Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Danny R1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Danny R1

    Zuiger

    Iemand zuigers over die normaal gesproken in de afvalbak belanden? Wil ze anders wel hebben voor een projectje.
  2. Danny R1

    Knipperlicht

    Misschien dat een van hier het weet. Op mijn yamaha Dragstar het volgende. Als ik mijn knipperlicht naar rechts doe dan werk die voor en achter doe ik hem naar links dan brand achter continu dus zonder knipperen en voor brand niks. Ook brand het knipperlicht lampje op het dashboard dan niet...
  3. Danny R1

    Floorboards Yamaha dragstar

    hallo, Ik heb een Dragstar classic voor erbij. Fijne motor voor ook eens te pakken ipv van een R1. Nu zit ik er wel lekker op maar zou nog beter zitten als de floorboards wat verder naar voren zouden zitten. Zou er ook foreword controls op kunnen zetten maar vind toch persoonlijk die boards wel...
  4. Danny R1

    Rode sleutel yamaha

    Hallo, ik ben bezig met een hobby project een Yamaha Dragstar uit 2004. Alleen heeft deze maar een zwarte sleutel. De andere zwarte en de rode sleutel zijn in de loop der jaren door de vorige eigenaren helaas verloren gegaan. Kun je aan de hand van alleen de zwarte een andere zwarte sleutel...
  5. Danny R1

    Motor slipt door

    Wie weet de oorzaak. Ik heb een R1 uit 1998 maar deze slipt bij vol gas geven in de 2e versnelling door. De achterband slipt dan even door. (Vrienden die achter me reden zien rookpluimjes van de achterband komen als dit gebeurt) En zelf voel ik dan ook een flinke schok omdat die dan even grip...
  6. Danny R1

    Exup klep?

    Sinds een paar dagen valt mij op dat als ik flink optrek dat de motor bij 8000 toeren ineens doorschiet naar 10000 toeren zonder veel merkbaar verschil van versnelling. Het lijkt erop dat de exup klep volledig open gaat want het geluid wordt harder. Verder rijdt de motor prima. Als ik...
  7. Danny R1

    Bos superbike uitlaat

    Te koop, Bos superbike uitlaat. 10cm ingekort voor een super mooi geluid!!! Aansluitdiameter ø60mm. Mag weg voor €150. Met db killer erbij.
  8. Danny R1

    Back protector

    Hallo, Ik heb een jas van alphinestar en nu kun je aan de binnenkant een protector klikken aan de druk knopen die er zitten. Weet iemand waar je zo een protector kunt bestellen want ik kan er nergens een vinden (net als de motor zaken waar ik ben geweest).
  9. Danny R1

    Yamaha sleutels

    Ik heb nog 2 blanco sleutels liggen met het Yamaha logo erop. Mogen weg voor €1 per stuk.
  10. Danny R1

    Koppeling probleem

    Hallo, mijn koppeling lijkt soms te slippen. Bij hoge toeren zie je de toerenteller door gaan maar weinig versnelling. Dit doet die niet altijd. Ook als je de koppeling intrekt dat "fluit" het een keer van onderuit ergens. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn???
  11. Danny R1

    Spiegels R1 1998

    Heeft iemand nog toevallig een set spiegels liggen van een R1 van 1998? Ik hoor het graag.
  12. Danny R1

    Koppeling piept bij terugschakelen

    Mijn koppeling maakt ineens een fluitend geluid bij terugschakelen. Zodra de koppeling wordt losgelaten fluit die even. Met koude motor doet die het niet of heel zachtjes. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
  13. Danny R1

    Superpole gp demper

    Te koop, Mooie superpole gp demper. Komt echt een super geluid uit. Vraagprijs €150.
  14. Danny R1

    Terug schakelen

    Sinds kort heb ik af en toe als ik wil terug schakelen dat het pedaaltje onder de standaard blijft hangen waardoor die niet meer terug komt. Als ik meerdere versnellingen terug wil dan gebeurd het meestal. Iemand een idee hoe dit ineens kan.
  15. Danny R1

    Bos uitlaat stickers

    Te koop bos uitlaat stickers. De grote is +-20 cm en mag weg voor €3. De kleintjes zijn +-10 cm en mogen weg voor €2 per stuk.
  16. Danny R1

    Bos uitlaat sticker

    Wegens aanpassen van de uitlaat heb ik de sticker moeten verwijderen. Iemand een idee waar je ergens zo'n sticker kunt krijgen?
  17. Danny R1

    Linkpijp R1 1998

    Ik heb nog een link pijp liggen voor een R1 van 1998. Mag weg voor een goed bod
  18. Danny R1

    Combipak maat 54

    Ik heb nog een combipak van het merk spool. Zit ook nog een bodywarmer bij die je erin kan ritsen. Jas en broek beide maat 54. Mag weg voor €100.
  19. Danny R1

    Exup kabel R1

    Gisteravond zag ik dat de kabel die de exup klep opent en sluit behoorlijk is gerafeld. Ik zag op internet dat je voor een orginaal yamaha kabeltje €124 mag neertellen. Ik vroeg me af of iemand dit al eens zelf heeft gemaakt met een kabel die je in iedere fiets en bouwmarkt kunt krijgen en met...
  20. Danny R1

    Devil uitlaat

    Ik heb nog een mooie devil uitlaat liggen met een aansluit diameter van 55 mm. Mooi geluid en met een verwijdebare db killer. Voor een goed bod wisselt die van eigenaar.
  21. Danny R1

    Pasje tt circuit

    Even een vraag. Op marktplaats staat een advertentie dat iemand een pasje aanbied zodat je met de tt overal toegang hebt. Volgens meneer kun je op de tribunes en zelfs in de paddock rondlopen. Hij zou zelf op het circuit werken vandaar dat hij deze pas heeft. Iemand hier ervaring mee? Mij lijkt...
  22. Danny R1

    Kuipruitje R1 1998

    Ik heb nog een helder kuipruitje voor een R1 uit 1998 liggen. Af halen voor een kratje hertog jan. :P
  23. Danny R1

    Kuipruitje R1 1998

    Ik heb nog een helder kuipruitje voor een R1 uit 1998 liggen. Af halen voor een kratje hertog jan. :P
  24. Danny R1

    Werkplaatshandboek yamaha maxim

    Weet iemand waar je wp boek van een yamaha maxim kan krijgen? Alvast bedankt.
  25. Danny R1

    Carburateur

    Een oom van mij is bezig met zijn Yamaha maxim. Nou stottert deze een beetje en nou wil hij de carburateurs reinigen. Moeten deze na deze reinigings beurt weert opnieuw worden afgesteld of is dit niet nodig. Alvast bedankt.
Terug
Bovenaan Onderaan