Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lilanie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. lilanie

    motor parkeren in centrum van Utrecht

    Morgen en overmorgen moet ik voor een training naar de binnenstad van Utrecht (Kromme Nieuwegracht). Ik ben daar alleen totaal niet bekent en vraag me af waar ik mijn motor fatsoenlijk kan parkeren?
  2. lilanie

    R'dam Inc. 12 ..steeds sneller krom door de bocht.

    Het gezelligste topic voor Rotterdam en wijde omstreken.. Tijdens het toeren worden terrassen niet gemeden! Polders, dijkjes en bergen ook niet.. Wat vooraf ging... deel 1 deel 2 deel 3 deel 4 deel 5 deel 6 deel 7 deel 8 deel 9 deel 10 deel 11 en dit...
  3. lilanie

    Rotterdam Incorporated 9

    En weer een volgend deel klaar om vol te kletsen met van alles.. zolang het maar gezellig, leuk en geschikt voor iedereen is.. rijden doen we ook, soms lang van te voren gepland en perfect voorbereid, vaak ook gewoon ad hoc omdat we NU zin hebben om te toeren of omdat het NU lekker weer is...
  4. lilanie

    PB's verwijderen uit prullenbak

    ff een aanvullende vraag dan op een ander topic.. de pb's staan nu in de prullenbak en dan?? blijven ze daar eeuwig staan of is er een mogelijkheid deze te verwijderen of te laten verwijderen?? :)
  5. lilanie

    alweer een nieuwe motormuis

    hallooo... ik kom hier ook maar es ff neuzen en heb me maar gelijk aangemeld... ik ben 40, getrouwd, moeder van 3 pubers en ik ben bezig met m'n motorrijbewijs en heb 1/3 in mijn bezit (theorie), morgen moet ik voertuigbeheersings-examen doen en ik hoop heel snel daarna de verkeersdeelname te...
Terug
Bovenaan Onderaan