Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SollX
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SollX

    FZ-topic Meeting 2016

    Om te vieren dat ons Topic weer leeft gaan we binnen kort eens meeten voor een ritje. (foto van het interwebs) Wie: iedereen met een FZ1 of FZ8 en wie het nog meer gezellig vindt wanneer: zaterdag 6 augustus om 11:00 Waar: Parkeerplaatsen bij de Worp in Deventer Voor degene...
  2. SollX

    Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 23

    Honda VTR SP 1 & 2 Topic 23st edition SC45 RC51 VTR1000 SP-1 SP-2 vorige SP Topic delen: -1- -2- -3- -4- -4 1/2- -5- -6- -7- -8- -9- -10- -11- -12- -13- -14--20--14- -15--16--17--18--19- -20- -21- -22- waar woont iedereen? (aangegeven per stad. niet de exacte locatie) sta jij er nog...
  3. SollX

    VTR1000 SP Topic 21st edition

    Honda VTR1000 SP Topic 21st edition SC45 RC51 VTR1000 SP-1 SP-2 vorige SP Topic delen: -1- -2- -3- -4- -4 1/2- -5- -6- -7- -8- -9- -10- -11- -12- -13- -14--20- waar woont iedereen? (aangegeven per stad. niet de exacte locatie) sta jij er nog niet bij, dan kan je je zelf...
  4. SollX

    undertail Honda VTR1000 sp 1/2

    Hierbij verkoop ik een undertail die ik nog heb liggen. voor een Honda VTR1000 SP 1/2
  5. SollX

    1 paar mini knipperlichten

    Te koop: ze zijn gebruikt maar nog gewoon helemaal ok. voor een tientje mogen ze weg
  6. SollX

    hittewerende mat

    Hoi ik heb hier nog een halve vierkante meter liggen van een hittewerende mat. deze is zelfklevend Ik had 1 m2 gekocht bij http://www.race-shop.nl/ maar ik had maar de helft nodig voor mijn motor (zijkuipen compleet bekleed) het is goed spul maar daar is dan de prijs ook naar. die...
  7. SollX

    nieuw kuipruitje VTR1000 firestorm

    Ik heb hier nog een kuipruitje voor een Honda VTR1000 Firestorm liggen prijs €20
  8. SollX

    Progrip tankpad €5,-

    Deze mag weg. nieuw in plastic bieden :P vanaf €5,- incl verzendkosten
  9. SollX

    Van welke motor is dit kupruitje??

    Ik heb hier een aftermarket kuipruitje liggen, maar ik heb geen idee van wat voor motor deze is. iemand een idee?
  10. SollX

    Buse Leren combi (Als Nieuw) maat 50 (UK40)

    Hierbij verkoop in mijn Büse leren combi Deze heb ik nog maar een seizoen gedragen, en niet vaak. Staat: als nieuw kleur: rood-oranje Maat: 50 (UK 40) Prijs: €220,- verder heb ik ook nog een Rood Restyle leren combi te koop (tweede foto) deze is gebruikt. Maat: M (48 tot 52)...
  11. SollX

    Suzuki bandit 600 (custom-isch)

    Hierbij zet ik Suzuki bandit GSF 600 tekoop (1998) deze fiets heeft 42.229 gereden maar is technisch nog helemaal top banden/ketting/tandwielen nog top word nog steeds mee gereden (zodra de pekel weg is, en t zonnetje schijnt) deze bandit heeft veel extra's, (bijna alle onderdelen...
  12. SollX

    TK: Restyle leren combi. maat M (48-50)

    Omdat ik iets last heb van dat mijn knieën een beetje knellen in mijn oude pak (lange benen), heb ik een nieuw pak gekocht. Daarom staat dus mijn oude pak te koop! merk: Restyle Maat: M (48-50) kleur: Rood/Zwart/Wit bijzonderheden: - Ik heb het pak 3 seizoenen met veel plezier gebruikt...
  13. SollX

    custom Zadel Suzuki Bandit bj 95-99

    Hierbij verkoop ik één van mijn zadels voor een Suzuki bandit eerste model (95-99) De custom bekleding die op het zadel zit is gloed nieuw. (alleen voor de foto op de motor gezet, verder nooit mee gereden) Prijs: 90 euro (of een goed bod) MP-linkjuh foto's zeggen genoeg lijkt mij:
  14. SollX

    Het grote MF Bandit Topic Part X !!

    Welkom in het Grote Topic deel X Dit is de plek voor alle Naked en gekuipte Suzuki Bandit eigenaren Zie hier voor deel 1, 2, 3, 4, 5, 6,7, 8 en 9 Natuurlijk zijn er mensen die zo'n vette motor 2e hands willen kopen. Dan moet je hier even naar kijken en op letten: klik Bandit...
  15. SollX

    Het grote MF Bandit Topic Part IX

    Welkom in het Grote Topic deel IX Dit is de plek voor alle Naked en gekuipte Suzuki Bandit eigenaren Zie hier voor deel 1, 2, 3, 4, 5, 6,7 en 8 Natuurlijk zijn er mensen die zo'n vette motor 2e hands willen kopen. Dan moet je hier even naar kijken en op letten: klik Bandit...
  16. SollX

    Bandit topic deel 8 alweer

    Topic deel 8 Dit is de plek voor alle Naked en gekuipte Suzuki Bandit eigenaren Zie hier voor deel 1, 2, 3, 4, 5 6 en 7 Natuurlijk zijn er mensen die zo'n vette motor 2e hands willen kopen. Dan moet je hier even naar kijken en op letten: klik meetings: - Bandit meeting 2008...
  17. SollX

    Bandit meeting 2008

    De meeting zal plaatsvinden op zondag 7 september en zal gereden worden in de omgeving van Apeldoorn. het startpunt zal zijn bij: Pannenkoeken Restaurant Berg & Dal Hoog Soeren 30 7346 AB Hoog Soeren Tel.| (055) 519 1219 hier dus: Google Maps hier zullen we aan het eind van...
  18. SollX

    Verlaagt custom zadel voor suzuki bandit 95-00

    het zadel had ik er extra bij gekocht, om te bekleden en daarna op te gaan rijden. pas bij het opnieuw bekleden ben ik er achter gekomen dat het een verlaagt zadel is. Omdat ik zelf 1.87 ben is dit zadel niet geschikt voor mij. en daarom verkoop ik deze. het is dus een verlaagt zadel voor...
  19. SollX

    Bandit topic deel 7

    Topic deel 7 Dit is de plek voor alle Naked en gekuipte Suzuki Bandit eigenaren Zie hier voor deel 1, 2, 3, 4, 5 en 6 Natuurlijk zijn er mensen die zo'n vette motor 2e hands willen kopen. Dan moet je hier even naar kijken en op letten: 1 2 Bandit kwalen die in het Bandit Topic aan...
  20. SollX

    TK: Koplamporen en mooie streetfighter koplamp

    VERKOCHT!!! kan gesloten worden bedankt voor jullie belangstelling:
  21. SollX

    Suz Bandit (bj. 95-00) Tank en kont

    heeft er iemand heel toevallig nog een bandit bj. 95-00 tank en/of kont delen liggen of weet iemand iemand :) laat het me even weten sollie_me(apendinges)hotmail(stipje)com
  22. SollX

    tank, kont, carterdeksel bandit 600 1998

    hey allemaal... nu ik mn bandit helemaal mooi naked had, ben ik onderuit gegleden (schuld van een ander maar niet te verhalen) -O- -heeft er iemand een tank liggen voor mn 1998 bandit? -en een compleet kontdeel (was al aan vervanging toe en heeft nu nog een kras er bij) -en een carter...
  23. SollX

    nieuwe Koplamp aansluiten

    Ik heb op mijn suzuki bandit een nieuwe koplamp. nu heb ik een probleem... mijn koplamp heeft 2 lampjes (12V 21W) met elk een plus en een minpool , dat zijn dus 4 draadjes naar de motor. de motor heeft een aansluit blok met 1 - en 2+ polen. en een snoertje voor het parkeerlicht. heeft...
  24. SollX

    Koplamphouders

    Ik heb hier één paar gloednieuwe koplamphouders liggen ze passen niet op mijn motor dus vandaar dat ik ze weer door wil verkopen kleur: zwart vorkbreette: 49-54mm lenkte 135mm in augustus gekocht bij MGM-Bikes voor 30 euro looks: zie foto dus ben je geintresseerd laat het me even weten via...
  25. SollX

    sigaretten merk stickers....legaal?

    ik ben al een tijde rond aan het kijken naar een leuke sticker set voor mijn motor en ik kwam langs een van de RIZLA+ suzuki. (alleen is mijn motor niet blauw maar rood) nu vraag ik mij af of dat de tabaks-reclame-wet dit wel toe laat... weet een van jullie dit?
Terug
Bovenaan Onderaan