Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Henri_Wolf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Motorblok voor kawasaki zxr 400 bj 1993

    Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig. Ik ben op zoek naar een motorblok voor een kawasaki zxr 400 bj 1993. Iemand suggesties ?
  2. H

    Achter Remklauw FZS600 Fazer 2001

    Hallo, de achter remklauw van mijn Fazer FZS 600 uit 2001 is verrot. Ik ben op zoek naar een gebruikte (moeilijk te vinden..., voor geen probleem) of een nieuwe (beste aanbod tot nu toe 400 euro, pfff). Iemand suggesties voor mij? Dank je
  3. H

    Fazer FZS 600 2001 voorvork

    Hallo, Ik ben bezig om de stofkappen + keerringen van de voorvork van mijn Fazer FZS 6001 uit 2001 te vervangen. Dit is inmiddels gelukt, ik heb echter nog een aantal vragen: 1. Hoeveel ml (hoeveelheid voorvorkolie) moet er per poot gebruikt worden ? Ik kan dit niet in de manuals vinden. 2...
  4. H

    Fazer 600 2001: grootlicht = kortsluiting

    Hallo, Mijn Fazer 600 uit 2001 heeft recent het probleem dat wanneer ik het grootlicht aanzet, de 20A zekering er direct uit 'klapt', omdat er kortsluiting ontstaat. De grootlicht(voor)lamp heb ik al vervangen, echter het probleem blijft. Heeft iemand een suggestie ?
  5. H

    Fazer 600 2001: piepend geluid voorvork

    Sinds enige tijd heb ik tot een snelheid van ongeveer 60 kilometer per uur een piepend geluid vanuit de voorvork van mijn Fazer. De veerpoot lekt niet en ik heb ook de veerppot al ingevet, maar het geluid blijft (komt terug). Iemand enig idee waar dit vandaan komt / wat er aan te doen is ?
  6. H

    Motor (laten) poetsen omgeving Utrecht

    Ik wil mijn motor dit voorjaar laten poetsen, in de omgeving van Utrecht. Zijn er naar silverline.nl in Ijsselstein nog andere adressen bekend en eventuele prijzen ? Dank u.
  7. H

    Motorolie Yamaha Fazer 600 2001

    Ik ben in het mooie bezit van een Yamaha Fazer 600 uit 2001. In het instructieboekje staat dat ik motorolie moet gebruiken: aanbevolen klasse motorolie API service SE, SF, SG of hoger. Nu wil het geval dat ik nog twee 5-liter Delo kannen van Louis heb staan, mineralische motorolie 20W40...
  8. H

    Ketting spannen Yamaha Fazer FZS 600 2001

    Sinds enige tijd ben ik in het bezit van deze Fazer (prima motor!). Graag zou ik de ketting zelf spannen; echter ik ben nog niet in het bezit van het juiste gereedschap hiervoor. Kan iemand mij vertellen welke maat de wielmoer heeft (hij is in ieder geval groter dan 24, want dat is mijn...
  9. H

    Ketting+tandwielen vervangen Yamaha Diversion 600

    Ik ben in het bezit van een groene Diversion 600 uit 1992, met 77.000 kilometers op de klok. Binnenkort wil ik de ketting + tandwielen laten vervangen. Heeft er iemand een idee hoeveel zoiets gaat kosten en bij welke dealer (uit de regio Utrecht)? Alvast bedankt })
  10. H

    Gebroken zijsteun middenbok Yamaha Diversion 600

    Hallo, Gistermiddag is de zijsteun van mijn middenbok van mijn Div 600 :] uit 1992 spontaan afgebroken :( ... Ik bedoel hiermee de 'schuine' stang die in ruste langs je linkeruitlaat ligt en die je gebruikt om je motor op de middenbok te zetten. De breuk is 'netjes', precies in de naad...
  11. H

    Yamaha Diversion 600: kleppen stellen

    Ik ben in het bezit van een Diversion 600 uit 1992, met inmiddels 73000 kilometer. Ik heb deze motor tweedehands aangeschaft met circa 55000 kilometer en doe al het onderhoud (tot op heden) zelf. Mbt. het onderhoud heb ik een aantal vragen aan de medeforummers op dit mooie forum. Ik ben van...
  12. H

    Spiegels Yamaha Diversion

    Ik herinner me dat er enige tijd geleden een topic op dit forum stond over trillende spiegels op o.a. Yamamah Diversion XJ600S. Ik heb al even gezocht hiernaar, maar kan het topic niet meer vinden... Ook ik heb nl. een nieuwe rechter(buiten!)spiegel laten monteren en deze trilt...
  13. H

    Spiegels Yamaha Diversion

    Ik herinner me dat er enige tijd geleden een topic op dit forum stond over trillende spiegels op o.a. Yamamah Diversion XJ600S. Ik heb al even gezocht hiernaar, maar kan het topic niet meer vinden... Ook ik heb nl. een nieuwe rechter(buiten!)spiegel laten monteren en deze trilt...
Terug
Bovenaan Onderaan