Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. gixxer1100turbo

    Dashboard/teller Gsxr K1-K3

    Ik ben zoekende naar een dashboard van een gsxr 1000 K1-K2. Het gaat mij voornamelijk om de behuizing,als deze maar in goede staat is.De behuizing van een 600 of 750 zou ook kunnen. Een defect dashboard heb ik tot 30 euro voor over.Een werkend gsxr 1000 dashboard tot 100 euro. Ter info; Een...
  2. gixxer1100turbo

    Alpinestars overall Mt.52

    Tijd voor wat anders,dus deze mag de verkoop in; Alpinestars 1 delige overall.Maat 52.Blauw/wit/zwart. Geen schaafplekken(afgezien van de kneesliders :+ ),en net weer in de leerreiniger/vet gezet. De voering komt ook net uit de wasmachine en deze hangt nu te drogen zit er nu weer in... :P...
  3. gixxer1100turbo

    Blok Gsxr 1000 met lagerschade

    Ik heb hier nog staan een blok van een gsxr 1000 uit 2003 of 2004.Kilometerstand onbekend. Ik had dit blok aangekocht als reserve,en om een keer te reviseren. Volgens de vorige eigenaar had zijn zoon het peilglaasje niet in de gaten gehouden en is de motor droog gelopen. Ik heb de nokkenassen...
  4. gixxer1100turbo

    Sidi Adventure GTX motorlaarzen mt.45

    Deze laarzen heb ik gekocht bij Ten Kate,nu zo'n 1.5 jaar geleden Ik heb ze uiteindelijk niet veel gedragen. Ze zitten prima,zolang je maar mt 45 hebt :+.....en zijn waterdicht natuurlijk. Passen kan in de omgeving van Emmeloord. Prijs 200 euro.
  5. gixxer1100turbo

    Hyperpro veer Gsxr 1000

    Zat op de schokbreker van mijn gsxr 1000 '01-02,maar past vrijwel zeker ook op latere modellen. Doe maar een bod als je interesse hebt..
  6. gixxer1100turbo

    Simpson Speedway RX Zwart

    Een paar jaar geleden gekocht.Amper op gehad sindsdien. Mijn hoofdomtrek is 58-59 cm en de helm past mij goed. Ik heb er nog een blank vizier bij. Passen is mogelijk,omgeving Emmeloord. Doe maar een bod.
  7. gixxer1100turbo

    Alpinestars Thunder zomerhandschoenen

    Maat 2XL Kleur Zandkleur/zwart Gekocht bij Ten Kate,vorig jaar,ik dacht voor 70 euro.. Na een aantal ritjes toch besloten dat ze mij te groot zijn,lengte vingers in orde maar handomtrek mij te groot. Mijn handomtrek is 22 cm. Interesse? Doe maar een normaal bod. Langskomen om te passen...
  8. gixxer1100turbo

    Alpinestars SMX-R laarzen mt. 45

    De titel zegt het eigenlijk allemaal al... ;) De laarzen zijn door mij nieuw gekocht bij Ten Kate een aantal jaren terug,en ook zolang gebruikt.Ivm nieuwe Sidi's heb ik deze nu in de kast staan. 50 euro ex. verzenden
  9. gixxer1100turbo

    Alpinestars Durban broek mt. 54

    Alpinestars Durban broek maat 54 Ik ben 183 cm en 81 kg. en vindt hem eigenlijk te ruim,dus meer geschikt als je groter bent dan dat. *Ongeveer 6000 km mee gereden(met onderkleding) *een paar vetspetters op de linker achterkant (iets te enthousiast ketting gesmeerd :X ) Prijs 200 euro
  10. gixxer1100turbo

    Streetfighter kuip/gsxr 1000 remklauwen/gsxr remschakelset

    Gsxr 1000 K1/2 6 zuiger remklauwen,H.o.h. 62 mm.Komen van mijn motor af..deden het altijd prima,maar zijn niet schoongemaakt....daarom maar 75 euro.. Kuipje en remschakelset verkocht.
  11. gixxer1100turbo

    Srad 600/1000 project

  12. gixxer1100turbo

    Arai RX7 Harada

    In de Maat L (59-60 cm) Nieuw gekocht in 2007,staat nu alweer een jaar te verstoffen in de vitrine. Ik ben er nooit mee gevallen,wel wat krasjes van het neerzetten en dat je dan een muur raakt bijv. Tegen elk aannemelijk bod.
  13. gixxer1100turbo

    Alpinestars Smx-2 Air Carbon handschoenen

    In de maat XL. Weinig gedragen. Passen kan,omgeving Noordoostpolder. Interesse?...doe een bod.. Verkoperspraatje :') Alpinestars S-MX 2 Gloves: Urban Sport Riding
  14. gixxer1100turbo

    Oxford tanktas

    Met regen hoes. 18 liter inhoud. Magnetische bevestiging. Interesse? Doe maar een bod.
  15. gixxer1100turbo

    Srad 600 met 1000 blok en turbo.

    Wegens omstandigheden zet ik mijn onafgemaakte project te koop... Het gaat om een Srad 600 uit 1998 waar ik een gsxr 1000 K1 blok in gemaakt heb.Omdat dit nog te langzaam is heb ik er ook nog een turbo aan gehangen... Het rijwielgedeelte is voorzien van een Nederlands kenteken,maar is nog...
  16. gixxer1100turbo

    Alpinestars Thermal Pro suit

    Met deze overall is het mogelijk om met koudere temperaturen toch nog in leer door te rijden,bij mij was zaten er nl. ventilatie openingen bij de benen waar de wind vrij spel had. Met de overall nergens last meer van... Ik heb er zo koud als 8 graden mee gereden,en dat ging goed. Kouder dan...
  17. gixxer1100turbo

    Alpinestars rugtas

    Zelfde kleur als op de voorbeeldfoto; Type "book bag" Prijs; 25 euro incl verzenden
  18. gixxer1100turbo

    Dyna Shift Minder

    ...met lampje... Dit kastje kun je integreren in je kabelboom en dit maakt het dan mogelijk een shiftlight te gebruiken...
  19. gixxer1100turbo

    *Srad 600/1000 Turbo* onafgemaakt project

    Het is van oorsprong een Srad 600. Hierin heb ik een Gsxr 1000 K1 motorblok pasgemaakt en aangezien ik hier ook nog een turbo kit voor had,deze er ook maar aangehangen.. De motor is voorzien van een (geschorst) Nederlands kenteken,nog niet aangepast op het nieuwe vermogen/motorblok.Of dit...
  20. gixxer1100turbo

    Alpinestars zwart leren jas

    Ivm impuls aankoop :X te koop............ Ik heb altijd m'n Alpinestars overall aan,en voor de natte dagen m'n textiel...zodoende blijft deze in de kast hangen... In totaal denk ik 3 keer gedragen,daarvoor nieuw aangeschaft bij Ten Kate.... De maat is XL; ik ben 1.83 cm met normaal...
  21. gixxer1100turbo

    Oxford zadeltassen

    Ik heb deze begin van het seizoen gekocht op MP,toen een keer gebruikt naar de Eifel en nu weer in de verkoop. Ik hou het bij mn tanktas en tailbag. Gekocht voor 75 euro,maar nu voor 50 euro ivm een brandplek (uitlaat) in 1 van de regenhoezen. Deze hoes is overigens nog wel te gebruiken.
  22. gixxer1100turbo

    Hornet 900.........met ervaring

    Honda Hornet 900 12 april 2002 81.238 km...........wordt nog mee gereden Alle beurten gehad.Rekeningen ter inzage Incl. topkoffer,excl. navigatie Vraagprijs 3750 euro
  23. gixxer1100turbo

    Hyperpro shock gsxr 1000 '01- '06

    Met high/low speed verstelling lengte (hart op hart) 330 mm vork onder 30 mm,gat 10 mm oog boven 30 mm,gat 10 mm vr.pr. 275 euro
  24. gixxer1100turbo

    Project WTF!

    Het plan ; Gsxr 600 Srad rijwielgedeelte Gsxr 1000 blok met turbo Gsxr 600/750 kuipwerk Het kuipwerk zal worden samengesteld uit kuipwerk wat op MP te vinden is. Lichte schuifschade geen bezwaar.....er zal ook niet gekeken worden naar kleurstellingen,zolang de pasvorm goed is..... het...
  25. gixxer1100turbo

    Alpinestars Tech8 crosslaarzen maat 45.5

    Deze verkoop ik omdat ik ze waarschijnlijk niet ga gebruiken. Ik heb ze een paar weken geleden gekocht van MP. De adverteerder vertelde dat ze 1-2 keer gebruikt waren. Dit klopt wel denk ik,met crossen heb je er zo wat krassen en vuil opzitten,maar over het algemeen valt het mee. De maat is...
Terug
Bovenaan Onderaan