Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FF-Junior
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FF-Junior

    Premeet; Hét MF Motorweekend 2016. MidWinter-BBQ

    Dit is de eerste pre-meet van Hét MF Motorweekend 2016 waar we elkaar lekker gaan maken en een hoop voorpret beleven in de aanloop naar het echte weekend. Napraten over de vorige MF weekenden, de bijbehorende pre- en aftermeets. Dit evenement is in eerste instantie bedoeld voor alle deelnemers...
  2. FF-Junior

    SuperNaked

    Allen, Streetfighter? Dat weet ik zo net nog niet. Vandaar: "SuperNaked" Afgelopen winter heb ik een XJR1200 aangeschaft waarvan de nokkenas op tijd gezet moet worden. Vandaar voor een "leuke" prijs kunnen kopen. Nu rijd een XJR op zich wel heel leuk (ervaring opgedaan op die van vaders)...
  3. FF-Junior

    GSXR600/750 K4/K5 uitlaat (inc. Bos demper)

    Uitlaat voor een GSXR600/750 K4/K5. Deze uitlaat is in goede staat en komt inc. Bos demper en linkpijpje (zit in elkaar). De set gaat weg wegens nieuwe pijp en kan nog jaren mee! Zie foto's voor verdere informatie of mail/reageer. De vraagprijs voor deze set is €400,-...
  4. FF-Junior

    korte termijn MF-megameet, segbroek college!

    enige animo? vanmiddag half 3 voor het segbroek college te Den Haag klaverstraat 7 2565 BT Den Haag ja jongens, het is weer vrijdag *O*
  5. FF-Junior

    TK: MQP motorpak. vrouwenmaat 48

    hierbij bied ik mijn motorpak aan. dit motorpak heb ik een paar jaar geleden gekocht zodat ik bij mijn vader achterop kon. helaas is het motorpak mij nu (veel) te klein en ik heb voor mijn rijlessen een nieuw pak nodig. het is een MQP motorpak (broek en jas) maat 48 (vrouwenmaat) ik ben...
  6. FF-Junior

    honda 4t versnellingsbak vraagje.

    hallo, ik heb net me nieuwe 125cc blok lopend gemaakt, onder mijn sachs madass. hetzelfde blok als de honda dax, ss50, cd50 etc. etc. ter informatie: horizontaal blokje (liggende cilinder) 4bak 125cc cdi ontsteking (chinees namaak blok ;) ) nu ga ik net een testrondje maken, ik...
Terug
Bovenaan Onderaan