Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CBRrider
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CBRrider

    dagje circuit waar verzekeren

    Hoi allemaal, Ik wil samen met mijn vriendin een dagje circuittraining doen. Racecracks Belgie (Niveau 1 geen tijdwaarneming, geen race) Nu heb ik mijn verzekering gebeld (ben WA+ ANWB) met de vraag of ik hem die dag allrisk kon verzekeren. Dit was niet mogelijk, sterker nog, ik ben dan...
  2. CBRrider

    Fuell injection melding

    Ik krijg sinds vorig jaar zomer af en toe een FI melding op mijn display. Ook loopt mijn motor op dat moment lager in toeren als ie koud is. Tevens klapt mijn uitlaat door onverbrande benzine als ik mijn gas loslaat.( wel mooi geluid overigens :Y ) Zoals hierboven gemeld gebeurt het af en...
  3. CBRrider

    Ratel CBR600F sport

    Wie heeft er een idee. Sinds mijn laatste ritje vanmiddag, Komt er een ratel aan de rechterkant van mijn motorblok als ik van mijn gas afga. Hoor het niet als ik gas geef alleen als ik gas loslaat. klinkt alsof iets ergens tegenaan rammelt. heb buitenkant al geinspecteerd, lijkt echt uit...
  4. CBRrider

    TK paddockstand achter

    wegens dubbele bestelling , overbodig en ligt ie in de weg niet gebruikt vaste prijs 15 euro ex verzendkosten
  5. CBRrider

    Motordief aangehouden

    Haagse politie houdt ontsnapte gedetineerde aan HONSELERSDIJK - De politie heeft met de aanhouding van een motordief een ontsnapte gedetineerde bij de kraag gepakt. Dat liet de politie maandag weten. Politieagenten hielden zaterdag na een wilde achtervolging op de Symfonie in...
  6. CBRrider

    Hèt CBR600F/FS topic deel 19 -De zomer komt eraan-

    Hét Honda CBR600F/FS topic, DEEL 19 *O* OFFICIEEL HET GEZELLIGSTE TOPIC VAN 2008 *O* Wat gebeurde hiervoor? HET Honda CBR600F topic!!!! HET Honda CBR600F topic deel 2!!!! HET Honda CBR600F topic deel 3!!!! Het Honda cbr600f topic deel 4 Het Honda cbr600f topic deel 5 Het...
  7. CBRrider

    Weer die klote vangrails

    Motorrijder komt om het leven bij ongeluk Laren sterkte aan zijn nabestaanden
  8. CBRrider

    Gezocht Duoseatcover Honda CBR600FS 01

    Wie heeft er nog een seatcover liggen in de kleur rood (winningred). Is voor een CBR600F Sport uit 2001
  9. CBRrider

    Het CBR600F/FS topic deel 14

    Hét Honda CBR600F/FS topic Lente is begonnen en zonnetje is er ook om te blijven. hier is; DEEL 14 Wat gebeurde hiervoor? HET Honda CBR600F topic!!!! HET Honda CBR600F topic deel 2!!!! HET Honda CBR600F topic deel 3!!!! Het Honda cbr600f topic deel 4 Het Honda cbr600f topic deel 5...
  10. CBRrider

    PC25 onderdelen, alles tegen verzendkosten verkrijgbaar

    alles gereserveerd linkerinspectieluik Rood/Paars(6.20 euro incl verzenden) scheurtje en geschaafd knipperlicht achter (6.20 euro incl verzenden) plasticplaatje onder tellerpartij (6.20 euro incl verzenden) rubberafdichtmat tellerpartij pc25 (6.20 euro incl verzenden)...
  11. CBRrider

    CBR600FI wil niet starten

    Help Dacht ga eens ff kijken of mijn cbr nog wilde starten na 4 mnd warm in de woonkamer gestaan te hebben. Maar wil niet starten. niet eens ploffen. Elke mnd ff aan de oplader geweest net zelfs via auto proberen te starten. Geen sjoegen alleen ronddraaien niet starten. ook niet na aanduwen...
  12. CBRrider

    Gezocht Topkuip CBR600FS bj 2001 rood

    Wie oh wie heeft er nog 1 liggen Gaat om een CBR600FS topkuip bj 2001 Motor omgevallen en nou is mijn topkuip gescheurd. alvast bedankt
  13. CBRrider

    WPHB Yamaha XJ600S Diversion 2001

    Wie kan mijn zwager helpen aan een werkplaatshandboek voor een Yamaha diversion Xj600S bj 2001 Moet wel in goede staat zijn dus geen afgeragd boek
  14. CBRrider

    CBR600FS met of zonder hugger

    Rare vraag misschien. Maar ik vraag me af of de CBR600FS in 2001 afgeleverd werd met of zonder hugger. Ik heb in juli een tweedehands gekocht en daar zit een carbonhugger op die er niet echt goed oppast. Zit niet recht boven wiel, ene kant hoger en andere kant bijna op wiel en niet in het...
  15. CBRrider

    Remklauwen voor CBR600F Pc25/Pc31 Nissin

    Van CBR600F PC25 afkomstig incl bijna nieuwe remblokken (500km) en remleidingen mist alleen deksletje van remvloeistofreservoir Passen op CBR600F bj 1991/1994 F2 bj 1995/1996 F3 (Bj 1997/1998 niet) vaste prijs 60...
  16. CBRrider

    achterbrug CBR 600F pc25

    Wie weet of een achterbrug van een pc 25 1991/1994 zonder problemen onder een CBR 600f van 1995 past alvast bedankt Rob
  17. CBRrider

    Hugger cbr 600f pc25

    Past een hugger van een cbr600f pc 25 1993 ook op een cbr600 pc31 1998 alvast bedankt
  18. CBRrider

    rauw lopen tussen 5500 en 6500 toeren

    Ik heb een CBR600f sport uit 2001 Nu loopt deze in zijn 5e (in mindere maten) en 6e versnelling tussen 5500 en 6500 toeren heel rauw en trilt ie meer. Erboven en eronder in toeren loopt ie als een zonnetje. Iemand enig idee wat het kan zijn alvast bedankt CBRrider
  19. CBRrider

    Db killer voor laser hotcam

    Ik heb gister een CBR600F sport gekocht waar een laser hotcam onderzit. Helaas zat er geen DB killer bij Dus ben ik nu op zoek naar een killer. Wie o wie heeft er 1 liggen of waar kan ik die verkrijgen grt Rob
  20. CBRrider

    Bridgestone BT21 120/60ZR17M/C

    500 km meegereden net beschermlaagje eraf 80 euro incl verzendkosten
  21. CBRrider

    Onderdelen CBR600F PC25/PC31 bijna gratis

    Wie Maakt me los Laat me weten wat je zoekt ALLEEN DIT IS NOG AANWEZIG rechterbinnenkuip deel PC25 (16 euro incl verzendkosten) rechterkont kuip PC25 (35 euro incl verzendkosten) linkerbinnenkuipdeel PC25 (16 euro incl...
  22. CBRrider

    Te koop schade CBR600

    Aangeboden CBR600F pc25 500 km trg grote beurt gehad ter waarde 950 euro Helaas heb ik een klapper gemaakt waardoor hij totall loss is Frame is krom Motorblok nog goed 51000 km 2 nieuwe banden Bridgestone BT21 500 km oud velgen goed gloednieuwe remblokken (500 km) paar kappen nog...
  23. CBRrider

    Rest in peace CBR600F

    Vandaag een prachtige toerrit gemaakt met alle weersomstandigheden. De volle 150 km zonder problemen verlopen. Nog een drankje nagedaan met de rijders. Daarna opgestapt samen met mijn buurman om richting huis te gaan. Twee straten verder schiet ineens mijn voorwiel weg en daar ga ik...
  24. CBRrider

    Ik ben op zoek naar een kuipruit voor een CBR600F

    Ik ben op zoek naar een kuipruit voor een CBR600F pc 25 uit 1993 liefst donker maar blank mag ook. Wie oh wie heeft er nog 1 liggen.
  25. CBRrider

    7mei

    wilde me ook nog ff toevoegen in almere met nog drie motorfreaken. Vast nog wel een plekkie vrij voor ons.
Terug
Bovenaan Onderaan