Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Emilio TT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Emilio TT

    Ontluchten rem-servo K1200RS

    Dames (O-)) en heren sleutelaars, een vraagje: Nu heeft mijn vader vandaag de rembusjes van zijn achterrem uit de klauw gehad om ze weer even helemaal schoon en glimmend te polijsten, maar nu blijft bij het ontluchten de rem 'slap' (ook met draaiende motor). Is het perse nodig om na een...
  2. Emilio TT

    'Tang' voor het fixeren van remcylinders...?

    Dag mede knutselaars, Mijn vader is aan de remmen van zijn beemer aan het knutselen en kwam daar een probleem tegen wat mij (omdat ik slechts single-sided remzuigers heb) niet bekend voorkwam: als hij de remcylinders aan de 'linkerkant' van de schijf schoon wil maken (zonder ze er helemaal...
  3. Emilio TT

    Dynamo-problemen CBR 600F

    Zooo... net vanuit Twente naar de kop van Noord-Holland gereden met m'n nieuwe aanwinst, een Honda CBR 600F2 uit '92! *D Echter, toen ik hem hier op het erf van m'n ouders nog een keertje wilde starten om hem de garage in te rijden, startte hij niet meer... De startmotor kreeg niet genoeg...
  4. Emilio TT

    Kopen: Particulier of toch dealer?

    Ik ga binnenkort beginnen met lessen voor m'n deeltje A ( *O* ), maar ben al stiekem aan het kijken naar een motor om het te vieren... Hierbij loop ik zo ongeveer heel het internet af, zowel dingen als marktplaats.nl als dealer-sites. Nou valt meteen op, dat dealer-motoren flink duurder zijn dan...
Terug
Bovenaan Onderaan