Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SoesAddict
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SoesAddict

    Demper Srad 30 Euro

    Venom bolt-on demper voor Suzuki gsxr srad. MF-prijs 30 euro. Verzendkosten zijn voor de koper.
  2. SoesAddict

    Voorvork probleem srad

    Hallo, Bij mijn srad zit er verschil bij de stelschroef van de uitgaande demping. Aan de linkerzijde zit het "huis" waar de stelschroef in zit ongeveer een halve cm hoger dan aan de rechterzijde. Hierdoor is de demping per vorkpoot verschillend en hij rijdt ook niet optimaal hierdoor...
  3. SoesAddict

    Diverse kuipdelen CBR900RR

    Deze heb ik te koop aangeboden wegens overbodig en staan in de weg. Misschien handig voor iemand die op een circuit wil rijden zonder dat je bang hoeft te zijn om je kuipdelen te beschadigen. Want deze zijn dus al beschadigd en niet echt heel mooi meer. Vraagprijs= Gratis!
  4. SoesAddict

    Hoe uitbouwen schokbreker Fireblade sc28

    Vandaag heb ik een poging gewaagd om de shock te vervangen van mijn blade maar ik loop tegen een probleempje aan. Via welke kant haal je de shock eruit? Via de bovenkant of zijkant? Aan de bovenkant heb je weinig ruimte door de accubak en tussen het subframe en swingarm zit ook niet veel...
  5. SoesAddict

    Termingnoni demper CBR900RR

    Mag weg t.e.a.b. In twee aansluitgaten zit nog een gedeelte van een bout in. (zie foto) Ik heb zelf een goede demper dus wil er geen energie insteken om ze verder uit te boren. Een gat is bijna uitgeboord met een 8 mm boor, dus deze moet getapt worden voor een M10 bout. Origineel is het...
  6. SoesAddict

    Velgen CBR900RR

    Te koop wegens overbodig. De banden zijn op. Alleen nog voor op te burnen. ( de achterband dan ;) ) Vraagprijs per stuk: 50 Euro.
  7. SoesAddict

    Paddockstand met haken

    Te koop aangeboden omdat ik deze niet kan gebruiken voor mijn huidige motor. Prijs: 30 Euro!
  8. SoesAddict

    contactslot fireblade aansluiten

    Dag techneuten, Ik heb een contactslot gekocht voor mijn net aangeschafte fireblade (sc28). Deze moet ik vervangen voor degene die erin zit omdat die uitgeboord is. Het probleem is dat het originele contactslot 3draads is en die ik heb gekocht 2draads is. Die met drie draden heeft 1...
  9. SoesAddict

    Michelin Pilot Power 90 euro

    Te koop aangeboden ivm de verkeerde maat voor mijn velg. Dit is een 180/55/17. Dotcode is van 2013. 90 euro inclusief verzenden. Prijs is vast!
  10. SoesAddict

    Ken je dat

    Wil je net gaan rijden, zit er weer eens een schroef in je band. :( Is nu al de tweede keer dit jaar. Ik draag mijn steentje wel bij, om de economie uit het slop te halen. ;)
  11. SoesAddict

    Gratis af te halen. (Action) Techno olie 10w40

    Af te halen in Den Haag. Omdat ik het toch niet aandurf om in mijn motor te gooien.
  12. SoesAddict

    ZXR 400 met kuipschade €600

    Te koop aangeboden: een niet zo mooie ZXR 400. Zie de plaatjes: Begin van het jaar gekocht van een mede-forumlid. Die heeft vorig jaar de kleppen laten stellen en de wiellagers vervangen. Zelf heb ik bij de aankoop olie en oliefilter, remblokken vervangen. Ook zijn de...
  13. SoesAddict

    Topkuip RSV Mille

    Net zoals mijn andere advertentie voor een Mille van bouwjaar '98 tot en met 2000. Ook deze is niet mooi gespoten. ( ik zal er nooit goed in worden denk ik :P ) Maar voldoet voor op het circuit!
  14. SoesAddict

    Onderkuip RSV Mille

    Niet mooi gespoten kuipdelen voor een RSV van '98 tot en met bouwjaar 2000. Tegen elk aannemelijk bod!
  15. SoesAddict

    Demper RSV Mille

    Standaard demper voor een Mille van '98 tot 2003. Zitten wat krassen op maar is verder niet gedeukt. Vraagprijs 40 euro! Op te halen in Den Haag.
  16. SoesAddict

    Gezocht: Demper voor een zxr 400

    Zoals topictitel al zegt; ben dus op zoek naar een demper want vind de originele iets te tam qua geluid. Maakt niet uit welk merk, als er maar flink wat herrie uit komt. 8-) Ik hoor het graag! Grts Mathijs
  17. SoesAddict

    Kuipdelen Mille

    Ook deze mogen de deur uit. Ze zijn niet mooi, maar voldoen voor vervanging van je originele kappen tijdens een circuitdag. Prijs 100 euro!
  18. SoesAddict

    Uitlaat RSV Mille

    Te koop aangeboden omdat ik mijn Mille ook al verkocht heb. Een standaard uitlaat. Past in ieder geval op een Mille uit '99. Er zit wel een klein deukje in en wat krassen. Prijs: 80 Euro
  19. SoesAddict

    Startprobleem Mille

    Hallo, Mijn RSV Mille ('99) heeft sinds kort last van startproblemen. Het originele startrelais heb ik al vervangen door een Yamaha-exemplaar. Die schijnen meer aan te kunnen. Dus hier ligt het probleem niet. Het probleem is dat wanneer ik de startknop indruk, ik vaak, maar niet altijd...
  20. SoesAddict

    Circuitdag Zolder nivo 1+ op 7 augustus

    Te koop aangeboden omdat ik verhinderd ben op die datum. Normaal 125 euro, nu 100 euro!! Ik weet alleen niet hoe dat overzetten in zijn werk gaat. Op de site van Motorsportschool Holland kon ik niets daarover vinden. Iemand enige ideeen hierover? Grts Mathijs
  21. SoesAddict

    Gratis af te halen gebruikte Supercorsa's

    Omdat ik ze zelf toch niet ga gebruiken. 1x dragon supercorsa 180/55/17 SC1 Deze heeft op het loopvlak nog aardig wat profiel. Alleen aan de rechterzijde van de band zit er wat rijschade op. Verkeerde afstelling van de vering geweest. 1x dragon supercorsa 190/55/17 SC2 Deze is wat...
  22. SoesAddict

    RSV Mille '99 Ruilen??

    Ik ben sinds 2 maanden eigenaar van een Mille. Het rijden op een twin valt mij toch wat tegen dus wil ik weer terug naar een viercilinder. Ik denk dan aan een R6 op GSX-R 600/750 (geen Srad; al gehad). Misschien heeft iemand zo'n fiets staan en misschien wel wil ruilen. Kopen kan...
  23. SoesAddict

    Noodgedwongen verkoop Srad 750 '98

    Wegens te hoge kosten van motoronderhoud en het vele tanken door dagelijks te rijden, zet ik mijn motortje toch te koop. ;( -O- Kilometerstand: 48000 Voor meer info:0622247409 (liever bellen dan mailen, omdat ik thuis niet over internet beschik) Vraagprijs:3900 euro
  24. SoesAddict

    Telefonica/Movistar Srad te koop aangeboden

    Omdat mijn vorige verkooptopic zoek is, zet ik nogmaals mijn Sradje te koop. -47000 km -bouwjaar 1998 -Bos SBK uitlaat + carbon Skorpion demper -kleine knippers voor en achter -1000 km terug een grote beurt gehad met kleppen stellen Vraagprijs: 3900 euro's!!!! Hier zijn wat oude...
  25. SoesAddict

    Suzuki GSXR 750

    Ik wil nu toch wel voor een dikke twin gaan, dus daarom doe ik deze in de verkoop. - kilometerstand: 47000 km - bouwjaar : 1998 600 km terug een grote beurt gehad, met rekening ter inzage. Er is ook naar de kleppen gekeken, maar die hoefden niet gesteld te worden. Banden zijn nog...
Terug
Bovenaan Onderaan