Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yorickm
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Yorickm

    ff voorstellen

    Hoi, Yorickm is de naam hier op het forum. Loop al een heel tijdje rond te kijken (in het SM & all/off-road topic) vanaf de brommertijd (alweer 5 jaar geleden :+ ) In mei dan eindelijk begonnen met motorrijlessen en 24 juni heb ik het laatste deel, AVD, gehaald! *O* *O* Ik ga morgen...
  2. Yorickm

    nieuwe naked, maar welke ?

    Beste motorrijders, Allereerst even een kleine introductie van mezelf. 21 jaar, begin 4 mei met mijn motorrijbewijs en volgens de planning van de rijschool heb ik het felbegeerde motorrijbewijs begin juni (nog wel eerst waar gaan maken natuurlijk :+ ) Nu het volgende, als ik straks mijn...
  3. Yorickm

    Crosser 125 cc 2-takt

    Hoi, Ik zoek een 125 cc 2-takt crosser. Budget: max 2000 euro merk: suzuki/yamaha/honda of ktm Bvd, Yorick
  4. Yorickm

    Cursus Supermoto school MvD, ervaringen ???

    Het staat nu iig op de planning om deel te nemen aan deze cursus. *O* Heeft iemand van jullie al meegedaan aan deze cursus en kan die mij wat meer vertellen over wat er allemaal gedaan wordt etc etc. Tevens zit ik met een 'probleempje' Aangezien ik geen motorrijbewijs heb, heb ik dus...
  5. Yorickm

    KTM 450 EXC

    Ik zoek een KTM 450/400 EXC vanaf 2005 (frame 2005 of later!) Liefst met sm-banden erbij. :} Prijs valt te overleggen Weet je iets staan? mail mij: maenhout_96@hotmail.com
  6. Yorickm

    KTM 450 SMR

    Heej. Een vraagje (waarschijnlijk een idiote vraag, maar ach_ O-) Een KTM 450 smr, kan die ook gewoon verzekerd worden net zoals bijv. een 450 exc(racing) ? En heeft iemand een idee over de prijs ? O-) :}
  7. Yorickm

    Ook nieuw hier

    Ik zal me even voorstellen: Ik ben Yorick Maenhout,17 jaar oud en ik woon in Clinge( zeeuwsch-vlaanderen, wat weer ligt in Zeeland). Vanaf dat ik mijn brommer heb ben ik een beetje gek van motoren :] . Ik rijd momenteel nog met een Yamaha DT50 sm...
Terug
Bovenaan Onderaan