gat te boren en dan met een ijzerzaag deze...
  5. Hanzzzz

    Is 20 ml olie te veel in een cardan van een r1200GS LC een probleem?

    Hoi, In de cardan van de r1200gs LC hoort 180 ml. (formele BMW WPH) Nu zit er waarschijnlijk 20ml te veel in. Moet dat er uit? 20ml is niks maar tov van 180 ml toch 10% Thanks, Hanzzzz
  6. Hanzzzz

    Shortlist naked met ABS budget 4000-5000

    Voor een neef van me ben ik bezig hem te helpen met de keuze voor een eerste motor. Hij wil graag een naked met ABS voor een budget van 4000-5000. Daarnaast moet het een motor zijn die betrouwbaar is en betaalbaar qua onderhoud. Ik kijk zelf weinig naar nakeds dus ken zo niet alle modellen...
  7. Hanzzzz

    Microtrillingen r1200gs lc lnormaal of kwestie van afstellen

    Hoi, Ik irriteer me mateloos aan de microtrillingen van mijn r1200gs lc tussen de 5000 en de 6000 toeren. Dat is namelijk op de snelweg het toerengebied in zijn 6 bij de maximum snelheid 120-130. Is dat een kwestie van afstellen en zo ja wat dan ? Hans
  8. Hanzzzz

    Petitie: Dijken open voor motorrijders

    Zoals je misschien weet, proberen meerdere gemeenten de dijken in het weekend af te sluiten voor motorrijders. Wil je ook met je motor blijven rijden op de dijken? Teken dan onderstaande petitie: Dijken open voor motorrijders - Petities.nl
  9. Hanzzzz

    Maak je C3 helm stiller met een plakbandje

    Laatste een nieuwe C3 gekocht een zogenaamde Louis Special. Viel me op dat bij lage snelheden er toch wat hoog wind geruis te horen was. Niet erg hard maar wel storend. Als ik mijn hand voor de lucht inlaat boven op hield was het weg. Afgelopen weekend een plakbandje geplakt over de gaatjes...
  10. Hanzzzz

    Acculader vandaag lenen omgeving Station Laan van NOI

    Wie heeft een motor acculader te leen voor me omgeving station Laan van NOI. Heb mijn werk net gehaald maar sta nu met een lege accu in de parkeergarage. Met een volle accu kan ik weer thuis komen. (denk ik)
  11. Hanzzzz

    Waarom komt een kleppendekselpakking spontaan naar buiten?

    Gisteren opeens een lekkage na de gebruikelijke woningwerk trip. Viel me thuis pas op. Gelukkig nog zat olie in het blok. Even snel gekeken en de kleppendeskselpakking van de achterste set (v4) is los naar en naar buiten gekomen. Nu kan ik het weer opnieuw monteren. Maar waarom is deze los...
  12. Hanzzzz

    Wat zijn de beste motorkleding merken (textiel)

    Mijn ca 10 jaar oude MQP jas en 8 jaar oude Evolution broek zijn aan vervanging toe. Ik rij woning werk en heb voldoende budget. Het moet textiel worden (ik heb ook een lerenpak voor vrije tijd) Wat zijn kwalitatief de beste merken? een is laminaat veel beter dan gore tex? Gaat dus om...
  13. Hanzzzz

    Morgen weer koud

    Sorry , mij fout ik heb vanmorgen mijn winterhandschoenen omgeruild voor mijn zomerhandschoenen. Resultaat.. 'Nachtvorst verrast komende week automobilisten en planten' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
  14. Hanzzzz

    Duo seat verloren?

    Hoi, Ben je recentelijk je duo seat verloren? Op de a12 bij hectometerpaaltje 30,2 op de strook naast de linker strook ligt deze. Dit is een paar km voor de gauwe aquaduct in de richting van den haag. Hij ligt naast de rijstrook en zag er nog heel uit. Denk goed na over hoe je deze gaat...
  15. Hanzzzz

    Is de schubert C4 veel beter dan de c3

    Hoi, Mijn Schubert C3 is aan vervanging toe. Ik heb er jaren naar tevredenheid mee gereden dus in principe zou ik zo weer een C3 kopen. De niet pro versie is ook niet zo duur meer. Vraag is is een C4 zoveel beter? Heeft iemand al een C4 en heb je hiervoor een C3 of C3 pro gehad? Zo ja wat...
  16. Hanzzzz

    Teutoburgerwald vs Eifel en Luxemburg

    Hoi, Ik ga al jaren naar de Eifel en Luxemburg. Hoe is het Teutoburgerwald in vergelijking daarmee als het gaat om sportief toeren? Bedankt
  17. Hanzzzz

    Slijtage van de accu testen

    Ik maak het vaak mee dat men onderweg er achter komt dat de accu versleten is. M.a.w. men kom stil te staan langs de kant van de weg. Beter is als je zou kunnen testen hoever je accu al versleten is en deze vooraf te vervangen alleen hoe test je dat. Nu hadden we (in het toerclub je) laatst...
  18. Hanzzzz

    Twijfel handschoen maat

    Ik heb van de week nieuwe leren handschoenen gekocht. Aangepast in de winkel. Mijn vorige handschoenen waren maat 3XL en de 2XL. 3XL van dat model hadden ze niet liggen en deze leken wel goed behalve dat ze knellen bij de knokkel protectie. Onderweg naar huis begon ik toch te twijfelen omdat de...
  19. Hanzzzz

    Heeft Honda het niet meer? Zijn ze saai geworden?

    Als trouw fan van Honda was ik gisteren wat aan het rondkijken op de website naar de nieuwste modellen. Het viel me eigenlijk tegen. Ok, ze hebben een heel gamma aan modellen maar het is het allemaal volgens mij net niet. Een aantal jaren terug hadden ze aan sprekendemodellen: Als een...
  20. Hanzzzz

    Fading of kokend remvloeistof?

    Afgelopen dagen getourt in de Eifel. Op een gegeven moment bij heftig bochten werk. Leek het wel of ik veel meer kracht nodig had om te remmen. Later (na afkoelen?) was het weer weg. Heb ik dan last gehad van fading of van kokend remvloeistof of nog iets anders?
  21. Hanzzzz

    Wat is jouw favoriete onbekende weg in Luxemburg?

    Hele routes zijn leuk om te delen maar zelf iets in elkaar zetten is ook erg leuk. Maar als je ergens al vaker bent geweest is het moeilijk om origineel te blijven. Het lijkt me leuk om favoriete onbekende weggetjes te delen. Dus ja Mullertal is altijd goed en ook bijvoorbeeld van Wiltz naar...
  22. Hanzzzz

    Vochtprobleem VFR 800 VTEC wat controleren

    Gisteravond was ik aan de beurt van uit Gouda naar huis gereden door de stromende regen. Bijna thuis valt het vermogen weg. ANWB gebeld heeft nog het e.e.a. geprobeerd maar leverde uiteindelijk niets op. Wel nog twee keer kunnen starten maar sloeg al snel weer af. Dus thuis gebracht...
  23. Hanzzzz

    Wat te vervangen bij revisie TDM blok ivm olie verbruik

    De TDM van mijn vrouw verbruikt nu wel heel veel olie (1:1000). (Ja, ik peil goed.) Ik zit er aan te denken om het blok te reviseren om hier wat aan te doen. Wat moet ik dan vervangen? Zelf dacht ik aan: Zuigveren en klepseals.
  24. Hanzzzz

    Jaar oude benzine met conserveringsmidddel aftappen?

    Een jaar geleden een motor weggezet met volle tank en conserveringsmiddel in de tank. Kan ik deze nu zo starten of toch maar eerst de tank aftappen?
  25. Hanzzzz

    Welke draadtap/snijset voor de hobby

    Welke draadtap/snijset kan ik het beste kopen. Ik gebruik het zelden dus het hoeft niet de beset kwaliteit te zijn. Het moet natuurlijk ook niet zo slecht te zijn dat ik er spijt van krijg om dat het gewoon geklooi is.
Terug
Bovenaan Onderaan