Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hhrulez
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    VERKOCHT Werkplaatshandboek Suzuki gsxr 750, 1100 en katana €15

    Omdat ik mijn motor heb verkocht is deze overbodig geworden. Volledig werkplaatshandboek om zelf al het onderhoud te kunnen doen. Boek heeft hier en daar wat zwarte vlekken van de olie/vieze vinger toen ik bezig was maar is verder betjes en volledig leesbaar en bruikbaar.
  2. H

    Spy Alarm met afstandsbedieningen €50

    In verband met de verkoop van mijn motor verkoop ik dit alarm. Is volledig werkend van de motor gehaald. Alles zit er bij incl handleiding en aansluitschema. Het alarm heeft een bewegingssensor. Ook kan je de motor met de afstandsbediening starten.
  3. H

    Rempomp nissin 5/8 (16mm) met los reservoir

    Na de verbouwing van motor mijn motor heb ik deze Nissin 5/8" (16mm) rempomp over. Rempomp functioneert nog perfect. Het is een rempomp met een los reservoir, het reservoir zelf zit er niet bij maar alle losse reservoirs passen. De rempomp is van een gsxr maar weet niet precies welk type/jaar...
  4. H

    GSXR 1100 Uitlaatbochten + Leovinci SBK Demper

    In verband met de verbouwing van mijn motor heb ik dit complete uitlaat systeem over. Het is een compleet systeem passend voor een Suzuki GSXR 1100 uit 1989. De uitlaatbochten zijn aangepast waardoor het nu een 4-2-1 systeem is geworden. De demper die er bij zit is een Leovinci SBK met DB Killer...
  5. H

    Set Pirelli Super Corsa Diablo 120/ 70 - 180/60 ZR 17

    Deze banden zaten op een set velgen die ik onder mijn motor heb gezet maar niet mijn type band. Nog een net setje met meer dan genoeg profiel voor de nodige kilometers. Voorband: 120/70 ZR 17 Achterband: 180/60 ZR 17 Voorband staat SC2 op. Achterband kan ik niks vinden. Dot code...
  6. H

    GSXR 1100 Diverse onderdelen

    Wegens het verbouwen van mijn GSXR 1100 uit 1989 heb ik de volgende onderdelen nog over: Volledige Kuipenset rood/zwart € VERKOCHT Hugger achterwiel €20,- Achterspatbord €20,- VERKOCHT Achterlicht € 20,- VERKOCHT Knipperlichten achter € 15,-VERKOCHT Velgen goudkleur voor en...
  7. H

    Balhoofd tijdklok universeel

    Wegens de aanschaf van een andere motor waar deze niet op past doe ik deze balhoofdklok weg. Past op alle motors met een balhoofdmoer van 30mm (o.a. Suzuki). Hij is 3 maanden oud en gekocht bij de motozoom voor 40euro. Hij mag weg voor 15euro.
  8. H

    GSXR1100: My First Streetfighter

    Na 6 jaar op een Suzuki Bandit 600 te hebben gereden, die ik ook al wel enigzins had verbouwd, heb ik besloten om de Bandit te verkopen. Ik wilde graag een streetfighter gaan bouwen en wilde ook wel graag wat meer vermogen, dus daarom de Bandit verkocht. De Bandit was redelijk snel verkocht...
  9. H

    Werkplaatshandboek NL Suzuki Bandit 600 / 1200

    Aangezien ik mijn motor heb verkocht is dit nederlandstalige werkplaatshandboek overbodig geworden. Het is een werkplaatshandboek voor een Suzuki Bandit 600 / 1200 met een bouwjaar tussen 1996 - 2000. Het werkplaatshandboek is in zeer goeie staat zonder gescheurde bladzijden of iets dergelijks...
  10. H

    Orginele Suzuki Gsxr 1000 k7 / k8 achterveer

    Ik ben op zoek naar een orginele achterveer van een Suzuki Gsxr 1000 van 2007 of 2008. Deze wil ik graag onder mijn Bandit monteren. Mocht je er een hebben dan hoor ik het graag. De prijs komen we wel uit.
  11. H

    Nieuwe Gaskabels Suzuki Bandit 600

    Ik heb deze gaskabels nieuwe gekocht. Uiteindelijk heb ik de kabels toch voldoende kunnen stellen waardoor de speling op mijn gas weg was. Hierdoor zijn deze kabels overbodig geworden. De kabels zijn nieuw en nog nooit gemonteerd geweest. Het betreft hier beide gaskabels (zowel push als...
  12. H

    Motorbok achterwiel verstelbaar met lepels

    Universele motorbok, in breedte aan te passen. De lepels zijn voorzien van rubber zodat de achterbrug niet beschadigd. Op te halen voor elk aannemelijk bod!
  13. H

    Universele kentekenplaathouder + kentekenplaatverlichting

    Beide zijn nog nooit gebruikt of aangesloten omdat ik toch een undertail heb gekocht. Hierdoor was het niet meer nodig deze te gebruiken. De kentekenplaathouder komt uit Italie en er moet een klein stukje vanaf gehaald worden (zie foto's). De kentekenplaathouder kan in iedere gewenst hoek...
  14. H

    Wat is jouw winterproject?

    Met de “superstorm” :+ op komst lijkt het erop dat het geen weer wordt om dit seizoen nog te rijden dus ga ik binnenkort beginnen aan mijn winterproject(je) }) Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die een winterproject hebben en zo ja wat precies. Misschien is het leuk om elkaar hier op...
  15. H

    Hoog verbruik Bandit 600

    Mijn Suzuki Bandit uit 1996 verbruikt nu 1:13,2 woon-werkverkeer. Ik schakel daarbij meestal tussen de 4000-5000 toeren. Erg hoog verbruik dus. Nu het volgende. Ik moet hem dus laten afstellen. Nu dacht ik er gelijk een dynojet kit in te zetten dus ben even gaan rondbellen. Nu heb ik 2 zaken...
  16. H

    HOW TO :: Kappen spuiten

    Op een ander forum vond ik deze how-to van een professionele spuiter. Er zijn hier ook vast wat mensen die hier wat aan hebben dus bij deze. Voor vragen en antwoorden verwijs ik je naar andere mensen op dit forum aangezien ik deze how-to zelf niet heb geschreven!!!!!!! De...
  17. H

    Xena XE15 Schijfremslot met alarm (nieuw in doos)

    Ook ik heb van de KNMV een schijfremslot mogen ontvangen maar aangezien ik zelf net een nieuwe heb gekocht doe ik het slot van de KNMV in de verkoop. Het slot is nog nooit gebruikt en zit nog in de orginele verpakking. De nieuwprijs van het slot is ongeveer 90euro. Dit hoef ik er niet voor te...
  18. H

    Het grote BANDIT topic deel 5

    Wil je de foto van jouw Bandit (wijzigen) in het starttopic? Mail dan je foto (minimaal 600 x 450 pixels) naar hhrulez@hotmail.com en dan zorg ik ervoor dat je foto in het starttopic komt. Heb je nog andere handige Bandit-sites, tests, etc. mail deze dan naar mij op hhrulez@hotmail.com...
  19. H

    Theorieboek

    Ik heb mijn rijbewijs inmiddels gehaald maar voor de mensen die nog bezig zijn heb ik nog een theorieboek te koop. Het boek is nog in prima staat. Prijs: € 10,-- Dit is hem:
  20. H

    Motormover achterwiel

    Is er iemand die een motormover voor het achterwiel te koop/over heeft? Zoiets als dit:
  21. H

    Hulp bij keuze aankoop motor

    Zaterdag ben ik voor mijn eerste motor wezen kijken bij Van Vuuren Motoren in Brandwijk en heb ik een Suzuki Bandit 600N gezien en op gereden. Hij rijdt als een zonnetje met een fantastisch geluid uit de Harpoon Carbon demper. :] :] :] :] :] :9~ :9~ :9~ :9~ :} :} :} Aan de...
  22. H

    25kw kit, slecht voor de motor?

    Ik ben aan het rondkijken voor een motor en nu heb ik een motor op het oog maar daar zit een 25kw-kit in. Deze wil ik er graag uithalen aangezien ik een zwaar rijbewijs heb. Nu vraag ik me af of de motor dan nog wel goed rijdt en of het ook goed is voor een motor om zo'n 25kw-kit te...
  23. H

    Nog een motorbeurs dit jaar?

    Ik vroeg me af of er binnenkort nog ergens een motorbeurs is waar ik nog wat mooie aanbiedingen kan meepakken. :+ 8-) :+ :] Wie weet er nog ergens een beurs?
  24. H

    Theorie Boeken

    Ik ben begonnen met lessen en wil dus ook graag gaan beginnen met mijn theorie. Heeft iemand nog boeken liggen die ik voor en mooie prijs kan overnemen? :? Het liefst iemand in de omgeving Amersfoort zodat ik ze gewoon even langs kan halen.
  25. H

    hhrulez, even voorstellen

    Hallo Allemaal, Mijn naam is Hans-Hugo en ik ga deze week beginnen met mijn rijlessen. Van een vriend van mij heb ik gehoord van deze site. Er was ook voor de lessende motorrijder een hoop te vinden zei hij dus daarom heb ik me aangemeld. Ik ben 22 jaar, woon in Amersfoort en doe de HBO studie...
Terug
Bovenaan Onderaan