Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: olieboll
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. olieboll

    Fazer 2001 Heel mooi!

    Hoi! Ik gebruik mijn motor bijna niet meer, dus verkoop ik em liever, want ik weet zo zeker dat je er nog jaren plezier mee kan hebben. Km. stand ongeveer 35000 km (als je 't precies wilt weten ga ik even voor je kijken) De extra's: dikke Viper uitlaat, hugger in kleur gespoten...
  2. olieboll

    10w40 motul, syntetisch of niet?

    hoi, ik heb pas een andere motor (transalp'96) en nu wil ik graag weten wat voor olie erin zit. de vorige eigenaar had het pas laten verversen, en hij wost alleen te vertellen dat op de rekening '10w40 motul' stond. weten jullie toevallig of dit een half-synteet of iets anders is? dan weet ik...
  3. olieboll

    is een AT iets voor mij?

    ik ben op zoek naar een motor om mee op vakantie te gaan (italie) aangezien mijn huidige motor hier niet zo geschikt voor is (ik ben iets te lang voor een gs-L) nu vond ik op het net een Afrika Twin 750 voor mn budget, maar nu is de vraag, is dit wel een motor voor een meissie, ik bedoel issie...
  4. olieboll

    wat voor banden gs '87

    koekoek allemaal, alweer een bandentopic.. wat voor achterband zal/kan ik het beste op mijn '87 GS-je (de L uitvoering) doen? Allereerst zit ik aan ietsie breder te denken, er zit nu 120/90 16 op, en wil graag 130, omdat hier veel meer keuze in is, dat zal toch geen kwaad kunnen, ietsie breder...
  5. olieboll

    sproeiers suzuki gs450 '87

    koekoek allemaal, weet iemand wat de maat is van de standaar sproeiers in een suzuki gs450(L) uit '87?
  6. olieboll

    wat is dit nou voor ding? (gs450L)

    hoi, even zeggen, kep geen fotos van m'n eigen, dus heb ik er maar eentje 'gestolen' van iemand.. maar wat is dit omsingelde dingetje? soms draait ie bij mij, soms niet, als ie draait kan je 'm horen 'takken', en het draait ook niet echt gladjes, hij wiebelt maar wat. je kan em aandraaien, dan...
  7. olieboll

    ander chopperstuur

    ik heb zo'n apenhanger, ik vind het niet zo mooi maar volgens mij zit je ook een stuk beter met een recht stuur. dat wil ik dus wel, maar wie van jullie heeft hier ervaring mee? in hoeverre verandert het je zitpositie?
  8. olieboll

    hoeveel ltr. olie in gs450

    dag allemaal, hoeveel liter olie gaat er in een gs450 (een L van '88, doet het er toe?) Dit omdat iemand voor mij voor weinig olie kan bestellen, en daarbij krijg ik een 'cursus kleine beurt voor niet-technische meisjes'. Groetjes olieboll!
  9. olieboll

    Welke olie, wanneer? (gs450)

    ik kon het niet echt vinden in andere topics, maar wat voor olie is 't beste voor m'n '88 GS450L? En hoe vaak moet deze vervangen worden? De vorige eigenaar heeft er nieuwe olie in gedaan om er vervolgens 3 jaar niet op te rijden. Nu rijd ik er zo'n 2 weken op, met dezelfde olie dus nog. Da's...
  10. olieboll

    inspiratie gezocht! (special paint e.d.)

    ik wil voor de zomer iets geks met m\'n fiets doen, iets van special paint of aparte stickers, niks is me te gek, ik rijd nl. ook in een bloemetjes auto. Hebben jullie goeie ideeen?
Terug
Bovenaan Onderaan