Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vtronald
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vtronald

    Revit Everest Goretex Pro

    Gebruikt maar niet misbruikt. Jas XL Broek L Ben 1.80m en ongeveer 90 kilo. 100% waterdicht, gemaakt van de beste materialen en protectie. Inclusief rugprotector. Ongeveer 6 jaar oud. 300 euro
  2. vtronald

    Airhawk 2

    Te koop, Airhawk 2 is in nieuwstaat. 2 keer gebruikt maar heb toch een gelzadel gekocht. Prijs: 85 euro
  3. vtronald

    Hyperkewl maat M

    Nooit gebruikt vest (alleen geactiveerd) Gekocht om te gebruiken voor de vakantie naar zuid Frankrijk vorig jaar. Heb hem alleen niet gebruikt en nu hangt hij hier maar. 35 euro
  4. vtronald

    Hyperkewl maat M

    Hyperkewl maat M € 35,00 http://link.marktplaats.nl/m917845268 Heb deze vorig zomer gekocht maar nooit gebruikt. Verwacht hem ook komende zomer niet te gebruiken dus wie wil er cool bij zitten?
  5. vtronald

    Alpinestars Tech 3 maat 42

    Voor de zandhazen en sm rijders een paar Alpinestars Tech 3 laarzen. Prijs: 50 euro.
  6. vtronald

    alpinestars goretex textiel maat L

    Te koop Alpinestars textiel jas. 3 lagen systeem goretex. Ook ideaal voor zomerse temperaturen dankzij grote ventilatie openingen. Kan een wasbeurt gebruiken :+ maar is in prima staat. Mf prijs 75 euro Verzendenkosten voor de koper Alpinestars Jet Road GTX zwart maat L Alpinestars...
  7. vtronald

    bluetooth intercom

    Simpele intercom van interphone. Te koppelen An telefoon of andere intercom. 30 euro foto volgt
  8. vtronald

    macna oasis maat L

    1, 5 jaar oud. 3 lagen prima waterdicht. Foto volgt. Wit met bruin/zwart. Macna Oasis Bieden http://link.marktplaats.nl/m685436330
  9. vtronald

    Airoh S4

    Te koop vanwege aanschaf nieuwe helm. 1 jaar oud, gekocht vorig jaar op de motorbeurs. Licht en getint vizier. 50 euri.
  10. vtronald

    Onderdelen KTM SMT

    Bagageplaat met handvatten passagier (heel klein scheurtje bij 1 van de sleuven. Zijpaneel rechts. lichte beschadiging lak. Handkappen links en rechts. Rechts licht beschadigd bij de aansluiting op stuur. en die vliegen krijg je er gratis bij :X Koppelingsdeksel rechts (paar...
  11. vtronald

    TT Kaart

    Te koop, TT kaart Stekkenwal-tribune. 60 euro.
  12. vtronald

    Spatbord en remleiding voor Honda Fireblade 954

    Na schuuropruiming nog 2 origineel Honda onderdelen van mijn vorige motor. Zoals titel al aangeeft: spatbord en remleiding voor. Teab.
  13. vtronald

    Arai Tour X3 Mat zwart

    Maat S voorzien van pinlock, verwijderbare wangstukken en hemel, extra afdekplaatjes zodat je hem ook zonder klep kan gebruiken. 8-) Vind het de perfecte helm passend bij mij pak en motor, maar ik heb na twee ritten pijn in mijn kop van die helm en de striemen op mijn voorhoofd. Dus heb...
  14. vtronald

    Motortrailer voor 1 motor

    Leuk voor de vakantie!! Ik heb 1,5 jaar geleden een leuke trailer gekocht, maar in al die tijd nooit gebruikt :N .........Dus hij mag weg. Zit een goot op van 2 meter, bovenop een houten vloer zit geen oprijplaat bij. Vorige eigenaar had er 2 crossers op. Wil er minimaal 150 euro voor hebben...
  15. vtronald

    Zomerbroek textiel

    Dmv een rits op de bovenbenen extra ventilatie. Maat L. Zit geen protectie in, kan wel is voorzien van voorbereiding. Doe een aardig bod en je gaat koel de zomer in. 8-)
  16. vtronald

    Zadeltassen en rolbag voor sportfietsen

    1 bevestigingsplaat, 2 zijtassen en een roltas allen aan de plaat te bevestigen. Handig voor de vakantie. Doe een leuk bod en wie weet..........
  17. vtronald

    Assen 13 juli MSL gr 2

    Te koop: Dinsdag 13 juli 2010 MSL groep 2 225 euro
  18. vtronald

    Alpinestars laarzen GPS-3

    Gebruikt en iets beschadigd bij de neus verder nog prima en waterdicht. Maat 43 50 euro
  19. vtronald

    kaarten utrech

    te koop 3 kaarten utrecht voor de zondag.
  20. vtronald

    Laarzen SMX-R Goretex en GPS-3

    SMX-R verkocht Mijn oude laarzen zijn wat beschadigd bij de neus GPS-3: 50 euro (lijkt me redelijk voor een paar waterdichte gebruikte laarzen.)
  21. vtronald

    Spidi Xblade 2 delig maat 50

    Te koop Spidi Xblade. 2 jaar oud. In prima conditie, alleen slider zijn licht versleten. }) Zit prima in het vet, geen beschadigingen. Eventueel met bijpassende handschoenen (Penta) zijn verkocht Doe een aannemelijk bod.
  22. vtronald

    Spidi Penta

    1,5 jaar oud. Vraagprijs 80 euro Maat XL Maar vallen klein uit, heb zelf absoluut geen kolenschoppen _O-
  23. vtronald

    GSXR 1000 Ultimate Edition door Hoegee

    Te koop Een nieuwe gepimpte voor ongeveer de prijs van een gewone. Goeie deal lijkt me Deze heeft nog maar ongeveer 750km gelopen!!!!!!!!! Dus BIJNA NIEUW!!!! Met volledige Garantie. Hoe maak je het beste nog beter? De GSX-R1000 Ultimate Edition is op alle vlakken aangepast met...
  24. vtronald

    Probleem

    Hallo, probleem met vtr.http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/7997188#7997188
  25. vtronald

    Help Honda VTR op 1 cilinder

    Hallo, Ik heb een Honda VTR Firestorm uit 97. Perfect ding, alleen loopt hij af en toe op 1 cilinder. Hebben al de computer en de bobine linksvoor vervangen, maar nu naar 2000 km probleemloos te rijden, begint de ellende weer. Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, wat is de oplossing...
Terug
Bovenaan Onderaan