Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nohome
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nohome

    Oude Brikken Landmark Rally 2014

    The heritage of the great war edition. Omdat het dit jaar 100 jaar geleden is dat deze oorlog begonnen is, en deze van grote invloed is geweest op het huidige Europa en ons land, lijkt mij dit een goed onderwerp om hier eens bij stil te staan. De 2014 editie van de OBT landmark rally zal...
  2. Nohome

    OBLM 2012 Bonus ritten

    De bonus ritten voor de 2012 OBLM rally. In aanvulling op de Oude Brikken Landmark Rally (OBLR) hier het spel waarbij je samen met andere motorrijders bonuspunten kan behalen. Die bonuspunten worden uiteindelijk opgeteld bij jouw individuele OBLRscore. Er komen vier rondes met elk een duur...
  3. Nohome

    Ouwe Brikken Landmark Rally 2012

    Het doek is opgetrokken, de doelen voor de rally zijn bekend: Noord Brabant: Zeepok [hr] Limburg Moturist [hr] Zeeland JooGhum [hr] Groningen Moturist [hr] Friesland Klijko [hr] Drenthe Moturist [hr] Gelderland Brêge-miss [hr] Overijssel Klijko [hr]...
  4. Nohome

    Te Koop Spidi Armada H2Out Jacket

    Omschrijving: Sportieve naked bike/tourjas. Uitneembare voering. Buitenjas is gemaakt van het soepele Tenax Flex en het zeer slijtvaste Cordura. Waterdicht en ademend H2OUT membraam. Voorzien van 10 verstelbare strips voor een perfecte aansluiting voor elk lijf. Kompleet set van Biomechanic...
  5. Nohome

    Ouwe Brikken Land Mark rally 2012 de voorronde

    Zoals al aangekondigd, de nieuwe voorronde voor de OBLM 2012. Dit keer met een thema. De voorronde van deze Oude Brikken Landmark Rally loopt 30 november 2011, daarna zal de jury een beslissing nemen, en de 12 landmarken per 1 januari 2012 bekendmaken, waarna de "strijd" kan beginnen. Per...
  6. Nohome

    AvondOBT

    Op zaterdagavond 28 mei wil ik een avond OBT plannen, vertrek is om 18.00 uur bij McDonalds Schiphol Noord, Aankomst plm 2 uur later weer hier. Het idee is om een rustig rondje te rijden rond etenstijd, dus de wegen zullen (hoop ik) een stuk rustiger zijn. Interesse? Hij staat open...
  7. Nohome

    Te koop Brik/opknapper/oldtimer

    Te koop, een Suzuki GS 850 belastingvrij uit 1981, met stuurkuip en kofferset, de topkoffer is er ook bij. Met nieuwe stalen remleidingen voor. Blok loopt goed, uiterlijk is minder. Was bedoelt voor een zijspan project, maar dat wordt hem niet. T.E.A.B Zie foto's
  8. Nohome

    Bachus laatste OBT

    Zoals jullie hier hebben kunnen lezen is de tijd gekomen dat we de laatste OBT voor Bachus gaan organiseren. Hijzelf heeft al aan plaatsje bij Ootje op het zijspan geregeld, en wij gaan hem begeleiden op zijn laatste rit, van zijn huis naar het crematorium in Hoorn. Hij zou graag een grote...
  9. Nohome

    Nohome goes Sidecar, very zijspannend

    Zo, na een paar jaar gaat het er dan toch van komen. Bachus had nog een leuk bakje staan en die heb ik dus overgenomen. Het plan is om het spannetje aan een Rebel of Savage te knopen. En dus ben ik meteen bij Bachus in de leer gegaan om het fenomeen zijspanrijden te ontdekken onder deskundige...
  10. Nohome

    OBT "Net over de Dijk"

    Naar aanleiding van de positieve reacties op mijn vraag in het Brikkertreffen topic, Een nieuwe OBT: "Net over de Dijk" En wel op 9 november, dus hou die datum vrij Vertrek en eind plaats: AC restaurant Zurich (NL :+ ) De vertrektijd: om 12:00 uur verzamelen en plm 12.30 vertrekken Tocht is...
  11. Nohome

    Toch geen APK voor motoren

    Zie de volgende link klik
  12. Nohome

    De Noord Holland Noord OBT November editie

    Oke, ik ga ervoor, als een nieuwkomer ;) het kan, kan ik het ook. De Noord Holland Noord Ouwe Brikken Toer november editie De tocht zal beginnen en eindigen bij de Mac Hoorn, langs de A7. Vandaar ga ik een leuke route maken door de kop van Noord Holland. Verzameltijd 11.00 uur, en om 11.30 het...
  13. Nohome

    Megameeting

    Gaat er nog iemand van hier naar de megameeting op 8 mei, of ben ik de enigste??
Terug
Bovenaan Onderaan