Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rachez
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    SW-Motech TRAX Evo kofferset yamaha xt660z Tenere

    Set is compleet met alle sleutels/reservesleutels + slot voor het rek zelf en uitneembare binnentassen. Rek zelf is ook afneembaar. - SW-Motech TRAX Evo aluminium zijkoffers (nieuwprijs €480) - SW-Motech quick lock rack met antidiefstalsloten (nieuwprijs €210 + €38) - SW-Motech Binnentassen...
  2. R

    Diverse onderdelen yamaha WR450

    Pro taper stuur te koop. Ik heb ermee op een Yamaha WR450 F gereden, maar past waarschijnlijk ook op een KTM 450 / 525. -- Verkocht -- Standaard uitlaat voor WR450F uit 2004. Zal ook wel op een 2003 of andere jaren passen. Hij is gebruikt, maar geen deuken e.d. -- Verkocht --...
  3. R

    Triumph 1050 achterwiel

    Te koop Triumph 1050 achterwiel. Band is een Michelin PP met ongeveer 5 mm profieldiepte Ziet er goed uit, alleen zeer kleine schade, zie foto's. Velg is verder uiteraard recht. Prijs: 300 Euro
  4. R

    Triumph Speed Triple 1050 2008 kmstand: 4000

    Zo goed als nieuwe Triumph Speed Triple uit juli 2008 te koop. Slechts 4025 km gelopen!! Extra's: - Spyball Alarm - Arrow 3 in 1 uitlaat systeem - Seat cover - Carbon Flyscreen - Carbon Rear Hugger - Bike rear lifter - Black oversized Handelbars - Axle Cover set - Rizoma Brake...
  5. R

    Wr 450 Supermotard 2004

    Wegens te weinig gebruikt de afgelopen twee jaar, te koop een Yamaha WR450 F uit 2004. Ik heb hem gekocht bij Liemers motoren in Lathum, en ben de eerste eigenaar dus. Km stand is ongeveer 3500 Km. Motor heeft electrische start en staat op nld kenteken. In 2004 ermee naar Andorra geweest...
  6. R

    ter lering ende vermaek

    T'is vrijdag! Het weekend begint, yeah :) . Op de terugweg van mijn werk (A'dam-Arnhem), het regende nogal en ik begon een beetje natte voeten te krijgen, dus gestopt bij Safe Veenendaal om toch maar nieuwe motorlaarzen te kopen. Dat is gelukt :9 . Verder maar weer en nu: vlakbij huis en de...
  7. R

    lagerschaal balhoofd vervangen

    Ik moet bij mijn Yam wr400 mijn balhoofdlagers + lagerschalen vervangen. Volgens het werkplaatsboek een kwestie van: Installeer: 1 Lagerschaal. 2 Lager. Nou zal dat bij de dealer wel zo werken, daar persen ze zo'n lagerschaal er gewoon in, maar hoe krijg ik dit voor elkaar met gewoon...
  8. R

    Mijn nieuwe aanwinst !!

    kee komt ie dan, gisteren opgehaald bij roadrunner motoren en ben er zo blij mee als wat... :) *D Na lang nadenken voor tussen een TDM / Duke /Speed triple is het toch deze geworden, vooral omdat ik hem ga gebruiken als werkpaardje voor de nodige woon/werk kilometers(200 km p/d). Zo...
  9. R

    Duke

    Ga maandag een proefrit maken op een Duke. Kan nie wachten ben benieuwd of zo'n ding ook in z'n twee op zijn achterwiel wil, denk echter dat brouwer het me niet in dank zal afnemen als ik hem crash, dus kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is? niet dat ik 'm koop om alleen te spelen, hij is...
  10. R

    KTM Adventure

    Zelf rijd ik een KTM Adventure 620, het oude blok aldus en kan best een paar pk\'s meer gebruiken :9 ... Nou was ik laatst bij Brouwer en daar konden zij van mijn 620cc een 640cc maken voor 750 euro(Je krijgt dan een nieuwe cylinder + de benodigde onderdelen incl. inbouw) Wat ook mogelijk...
Terug
Bovenaan Onderaan