Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kneeslider
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kneeslider

    Koplamp Aprilia RSV of Tuono

    Ik ben op zoek naar een koplamp voor een Tuono uit 2004, onderdeel nummer: AP8124901 De koplamp is dezelfde als voor een RSV 2001-2003, en alle Tuono's van 2003-2005. Mijn huidige koplamp heeft een scheur in het glas.
  2. kneeslider

    Te Koop Circuitdag 21-7 MSL groep 3

    Wegens een crash op 5-5: Voor de matsprijs van €125, normaal €135 Contact via mail of PB Op CPZ ;(
  3. kneeslider

    Te Koop: XJ750 opknapper

    Tsja, na een klein jaartje woon-werk dienst op zekere dag de geest gegeven. Ik heb geen zin en tijd (en technische kennis) om hem WEER op te lappen, dus nu in de verkoop voor elk aannemelijk bod: XJ750 uit 1984 (niet de seca, niet de maxim). Frame is gelijk aan de XJ900, blok is alleen...
  4. kneeslider

    aquaplaning

    Een bekend fenomeen bij auto's. Maar heeft er iemand hier al eens last van gehad. Reden voor deze vraag: gisteravond laat was het vrij vochtig op de A12. Hier en daar ook staande plassen. Met goede banden (Pirelli Diablo's) van een paar duizend km oud, had ik geen centje pijn, zelfs tot hoogst...
  5. kneeslider

    benzine lekkende koekblik

    Dit moet ik ff kwijt: zaterdagmiddag op knooppunt hoevelaken, komende uit de richting van Utrecht, gaande richting Amsterdam ruik ik een penetrante benzine geur. Ik denk nog: oh oh als dat mijn motor maar niet is. Neem ik de afslag A'foort-Noord, zie ik een koekblik voor me rijden, waaronder...
  6. kneeslider

    Hoe krijg ik mijn dopje terug?

    Ik denk slim te zijn en mij tijd te besparen, dus ik schaf een Laser duotech aan. Makkelijk wisselen van sports naar streetlegal. Totdat je je dopje 8 in de uitlaat laat vallen. |( :( Hij rolde mooi door tot onderin. Dus heb ik inmiddel de complete uitlaat eraf gehaald, maar mijn dopje is...
  7. kneeslider

    Ervaringen met Remus dempers

    voor mijn motor (thundercat) ben ik op zoek naar een andere (sport) demper. Mijn oog is gevallen op een uitlaat van Remus (http:\\www.remus.at) Ik weet nog niet uit welke serie, maar wel dat het de carbion uitvoering moet worden. Mijn vraag is nu: wat vinden jullie van deze dempers, en voor...
  8. kneeslider

    eindelijk: m'n nieuwe fiets!

    Een zwarte tundercat uit 98, met 14.000 km (tenminste voor het weekend)
  9. kneeslider

    Een politierapport, hoe lang?

    Na aanleiding van een (mijn) ongeval op 29 september het volgende: Het betreft een aanrijding met een ambulance, die bijzondere signalen voerde. De betreffende ambulance stak een onoverzichtelijke kruising over, daarbij het voor hem rode verkeerslicht negerend. Ik kwam deze (voorrangs)kruising...
Terug
Bovenaan Onderaan