Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. G

    Wie o wie kan mij hieraan helpen? Alvast 1000 maa

    Wie o wie kan mij hieraan helpen? Alvast 1000 maal dank.
  2. G

    Nieuwe blokken bij nieuwe schijven ?

    Is dit noodzakelijk of kan je je huidige ook gewoon afschuren? Volgens de monteur kan je ze gewoon (grof) afschuren.
  3. G

    Ombouw 25kw naar vol vermogen: koppeling slipt

    Hallo daar, Vraagje namens collega van mij: Zijn zoon heeft een GSX-F600 van 2003. Gekocht in 2003 met 12.500km op de teller. Nu heeft hij 2 jaar 25kw gereden en heeft dus van de week de begrenzing eruit gehaald met 35.000km op de teller. Tot die tijd slipte de koppeling nooit. Maar nu...
  4. G

    Kneedown lukt niet

    Jaja, een dergelijk topic van mij ben je niet gewend he! Gisteren aan het oefenen geweest op het circuit voor knietjes. Allerlei mogelijke houdingen geprobeerd (ook zo ver er naast dat het niet meer natuurlijk aanvoelt en je het idee hebt geen controle meer te hebben over de motor) maar het...
  5. G

    Motor remt vaag

    Ik heb sinds een tijd, dat als ik bijvoorbeld vanaf 50km/h moet afremmen voor een stoplicht dat de motor vanaf 30km/h tot stilstand pompend remt voor m'n gevoel. Alsof de voorvork steeds een beetje inzakt, met andere woorden, je komt hobbelend tot stilstand :o Zo voelt het tenminste... bij...
  6. G

    Gezocht: rechterkap Honda CBR600 F4 PC35

    In het blauw/rood en witte letters :) Gevraagd... B.V.D.
  7. G

    Is dit geschikt voor op de motor?

    Ik wil graag een 12v aansluiting op de motor om bijv. m'n telefoon op te laden. Er zijn namelijk van die opladers voor je telefoon te koop die je zo in de sigarettenaansteker in de auto prik. Dat wil ik dus op mijn motor. Nu heb ik deze gezien bij Louis: En deze, speciaal voor de motor...
  8. G

    Ik zoek Suzuki dealers in Noorwegen & Zweden

    Wie kan mij helpen bij mijn zoektocht of tips geven waar een lijst kan vinden met Suzuki dealers in Noorwegen en Zweden? Alvast 1000 maal dank.
  9. G

    Prijsindicatie beurtje

    Wat zou een gemiddelde dealer ongeveer rekenen voor: -Kleppen stellen -Koppelingplaten vervangen (en veren misschien?) Bij een Bandit 1200.. dus zonder kuip, scheelt weer tijd.
  10. G

    Reis naar Noordkaap > kamperen

    Hallo, volgend jaar ben ik van plan naar de Noordkaap te gaan met de motor. Via Noorwegen en Zweden, ongeveer 7500km in totaal. Ik ga met de tent en ik wil dus ook zelf m'n eten klaar maken. Ik heb alleen geen ervaring met zelf eten maken. Wat heb je allemaal nodig bij zo'n reis? En dan nog...
  11. G

    Toerenteller doet het soms niet (bij koude start)

    Hallo, sindskort een "probleempje": Ik heb een Bandit 1200 S uit 2003. Als je hierbij het contact aanzet horen de naalden van de toerenteller en snelheidsteller uit te slaan, als een soort test ofzo. Maar sindskort weigert de toerenteller nog weleens. Het rare is, dat hij dit alleen doet als...
  12. G

    Landcode: RSM?

    Als je Alex di Angelis voorbij ziet komen in de 250CC staat er bij zijn naam de landafkorting "RSM". Als ik kijk waar ie geboren is is dit gewoon in Rimini, wat in Italie ligt? Waarom staat er dan bij hem RSM en bij de andere Italiaanse rijders gewoon ITA?
  13. G

    Ik heb niet zo'n groot hart als de rest

    Wie herkent zich hierin? Als ik op het klaverblad ga "sporten" ben ik bang om onderuit te gaan door vuil in de bocht: steentjes, diesel, olie benzine etc etc etc. Op een klaverblad is het vele malen erger dan een "bepaalde" bocht ergens. Daar kan ik wel redelijk doorrijden maar nog niet zo...
  14. G

    Motor trekt naar links

    Hallo, weet iemand hoe dit kan? Heb een Bandit 1200 uit 2003 en als ik mijn stuur loslaat trekt de motor vrij abrupt naar links, op elke weg die ik rijd. Ligt dus niet aan het soort weg. Het is bij elke snelheid. Ben er een keertje mee onderuit geschoven met ongeveer 30km/h op een rotonde door...
  15. G

    2x bekeurd voor dezelfde overtreding

    Hallo, ik heb weer wat hoor. Rijd ik net op de A59 Den Bosch richting Waalwijk met een gangetje van 140-150, zie ik een flitser te laat. Kassa dus. Word ik 5 minuten later ingehaald door undercover politie en krijg ik een prent voor 23km/h te hard! Terwijl ik er 5 minuten daarvoor al voor...
  16. G

    Remmen vaag?

    Hallo daar, Ik heb een Bandit 1200 uit 2003 en lig al een tijdje dwars met de remmen. Ten eerste is de remhendel in te knijpen tot het handvat (kost wel veel kracht) en ten tweede remt ie vaag.. Ok, wat is er vaag dan? Nou, als ik rem voor bijv. een stoplicht en ik sta BIJNA stil dan voelt ie...
  17. G

    Achterlicht steeds stuk

    Hallo, iemand enig idee hoe het kan dat ik elke maand zowat een nieuw achterlichtje erin moet draaien? De rechter gaat steeds stuk :? Wel heb ik er de voedingskabel voor de GPS aan het achterlicht hangen (12v), maar het was hiervoor volgens mij ook al.
  18. G

    Nut elastiekje om remvloeistof resevoir?

    Wat is het nut van zo'n stoffen eleastiekje om het remvloeistof reservoir? Dit zie je in de MotoGP op veel motoren. Tegen het vocht?
  19. G

    Hevige resonering in ruitje bij 3500rpm

    Hallo, Een kennis van mij heeft een Bandit 1200 uit 2003 met 15000km op de teller. Rijdt prima, maar er zit alleen een hele hevige en verschrikkelijke irritante trillingen in het ruitje bij ca. 3500rpm, zo erg dat het boven het geluid van de motor en het wind uitkomt. Na een half uur wordt je...
  20. G

    Gaat dit passen?

    Hallo allen, ik zag net mooie stepjes staan op ebay voor o.a. de gsx-r1100/bandit 1200/600 Maar mijn vraag is, passen deze stepjes gelijk in de "step houders" of moet je er een soort adapter voor hebben? Ik weet namelijk dat als je stepjes van LSL wilt dat je ook de "GELENKKIT" (adapter) moet...
Terug
Bovenaan Onderaan