Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SDR6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SDR6

    Superduke 990 remprobleem

    Hallov allemaal, Afgelopen weekend een cricuitdagje geboekt voor de superduke. Van toepassing op het verhaal is dat de remmen een maandje voor de dag van nieuwe vloeistof waren voorzien en al mee was gereden. Nu doemde het volgende probleem zich op: Sessie 1: Na een rondje of 4-5 viel van het...
  2. SDR6

    Scala rider + HJC alpha 10 plus

    Hallo, Ik ben in het bezit van de setup zoals in de titel staat vermeld. Nu krijg ik na langere tijd knallende hoofdpijn. Dit omdat deze helm totaal niet gemaakt is om met zo'n communicatieset erin rond te rijden. Er zijn geen uitsparingingen bij de oren en het is erg behlpen. Zzonder...
  3. SDR6

    NIeuwe accu, ben ik genaaid?

    Goedemiddag, Ik heb via een website een nieuwe accu besteld, zal (nog) geen namen noemen. Ik heb niet veel verstand van accu's, ik kreeg op deze lithium accu liefst 3 jaar garantie, dus dat leek me een erg goede deal. Ik een accu besteld, te weten een JMT LTZ14S afgeprijsd naar 127,50...
  4. SDR6

    Honda CBR600 PC31 uit 1998 onderdelen/opknapper

    Goedemiddag, De motor staat reeds een tijdje stil in de garage. Hierdoor is het een opknapper of te gebruiken voor onderdelen Er zit het volgende op - Racekuipwerk - Gestripte kabelboom - Volledig uitlaatsysteem met Bos slip-on demper met db killer. - K&N luchtfilter - Braking...
  5. SDR6

    VOX ni Scala Q3

    Dag Mede Forummers, Heb een SCALA Q3 gekocht en ben tot nu toe er wel over te spreken. Nu zag ik dat er ook VOX spraakbesturing op zit. Er wordt in de handleiding echter geen woord over gerept, behalve dat het er op zit. Heb al wat zitten prutsen, maar krijg het niet voor elkaar.. Hoe...
  6. SDR6

    mooie routes Obersdorf

    Hallo, Binnenkort zitten wij 8 dagen in Obersdorf met de motoren. Ik zou graag wat mooie bochtige routes daar willen uitstippelen. Ik heb een tomtom rider, wie helpt mij verder aan routes, of websites waar ze zijn te downloaden?
  7. SDR6

    Michelin route in tomtom rider krijgen

    Goedemiddag, Ik probeer een route vanuit de michelinrouteplanner in mijn tom tom te krijgen. Ik download de route en zet hem in mijn itn map van de tomtom rider. Hierbij wordt hij als nuttige plaats in mijn tomtom gezet, de route wordt echter niet overgenomen... Hoe krijg ik het voor elkaar...
  8. SDR6

    Adertentie plaatsen werkt niet

    Ik krijg het volgende na uploaden van foto's : De door jou opgevraagde pagina kan niet worden getoond: Ongeldig formulier paginanummer. Ga terug naar de vorige pagina en probeer het nog eens. ;( B| :/
  9. SDR6

    Alpinestars Supertech R maat 46

    Zijn gewoon nog nieuw, 1 keer half uurtje gedragen maar zijn voor mij te groot. Ze zijn prima voor iemand met normale schoenmaat 44/45. Winkelwaarde 389.- ( je vindt ze vast wel goedkoper op het net). Daarom mijn prijs € 250,- PS Indien iemand wilt ruilen voor een kleinere maat in deze of...
  10. SDR6

    Motorblok CBR 600F PC31

    Voor mn circuitmotor ben ik op zoek naar nieuw motorblok. Wie heeft iets liggen?
  11. SDR6

    superbikes + ABS

    We zijn aan het discussieren, daarom: Is ABS toegestaan bij de superbikes? Traction control? En supersports?
  12. SDR6

    Gezocht: Bandenwarmers

    Ik zit op een klein budget, dus mag basic zijn, voor een zacht prijsje. Ik heb geen verstand welke merken goed zijn, maar er zijn vast wel simpele betrouwbare merken? Wie heeft nog wat liggen/ Weet waar iets op de kop te tikken is?
  13. SDR6

    Wat betekent pitching?

    Wat engels motor artikelen aan het lezen en kan dit echt nergens vinden. Zinsverband: Increasing the angle of the steering column reduces pitching, but also responsiveness whilst negotiating bends
  14. SDR6

    Smet junior

    Dat ben ik dus,omgeving west zeeuws vlaanderen, 24 jaar en ben bezig om mijn A te halen. ben al een beetje aan het rondneuzen naar een sportieve beginnersmotor. zat te denken aan: SV 650, Yzf 750 of een zxr 750 *O* *O* . budget is dus rond de 2500- 3000 euri. Op het moment rij ik nog rond...
Terug
Bovenaan Onderaan