Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: EvN
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. EvN

    kenteken keuring voor motor ouder dan 30 jaar

    Heb al gezocht hier op het forum maar kon het eigenlijk alleen info vinden van het invoeren van nieuwere motoren. Op de website van de RDW kom ik het volgende tegen: "Voertuigen van 30 jaar en ouder worden uitgebreid onderzocht bij de RDW-keuringsstations. Voor dit onderzoek moet u een...
  2. EvN

    De Ligurische Grenskammstrasse, of toch maar niet

    Omdat ik leuk vind om de verslagen van andere te lezen en daar veel info uit heb kunnen halen probeer ik ook maar eens een verslagje van mijn vakantie te schrijven. Inleiding We waren met de club uitgenodigd voor een feestje/treffen in Oestereider in Duitsland, twee jaar geleden werd dit...
  3. EvN

    XS750 deel 3

    Omdat deel 2 alweer vol was en ik als laatste een bericht had geplaatst met een vraag gaan we hier gewoon maar weer verder. Nog even een linkje naar de vorige voor degene die wat terug moeten zoeken: XS750 deel 2
  4. EvN

    XS750: tussendoor projectje

    Ik had in het grote XS/XJ topic al aangegeven dat ik weer opzoek was naar een XS750, waarom weer een 750: - omdat ze goed rijden - je ziet ze niet zoveel (lees, ze zijn apart) - maar vooral omdat ze enorm ondergewaardeerd zijn en dus goedkoop - en ik al een redelijke onderdelen voorraad...
  5. EvN

    Set pirelli sport demon 110/80/18 & 150/70/18

    Te koop nieuwe set pirelli sport demon banden in maat: voorwiel: 110/80/18 Achter wiel: 150/70/18 Prijs voor de set €75,-- Ik heb de set over omdat het project waar ik mee bezig was in onderdelen weg is gegaan. De banden zijn van 2008 (vandaar de prijs) maar hebben altijd in een donkere...
  6. EvN

    Special frames

    Ik dacht ik begin maar eens een topic over special frames voor onze brikjes en klassiekers. Ik ben wel benieuwd wat er eigenlijk allemaal is. Ik doel dan hier op de frames van o.a. Rickman, Dresda, Spondon, Seeley en Harris. Dit zijn een aantal bekende maar wat is er nog meer allemaal. Hoeven...
  7. EvN

    Vizier vervangen BMW systeem 4

    Zoals de titel al zegt wil ik het vizier van mijn helm vervangen. ik heb alleen geen idee hoe dat moet. het gaat om een BMW systeem 4 helm. Ik heb al gezocht op het net maar kon er niet veel van vinden. alsvast bedankt. nog even ter verduidelijking, het gaat om dit model
  8. EvN

    Weet iemand wat voor tophalf dit is?

    Voor een tussendoor project ben ik op zok naar een tophalf zoals op de BMW hieronder. Lijkt wel een beetje op een Norvil of een Ducati SS maar toch niet helemaal. De Norvil kuip heeft ook zo plat gedeelte aan de voorkant maar is smaller aan de voorkant en loopt breed uit naar achter...
  9. EvN

    Veel GSX-R spul (oliekoeler en een beetje waterkoeler)

    Aangepaste prijzen want ik moet er vanaf. Ik ben de garage maar eens aan het opruimen en kwam nog een hoop GSX-R spullen tegen waar ik niks meer mee doe. Alles kan verstuurd worden. Verzenden is op eigen risico en verzendkosten zijn voor de koper. Bieden mag maar wel redelijk aub...
  10. EvN

    Zeeuwse Brikken Meeting (3e editie)

    Omdat ik toch denk dat er via deze weg meer mensen het in de gaten krijgen ook maar even hier posten: Zeeuwse Brikken Meeting (3e editie)
  11. EvN

    Ervaringen met tank sealer

    Omdat ik er in de toekomst ook gebruik van wil maken en omdat de ervaringen die je op het net tegen komt verschillend zijn, de vraag: Wat is jullie ervaring met tank sealers zoals tankcure e.d.
  12. EvN

    De Zeeuwsche Brikken Treffen; Editie 3

    Omdat er veel van de brikkers in dit deel van het forum te vinden zijn ook maar hier even berichten. Ik ben dus van plan om weer een brikken treffen te organiseren in het zeeuwse. Meer info is er hier te vinden: Zeeuwse Brikken Meeting (3e editie) ik hou beide topics bij dus je kan in...
  13. EvN

    Zeeuwse Brikken Meeting (3e editie)

    De datum staat vast, het is 25 juli geworden zouden degene die willen komen het even aan kunnen geven? dan maak ik even een lijstje met wie er allemaal komen. alvast bedankt ------------------------------------ De lijst met deelnemers (deze kan nog groeien ;) ) J@@st Cb750F2...
  14. EvN

    Gratis Rickman kuip

    Ik heb nog een rickman kuip liggen die weg mag. Er zit alleen een ruitje bij, dus geen frame. er zit nog wel wat plamuur werk aan maar hij is dan ook gratis. Ik heb hem zelf van de zomer van een MF-er gekregen (Jan Hofstra) dus ik hoef er niks voor te hebben. Er is één voorwaarde er moet...
  15. EvN

    Grimeca naaf 4 leading shoe compleet met remhendel en kabels

    Te koop een complete Grimeca four leading shoe naaf met 230mm rem diameter. De naaf is compleet met tomaselli remhendel, kabels e.d. (zie foto 3) ook is deze naaf voorzien van een km-teller aandrijving. Nieuw kost dit setje €500 plus dus bied naar waarde aub. Ik moet wel zeggen, de...
  16. EvN

    remtrommel reviseren ja of nee?

    Ik heb een tijdje geleden een grimeca 4 leading shoe gekocht van iemand hier op het forum, ik dacht een mooie naaf gekocht te hebben voor een leuke prijs, nou heb ik hem een tijdje geleden open gemaakt en toen kwam ik iets minder leuks tegen. De rem is (denk ik) bewerkt op een draai bank. Aan...
  17. EvN

    nog een caferacer, voor de verandering ;)

    Zoals beloofd hier mijneigen topic over de bouw van mijn caferacert, een XS750 (-2D). Ik heb de motor nu zo’n 2 jaar en was al een topic begonnen maar door het te langzaam bouwen was deze al snel een beetje gestorven dus ik probeer het maar opnieuw. Het zal nu wat sneller gaan want ik hoop de...
  18. EvN

    Honda CB750 K7

    Ik moet hem helaas al snel weer verkopen, ik heb de motor twee weken geleden gekocht om te kunnen rijden terwijl ik mijn andere motor aan het verbouwen ben. Helaas is de koppakking lek (loopt wel goed maar lekt olie) en ik heb geen zin om nog een motor uit elkaar te gaan halen, daar had ik hem...
  19. EvN

    Setje nieuwe koni's (geen ikon)

    Het setje is ongebruikt en in hele goede staat. Vraagprijs 70 euro De gaten zijn 12mm en hart op hart is 365mm Mailen kan naar nils.v.eijk@gmail.com
  20. EvN

    Brikken treffen:

    Omdat er nog niet zoiets is als een brikkentreffen, dacht ik laat ik eens kijken of hier een beetje animo voor is. dit was er op zich wel. daarom wil ik 18 oktober een treffen organiseren, dit gebeurt (voorlopig) 18 oktober in zierikzee. Zat 30 zal de datum defintief zijn. Kijk ook even...
  21. EvN

    Animo voor een brikken treffen?

    Ik dacht er zijn hier op het forum een aantal treffens. zo heb je het xs/xj p&p, de CBBQ enz. mischien is het een keer leuk om een brikken treffen te organiseren. Dus niet per merk/model/serie maar brikken in het algemeen. Als er animo voor is zou ik eventueel voor een locatie kunnen...
  22. EvN

    Te koop setje PVM wielen met WIWo remmerij

    Ik heb een setje PVM wielen met WIWo remmerij. vraagrpijs is 150 euro voor meer info zie: ≥ Motoren - Marktplaats.nl Ik had even geen zin om ook hier de plaatjes te uploaden enzo. als er vragen zijn hoor ik het wel
  23. EvN

    Clip Ons voor GSX-R van '88

    Nog een nette set clip-ons te koop voor een suzuki gsx-r van ’88, ik zal even kijken want ik moet ook nog ergens de stuurgewichten erbij hebben. de clip-ons zijn bedoeld voor vorkpoten van 43mm. De clip-ons zijn niet krom en zien er echt netjes uit voor 20 jaar oude onderdelen, Zie foto’s
  24. EvN

    Bos demper

    heeft er iemand enig idee hoe een bos demper uit elkaar gehaald kan worden. ik heb een carbon demper. Het einde van de uitlaat zit met vier bouten vast, dan zit de bevestiginsnok ook nog met twee bouten vast. het begin van de uitlaat, het deel waarmee je hem aan de bochten vast zet, zit niet...
  25. EvN

    GSX-r 750 bezitters gezocht 1990

    Hoi ik ben nieuw in dit deel van het forum. (ben normaal te vinden in het brikken deel) maar ik heb een tijd geleden een gsx-r uit 1986 gekocht en ben deze aan het op knappen. er moet een kappenset van een 90er op komen en de kont van een W. mijn vraag is zijn er hier mensen die een 90er...
Terug
Bovenaan Onderaan