Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mischa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Lengte afstandsbussen R1 RN09 ('02/'03)

    Kan iemand me de lengte van de afstandsbussen voor het voorwiel van een R1 RN09 ('02/'03) vertellen? Ik probeer een RN04 wiel in mijn RN09 voorvork te vrotten, maar hij zit niet meer in het midden. Zit in de bussen uit die jaren verschil? alvast hartelijk dank
  2. M

    FJ1200 '91 54.500 km FJ 1200

    Te koop mijn FJ uit '91 als Nieuw!! is een zwarte/bronzen 3XW met 54.500km op de teller. Banden, ketting en remmen zijn erg goed. Verder helemaal origineel op spiegelverbreders en handvatverwarming na. Is de mooiste FJ die er is. Een toerfiets waar je uren op kunt zitten, die bij de stoplichten...
  3. M

    FJ1200 1991 54.000km

    Omdat ik een FJ met ABS heb gekocht nu te koop: FJ1200 1991 met 54.500 km op de teller. Zeer nette motor. Helemaal in orde dus opstappen en zonder zorgen gaan rijden. Extra's: handvatverwarming, spiegelverbreders en toerruitje. Kijk ook op website: www.madracing.nl en vraag naar...
  4. M

    Motor van de zaak/Leasen

    Ik heb al even gezocht op het forum, maar ik kan geen topics vinden over het leasen van een motor. Ik bedoel het gebruiken van een lease motor als werknemer van een bedrijf. In mijn geval voor woon/werk-verkeer. Wat voor bedrijven/constructie's zijn hiervoor te vinden of wie heeft er ervaring...
  5. M

    Remschijf Kawasaki KZ550 gezocht

    Weet iemand wat voor schijven er op een KZ550 passen en heeft iemand er nog een liggen? (dikker dan 1 millimeter) Groeten Mischa :]
Terug
Bovenaan Onderaan