Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bleddyn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Givi 35L Zadeltassen / Zijtassen - 2x gebruikt

    Hello! Hele poos niet op Motor Forum gezeten, maar ik ging door mn ouwe spullen heen en ik kwam oude zadeltassen tegen die ik voor een weekend Luxemburg en kort weekje Vogezen had gebruikt. De tassen zijn vrij groot qua inhoud, en hebben een rits aan de zijkant om ze nog groter te krijgen...
  2. B

    Tear-off's voor de openbare weg

    :W Heb even in de zoekfunctie gekeken maar niet bijzonder veel gevonden. Was benieuwd of er ook mensen op de openbare weg rijden met tear-off's op hun vizier en wat hun ervaringen daarmee zijn. Veel makkelijker dan elke keer weer lopen kutten met je vizier schoon maken of eigenlijk...
  3. B

    Honda CBR 900 RR Fireblade '99

    Hoi, Hierbij bied ik mijn Honda CBR 900 RR Fireblade uit 1999 aan. Ik heb de motor nu ruim een jaar gehad en ik zou er nog steeds op het seizoen uit rijden, ware het niet dat ik vanaf augustus een half jaar stage ga lopen in Londen. Aangezien ik mijn motor daar niet kan/mag registreren...
  4. B

    Honda CBR 900 RR Fireblade '99

    Dag MF'ers, Hierbij bied ik te koop/interessepeiling aan mijn Honda CBR 900 RR Fireblade. Motor is uit 1999 en heeft zo'n 37.000km gelopen (misschien 38 inmiddels). Ik heb hem zelf nog niet zo lang, ingeruild tegen mijn oude RSV, maar zoek toch een iets jonger model met evt kleinere...
  5. B

    Koppeling RSV grijpt zelf aan

    Hoi allemaal, Ik heb een klein probleempje. Motor in kwestie is een RSV Mille uit 2001 met hydraulische koppeling. Nu het mooie weer eraan komt weer lekker rondblèren op de motor natuurlijk, maar mijn koppeling heeft een eigen leven gekregen volgens mij. Het volgende is namelijk het...
  6. B

    RSV Mille 2001

    Mede-forummers :W Allereerst de aantrekkelijke prijs natuurlijk: EUR 4250,- Ik zet hierbij mijn Aprilia RSV Mille te koop. Ik heb hem nog niet zo lang (vraag maar na in het Mille topic of zxr400 topic :+ ) , maar ik heb besloten dat ik toch weer terug wil naar een 600cc 4-cilinder...
  7. B

    Te koop: zx6r 1999 evt 25kw. €3200

    Beste allemaal, Hierbij bied ik mijn motor te koop aan. Ik ben van 13 juli tot 3 augustus op vakantie, dus het kan zijn dat ik in die periode er wat langer over doe om te reageren op mijn mails. Toch zet ik hem vast te koop, omdat ik vrij snel daarna een andere motor wil kopen, dus het...
  8. B

    Onderdelen zx6r 1999

    Hoi Zullen wel niet zo heel veel reacties komen, maar ik denk probeer het maar gewoon.. Omdat ik afgelopen zaterdag een schuiver heb gemaakt met mijn 2 weken oude zx6r (uit 1999) -O- ben ik op zoek naar wat onderdelen te weten: Stuurgewichtje rechts Zijkuip rechts Topkuip Remhendel...
  9. B

    Sidi Vertigo laarzen maat 44

    Hi allemaal, Omdat ik vandaag in nieuwleusen een nieuw paar witte Berik poserlaarzen :9~ heb gekocht, mogen mijn oude laarzen weg. Het zijn sidi vertigo's, ongeveer 1,5 seizoen gebruikt en de vraagprijs is 45 euro Nieuwprijs was al ik me niet vergis 230, dus dit lijkt me een mooie prijs...
  10. B

    Shark S650 te koop €99

    Hallo allemaal, Wegens aanschaf van een mooie suomy Spec1r heb ik te koop: Shark S650 helm met een donker vizier. Maat L. Foto's: en de vraagprijs ofcourse: €99 Mail in mn profiel :Y
  11. B

    Kawasaki zxr400 evt 25kw €1700

    Vraagprijs gezakt naar 1700 euro Hallo allemaal Vanwege het op zoek zijn naar een andere (zwaardere motor) bied ik hier mijn Kawasaki Zxr400 aan. De motor is uit 1992 en heeft 65xxx gelopen. Hij staat op het moment op 25kw (uitdraai) maar kan eventueel ook als vol vermogen motor gebruikt...
  12. B

    Auto's, motoren, remmerij en banden

    Oke na een licht meningsverschil met een vriend van me v/d week werd ik nou wel nieuwsgierig om iemand mij ongelijk kan geven O-) Zoals in vele alom bekende filmpjes te zien is, komt een auto bij noodstop sneller tot stilstand dan een motor. Dit natuurlijk vanwege de 4 raakvlakken ipv 2...
  13. B

    Eindeloze ketting ontklinken

    Hey Ik ga zaterdag met een vriend van me mijn ketting en tandwielen vervangen. Nou heb ik een mooie set Regina in huis, maar dat is een eindeloze ketting. Zo te zien op de achterkant van de kettingdoos is het mogelijk hem te ontklinken en weer te klinken, dat zou een hoop werk schelen ivm...
  14. B

    Rokende motor na wissel carterpan

    Hey Ik heb mijn carterpan vervangen omdat in de oude een scheur zat. Nou heb ik gister de nieuwe carterpan eronder gezet en vandaag de olie weer bijgevuld. Alleen als ik mijn motor start, dan rookt hij.. Het ruikt heeeeel licht naar een brandlucht. Rook schijnt van de uitlaatbochten te...
  15. B

    Carterpan laten lassen?

    Hey allemaal Ja ik ben dom, ik zeg het maar alvast. Ik wou mijn olie verversen maar bij de aftapplug eruit draaien geen rekening mee gehouden dat de bout op de kop hangt en je dus de andere kant op moet draaien. Dus heb het schroefdraad naar de klote gedraaid in mn carterpan. Nou haalde...
  16. B

    Uitvallen zxr400 met dit weer

    :W Even een kort vraagje: Ik heb weer een paar km's gemaakt na de winterstop. Echter kan ik denk ik net zo goed een lentestop inlassen met deze temperaturen B| En dat vind mn motor ook O-) Een kawa zxr400 uit 92. 3 dagen terug, toen ik van mn vriendin vandaan kwam en het zo'n 2...
  17. B

    ZXR400 topic deeltje 5!!!

    :} :} :} :} :} :} :} :} :} Foto: © JRO of Clyde Mini Meeting 21-10-2007 @Veenendaal Foto`s: © Leduke, ZXR 400 Mini Meeting 21-10-07 Deel 5 alweer!!! En deze keer heb de eer de startpost te verzieken }) }) *O* *O* Wij Verwelkomen jou in het ZXR 400 topic deel...
  18. B

    Onregelmatig lopen zxr400

    Jaja daar ben ik weer haha.. Nog steeds een probleem. Eerst was het uitvallen van mijn zxr400 een probleem nadat hij 25kw was gemaakt. Uiteindelijk stationairschroefje wat hoger gezet en hij valt niet meer uit maar heeft nu een andere merkwaardigheid: Als ik rij is er niks aan de hand...
  19. B

    Uitvallen zxr400

    Hey allemaal, Ik heb sinds 2 weken een mooie zxr400 in mijn bezit *O* Alleen heb ik sinds kort een probleem. Hij moest 25kw teruggevoerd worden (plaatjes in de inlaat) en bij de dealer laten doen. Hij zou ook meteen goed afgesteld worden. Nou had ik hem afgelopen vrijdag opgehaald, en...
  20. B

    Rempompje zxr400

    Hey allemaal :W Ik heb sinds kort een zxr400 in mn bezit, maar daar zit een verkeerd rempompje op zodat hij erg weinig remdruk levert. Ik heb het al bij Motorcity in Apeldoorn gevraagd, maar die durfden er 275 euro voor te vragen :N , dus ik dacht als ik zelf even rondkijk dan scheelt dat...
  21. B

    Helm: Nitro --> G-mac

    Hey allemaal, Een vriend van me had op de TT van Assen een mooie helm gezien die perfect bij me paste! Ben zelf geboren in Wales en vond deze helm daarom echt helemaal super *O* (kleuren van de Welshe vlag) Het gaat om een Nitro N 750 VX Welsh Patriot.. Nadat ik me rot heb gezocht...
Terug
Bovenaan Onderaan