Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: p-x4
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. p-x4

    Te koop YZF 1000 R Thunderace vr.pr. 2500 euro

    Zie titel BJ. 1996 KM.ST. ongeveer 39.000 Banden in prima staat 80% Ketting tandwielen goed Kleine beurt gehad Top en zij-kuip gescheurd maar wel rijdbaar Remus innovation uitlaat einddemper met sportief geluid zonder E-keur Knipperlichten ingebouwd v/a Dyno-kit stage 1 behoeft...
  2. p-x4

    streetfighter/custom show

    Op 6 en 7 december 2008 is er bij Kernwasserwunderland in Kalkar (Duitsland) een streetfighter/custom motorshow , het is ongeveer 15 min rijden vanaf Arnhem/Nijmegen. Voor meer info www.kernwasserwunderland.de. Daar had ik het in iedergeval gelezen.
  3. p-x4

    streetfighter/custom motorshow Kernwasserwunderland

    Op 6 en 7 december is er bij Kernwasserwunderland in Kalkar (Duitsland) een streetfighter/custom motorshow,het is ongeveer 15 min rijden vanaf Arnhem/Nijmegen. Wie gaat????? meer info op www.kernwasserwunderland.de
  4. p-x4

    thunderace

    Ik heb een Yamaha Thunderace gekocht en hij komt uit Belgie,nu blijkt dat hij geknepen is en mijn vraag is dan ook ,hoe kan ik dit ongedaan maken? zijn er verschillende manieren hiervoor? graag tips AUB . gr Paul
  5. p-x4

    Suzuki TL 1000 S Vraagprijs 4500,-

    Te koop zeer nette en goed onderhouden dikke 1000 cc 2 cilinder. Extra's Viper uitlaten met dik geluid. Kleine knippers. Seatcover in kleur gespoten.
  6. p-x4

    x4

    Hallo ik ben sinds december in het bezit van een honda x4 en hij bevalt mij bijzonder goed. ik zat te twijfelen tussen een v-max en een x4 en ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik heb hiervoor een intruder 1400 gehad , compleet verbouwd natuurlijk maar wou toch iets snellers hebben. blij...
Terug
Bovenaan Onderaan