Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: domo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. domo

    Yamaha thundercat seatcover

    Mooie seatcover kleur blauw. 105 euro.Kun je er zo overheen schuiven.
  2. domo

    Honda Fireblade 954 rr

    Honda cbr 900 rr fireblade 954 nieuw staat bouwjaar 2003 ! Bouwjaar: 2003 Kilometerstand: 28.192 km Motorinhoud: 954 cc Supernette Honda CBR900RR. Motor ziet er nog uit als nieuw. Geen krasje te bekennen en geen steenslag. 3 maanden geleden grote inspectie gehad en altijd...
  3. domo

    Honda Fireblade 954 rr

    Honda cbr 900 rr fireblade 954 nieuw staat bouwjaar 2003 ! Bouwjaar: 2003 Kilometerstand: 28.192 km Motorinhoud: 954 cc Supernette Honda CBR900RR. Motor ziet er nog uit als nieuw. Geen krasje te bekennen en geen steenslag. 3 maanden geleden grote inspectie gehad en altijd...
  4. domo

    yamaha thundercat yzf 600r aanschaffen

    Hallo allemaal, Omdat ik een beetje weinig tijd heb om te gaan zoeken vraag ik jullie hulp.Ik sta op het punt om naar een yamaha thundercat te gaan kijken en eventueel aan te schaffen.Waar moet je opletten bij een yamaha.Hij is van bouwjaar 1997 en heeft 46000 km gelopen. Ik hoor het...
  5. domo

    seat cover

    ik ben op zoek naar een seatcover voor een honda cbr 600 f2 uit 1992.
  6. domo

    cbr 600 f2 bouwjaar 1992

    ik wou graag weten hoeveel olie inclusief filter op deze motor gaat.Ook wou ik graag weten wat de bandenspanning moet zijn.Aangezien ik van de deze motor geen instructieboekje heb probeer ik het via deze weg.alvast bedankt. groetjes domo
  7. domo

    Dominique

    hallo allemaal. Ik ben Dominique Wilderink en 25 jaar en rij sinds een paar weken een honda cbr 600 f2 uit 1992.ik hoop dat ik hier een hoop plezier kan beleven.
Terug
Bovenaan Onderaan