Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FastFriend
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FastFriend

    Diverse sturen en risers fatbar

    Grijze risers ABM zijn verkocht Zwarte met offset zijn Renthal Andere zwarte allemaal merkloos, wel netjes en nieuw 50,- per set blauwe stuur ABM Lage grijze stuur Triumph Hoge grijze stuur Ducati multistrada 1200 is verkocht 50,- per stuk combiset stuur / risers 80,-
  2. FastFriend

    Diverse motorkleding leer en textiel prijzen teab

    pff dit blijft op de tel een drama, dus nu ff achter de PC eea toegelicht: Alpinestars goretex touring laarzen mt 44 maar vallen als 43 ondertussen heb ik TCX, en deze dacht ik als 'tweede paar' maar gebruik ik gewoon niet meer MQP leren combi, jas maat 56 broek maat 54 in gebruikte maar...
  3. FastFriend

    Koppeling probleem MTS1100

    Van de week wat lastig ontkoppelen, dus ik denk laat ik de dot4 even verversen. Gelijk maar even nieuwe 15w50 synthetische olie erin (op advies) en een vers filter Nu gaat het ontkoppelen zo mogelijk nog slechter Gisteren nog eens goed ontlucht (denk ik) En probleem blijft Slave cilinder...
  4. FastFriend

    klein stom rotkogeltje (aftermarket rem / koppelingshendel)

    iemand nog een afgebroken aftermarket rem of koppelingshandel in de rommelbak liggen? ik wilde de mijne even lekker schoonmaken, dus demonteren rolt er een zon stom rotkogeltje weg, van tafel, en nergens meer te vinden. ze zitten met een veertje onder het verstelheveltje doorsnede 1,5 a 2...
  5. FastFriend

    diverse accessoires SV 1000

    prijzen zijn uiteraard vraagprijzen, sommige delen passen ook op SV650 vanaf 2003 K&N inleg luchtfilter 45,- verlaagde voetsteunen SV1000 75,- smoke Kuipruitje LASER open uitlaten, geen E-keur, dikke klappen ! (ook goed voor TL1000) hugger in kleur tanktas KAPPA met...
  6. FastFriend

    oud smoke kuipruitje oid om te verzagen

    ik ben op zoek naar een oud smoke kuipruitje, om te vermaken / verzagen tot wind deflector op mijn bestaande kuipruit. Dus wat schade kan, afhankelijk van het soort schade (bijv. kapot bevestigingsoog) maar geen grote scheuren ed
  7. FastFriend

    diverse motorkleding maten 54 / 56 / (X)XL

    Revit textiel zomerbroek, kleine reparatie aan klittenband mt xl Difi textiel met voering goede staat mt 29 (spijkerbroekmaat W36) Magna textiel jas goede staat mt xl zwaar lederen singlet voor de stoere shopperboy mt xl Hein Gericke zware kwaliteit leren broek, goede...
  8. FastFriend

    MQP combi dames mt48 voor weinig

    ik heb deze nog liggen: MQP, niet nieuw, wel heel de ritsen intact, alleen een "trekkertje"op een mouw ontbreekt. klein damesmaatje 48, mijn dochter van 14 (1.78mtr en 63kg) past hem niet meer te kort en past niet meer over haar kont heupen mag weg voor een schappelijk bod...
  9. FastFriend

    MF_weekeinde aftermeet(je) Noordholland

    Naar aanleiding van diverse verzoeken uit de verzameling "MF-weekeinde topics" zie ook oa: Hét MF Motorweekend 2011 en Hét MF Motorweekend 2011 - Aftermeet Vianden toch maar even een poging wagen iets te organiseren hier in de buurt. Wat: Een rondje Noordholland boven het...
  10. FastFriend

    universele LSL 15mm stuurverhogers

    kompleet met 2 lengtes bouten en documentatie 25 euro
  11. FastFriend

    dikke risers 1inch + verloop 22mm stuur

    foto zegt genoeg, prijsidee 50 euro
  12. FastFriend

    zwart dikwandig aluminium SB stuur 84cm

    zie foto, niets aan toe te voegen stom |( het betreft hier een 22mm stuur ! voor 30 euro mag íe weg
  13. FastFriend

    tandwiel+houder,achterremklauw en ankerplaat fireblade

    nieuw aluminium achtertandwiel tandwielhouder met rubbers achterremklauw moet worden schoongemaakt de remklauwhouder is gestraald CBr900 fireblade foto's volgen (evt zie MP) 75,- euro
  14. FastFriend

    voorvork VF1000F gereviseerd

    nieuwe olie, keerringen en stofringen, met reserve onderdelen (2e vork in delen erbij) foto's volgen 100,- euro
  15. FastFriend

    standaard remklauwen Yamaha XJR1200

    NIET de bluespots, maar het oudere model blokken moeten vervangen worden, montagemaat hoh 100mm foto's volgen vrpr 60,- euro
  16. FastFriend

    remklauwen TOCICO 4zuigers izgst

    met goede remblokken montagemaat 90mm hoh vrpr 75,- euro foto's volgen (zie evt MP)
  17. FastFriend

    klassieke jaren 80 racehelm

    caberg racing in goede staat, maat 59 / 60 prijsidee 50,- euro
  18. FastFriend

    HAVIN biker products Eethen

    is iemand bekend met deze zaak? ervaringen? er wordt op MP geadverteerd met best wel gunstige prijzen, ik kom de naam na ff googelen tegen op de aanwezigheidslijst op de Noordelijke motorbeurs, geen website, geen gouden gidsvermelding een link op motor.allepagina.nl heet "Havin" en...
  19. FastFriend

    zwarte bar-end mirrors

    verkocht! Peter, veel plezier ermee. M.vr.gr. Jos
  20. FastFriend

    tk Moto Guzzi V11 le Mans

    deze poging is omdat ik nu twee hele mooie Falco's heb zien staan voor interessante prijzen: bj 2001, 2e eigenaar km 107K en counting onderhoud aantoonbaar (bonnen geschiedenis erbij) tot 96K door dealer kleine beurt gehad, nieuwe achterband (geen bon) superbike stuur erop, originele...
  21. FastFriend

    Ex-VFour rijders en hun nieuwe liefde !!

    aldus gebluft en gedaan, bij deze geopend. Het begon met deze in 2003: welke na etterlijke Boldors werd gekocht om een betrouwbare woonwerk fiets te hebben
  22. FastFriend

    LSL Superbike stuurklemmen voor 43mm vorkpoten

    in bijna nieuwstaat enkel twee bouten even opknappen vanwege kleine beschadiging, deze zijn fout losgedraaid, de andere twee hadden eerst los gemoeten :o enkele keer vastgezeten, kompleet met aluminium SBstuur (moet even gepoetst worden) én stuurgewichten nieuwprijs voor alleen al de...
  23. FastFriend

    ABM Superbike stuurklemmen 41mm vorkpoten

    nieuw in doos, wegens einde project overkompleet. geschikt voor 41mm voorvorkpoten en 22 mm (standaard) (SB-) stuur nieuwprijs €verschrikkellukveul 100,- euries wil ik ervoor hebben, stuur ik ze voor op ook. M.vr.gr. Jos
  24. FastFriend

    VET pech !!!

    tja, weer even een leuke voor de ramptoeristen onder ons, 1991, ik ben in de gelukkige omstandigheden mijn rijbewijs A in een keer te halen (rij dan ondertussen al ruim 8 jaar rond met BE) :] :] :] 1995, ik krijg een prent omdat ik met de motor over een weggedeelte rij wat op dat...
Terug
Bovenaan Onderaan