Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Eaglebrink
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Eaglebrink

    GPZ- Pret!!! Opknappen 600R

    Eagletjuh heeft zichzelf ook weer een opknapprojectje cadeau gedaan!!! *O* *O* Deze keer wordt het een GPZ 600R die van mezelf blijft, en die dus nu WEL afgemaakt gaat worden. Zie hieronder het slachtoffer! *D *D *D *D *D *D *D *D Oh ja, de vorige eigenaar had em reeds ontdaan van z'n...
  2. Eaglebrink

    Nog iemand met mijn kenteken, wat nu?

    Eageltjuh begint er nu flink de pee in te krijgen, er schijnt iemand met mijn kenteken rond te rijden die nu al 4 bekeuringen in een maand voor me heeft verzameld!! :( :( :( Dit geintje heeft me nu al zo'n €370,= gekost ;( ;( , die ik maar weer terug moet zien te krijgen!!! Ik heb al...
  3. Eaglebrink

    Gecraagd oude Laser demper

    Ik ben op zoek naar een oude Laser demper. Hij hoeft niet krasvrij te zijn, als hij van binnen maar hard is. Mijn eigen demper blijkt nu bagger te zijn. Ik wil de demper toch gaan polijsten, dus de kleur maakt niet uit. Grtz Eagle.
  4. Eaglebrink

    Te koop subframe met toebehoren voor ZXR750

    Dit subframe past op alle modellen behalve de H modellen. Vraagprijs compleet is €60,- Grtz Eagle.
  5. Eaglebrink

    Te Koop KR1-S

    Ik heb hier te koop mijn KR1-S, hij heeft 31.607Km gelopen en is in '92 op de weg gekomen. Vorig jaar bij motorzaak in A-doorn een grote beurt laten doen(bon aanwezig), wou toen kijken of het nodig was de zuigers te laten vervangen, maar die bleken nog niet zo oud. Wel weer een paar nieuwe...
  6. Eaglebrink

    Revisie en onderhoud VF400F

    Dag mensen , ik ben al weer ff bezig met het opknappen van een VF voor mijns broeders, en dacht laat ik mijn bevindingen ook maar eens aan het internet toevertrouwen. Allereerst een foto van hoe het brikkie eruitzag voor ik hem begon te demonteren. en daar was het stuurkuipje al verwijderd...
  7. Eaglebrink

    Gezocht Tank Honda VF400F

    Ik ben op zoek naar de tank van een Honda VF400F. Mijn eigen tank blijkt al eens geplamuurd te zijn. Nou is dat niet zo'n ramp ware het niet dat de tank onder het plamuur finaal doorgeroest is (vandaar dat de carbs steeds smerig waren). In de tank zelf was niets te zien tot in em ging strippen...
  8. Eaglebrink

    Te koop Honda VF400F Compleet of in onderdelen

    Hier staat nog een VF400F die ik wou gaan opknappen tot Fighter :Y , maar zoals de meesten die aan projectjes beginnen heb ik niet de tijd om aan deze bike toe te komen ;( . Dus bij deze staat ie te koop. Edit: 1986, 87500 KM, start redelijk , maar blijft als ie warm is niet goed stationair...
  9. Eaglebrink

    Gezocht 4 in 1 uitlaat voor GPZ 600R

    Hoi medeforummers , ik ben op zoek naar een 4 in 1 uitlaat voor mijn Gpz-tje van 1985. Het liefst een nette uitlaat , maar 1 met iets werk is ook geen drama. Laat me weten of jullie nog wat hebben liggen. Grtz Arend.
Terug
Bovenaan Onderaan