Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Roytjuuh1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    SC44 blok fireblade 2001 42.000 km

    Even een interesse peiling, dit blok heeft een probleem met de 2e versnelling. En zal in de toekomst worden vervangen door een ander blok. Voor de rest prima blokje, word nog mee gereden.
  2. R

    Megameeting Zuidwest Nederland zaterdag 10 Juni

    Eindelijk is het zover, er komt een meeting plus ritjes voor de rijders uit zuidwest Nederland, 10 Juni is het zover! Kom je ook? Geef dat dan even aan in dit topic zodat ik een lijstje kan maken, aan de hand van het aantal deelnemers kan ik de rit etc gaan uitwerken. Hulp, feedback...
  3. R

    Fireblade 2001 sc44 blok

    Ik ben op zoek naar een compleet motorblok waarvan alles goed werkt, mijn 2e versnelling is echt een drama.. Een blok reviseren kan ik helaas niet zelf en laten doen word echt een grote kostenpost. Groeten, Roy
  4. R

    929 RR sc44 fireblade versnelling reviseren of nieuw blok

    Het word steeds erger... Kan niet meer normaal in zijn 2 rijden of hij bokt en schiet uit de versnelling, tijd om aktie te ondernemen ook al zit het financieel al tegen |( Wat is nu het verstandigst om te doen? Een 2e hands blok zoeken en hopen dat deze goed is of uit elkaar halen en...
  5. R

    Bouten schijfrem en kuipdeel fireblade sc44

    Ik ben op zoek naar 1 schijfrembout voor mijn voorwiel, en 1 bout voor mijn rechter kuipdeel. Uiteraard zijn meerdere bouten welkom.. Heeft iemand deze nog liggen? Liefst omgeving Rotterdam
  6. R

    Motor laten onderhouden in Schiedam/Vlaardingen

    Zelf beschik ik helaas nog niet over de juiste gereedschappen om zelf mijn Honda fireblade sc44 te onderhouden. Daarom zoek ik iemand in de regio Schiedam/Vlaardingen die dit kan doen. Iemand suggesties?
  7. R

    Niet lekker met schakelen

    Als ik op mijn Honda 929 sc44 rij en kom aan bij een stoplicht schakel ik naar beneden.. Maar vaak staat die dan al in ze vrij zonder dat tikje omhoog. Als ik hem dan omlaag probeer te doen gaat het niet. Dan moet ik eerst de koppelingshendel loslaten en weer indrukken eerder dat ik hem in ze 1...
  8. R

    Tamiya stekker

    In het opbergvak zit een Tamiya stekker die verbonden is met de accu. Dan hoeft het zadel niet los.. Kan ik nu ook een Tamiya stekker kopen en daar een usb aan vast maken? Of een Tamiya stekker met krokodillen klemmen maken voor als de accu het eens begeeft?
Terug
Bovenaan Onderaan