Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: moturist
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. moturist

    Harley startonderbreking gestoord door radar luchthaven

    Mijn vlieginstructeur (jaja moturist probeert op z'n ouwe dag nog een jongensdroom waar te maken ;) ), ok, mijn vlieginstructeur dus, heeft een Harley van enkele jaren oud. Die motor is voorzien van een origineel alarmsysteem met startonderbreking. Tot dit voorjaar reed hij regelmatig met...
  2. moturist

    Hemelvaartdag 2012: Wings & Wheels Hoogeveen

    Heb je nog niks te doen met Hemelvaart? Misschien is dit wel aardig: Wings & Wheels Hoogeveen: op het prachtige groene vliegveld van Hoogeveen en happening voor oude vliegtuigen én oldtimer auto's en motoren (naar verluid probeert men dit jaar meer oude motoren te trekken). Wings & Wheels...
  3. moturist

    Motorstek - motormerk staat niet in het lijstje

    Nu overkomt het me voor de tweede keer, in Motorstek, dat ik een motor wil toevoegen waarvan het merk niet in het lijstje staat. Dit keer wil ik graag een Saroléa type 36A uit 1936 aan m'n "huidige motoren" toevoegen, zou dat te regelen zijn? is toch een leuk ding?
  4. moturist

    vreemd gegaan

    voor 't eerst sinds 1978 weer eens wat anders gekocht dan een Guzzi: 't is een Saroléa 36A uit 1936 m'n vader had ooit een Saroléa en ik keek al jaren uit naar een nette voor een nette prijs. dit is een 350cc zijklepper.
  5. moturist

    Internationaal Moto Guzzi Treffen Boxmeer 18-19-20 juni 2010

    De titel zegt het al: 18-19-20 juni 2010 organiseert de Moto Guzzi Club Nederland weer haar jaarlijkse Internationale Moto Guzzi treffen in Boxmeer. Voor de MGCN Boxmeer webpagina KLIK HIER Voor een sfeerbeeld en foto's van voorgaande jaren KLIK HIER Locatie: Cafe Spoorzicht Heiweg...
  6. moturist

    18 april 2010: Horsepowerrun; motoren van bouwjaar t/m 1920

    Zondag 18 april 2010 is het weer zover: de Horsepowerrun, super oude brikjes rijden van Leek (Gn) naar Assen en terug. De start is bij het landgoed Nienoord vanaf 9.30 uur, te beginnen met de oudste motoren. Hier een sfeerbeeld:
  7. moturist

    Motorstek - motormerk staat niet in het lijstje

    Weet iemand hoe ik een motor aan m'n Motorstek-profiel kan toevoegen waarvan het merk -URAL- niet in het voorgeprogrammeerde lijstje staat?
  8. moturist

    Eenpitter Omzwervingen revisited

    Nou, nou, dàt was me wel een avontuur zeg, met dat topic Eenpitter Omzwervingen. _O- Zo zie je maar weer hoe de goede bedoelingen van de één door een ander als ernstige zonde kunnen worden gezien :o O.K. verder maar weer, nu geheel volgens de voorschriften van het moderatie team, met...
  9. moturist

    Eenpitter Omzwervingen

    Verslag van twee weken brikke-zwerven door Europa :]
  10. moturist

    tanktas magneten, bankpassen en digi camera's

    Is het waar dat tanktas-magneten de magneetstrips van bankpassen en de geheugenkaarten van digi camera's etc. kunnen wissen/beschadigen? Of zijn dat indianenverhalen. Met de zoekfunctie vond ik wel wat vage mythen, maar geen persoonlijke ervaringen. Heeft ooit iemand hier dit soort problemen...
  11. moturist

    Nationaal Veteranentreffen Woerden 2008: zaterdag 20 sept

    Zaterdag 20 september is weer het Nationaal Veteranentreffen in Woerden, voor motor-twee-' en driewielers ouder dan 25 jaar. Met klassieker gratis toegang. Gaan er nog M-F-ers naartoe? één van de vele plaatjes op de NVT website
  12. moturist

    kinder helm en paar laarzen

    Wegens groei ;) Kinder helm Caberg maat XS (54 -55) en paar laarzen maat 37 alles weinig gedragen en in zeer goede staat. Belangstelling? Stuur maar een mailtje, adres in m'n profiel.
  13. moturist

    twee brikjes erbij

    'k Heb de laatste tijd niet veel gepost hier, vooral omdat ik nogal veel onderweg was voor de Landmark Rally van de Guzzi Club. Al met al ruim 12.000 km gereden, half-om-half met het Falkoontje en met de V7 Cali. En was ik niet onderweg, dan was ik wel aan't sleutelen om de ouwe knarren aan de...
  14. moturist

    gelukkig is “bijna” synoniem aan “niet”

    ben ik rond het middaguur op weg naar huis, de zijkoffers vol bussen olie en wat losse onderdelen die ik uit Kiel-Windeweer heb gehaald. Rijd ik Groningen binnen over de Europaweg”; stel je voor zo’n 10 sorteerstroken, een busbaan en minstens twee verhoogde rijstrook-scheidingen en een tamelijk...
  15. moturist

    nie motor, wèl gratis: HP Officejet printer/scanner/copier

    Gratis af te halen, in Groningen. Een HP Officejet 1170 Cse printer/scanner/copier. Oud, maar functionerend, de paperfeed moet even worden schoongemaakt. Heeft alleen parallelle aansluiting, geen USB, past daardoor niet aan m'n nieuwe pc. Compleet met originele software en kabels...
  16. moturist

    OBT Drenthe??

    Uit diverse posts in andere Ouwe Brikken Tour topics lijkt een zekere behoefte naar voren te te komen aan een OBT Drenthe (verkiezingstaal), oftewel, er zijn hier types die met gammele ouwe motorfietsen een tourtje willen rijden in Drenthe. Nou rij ik haast wekelijks wel een ritje in noord-...
  17. moturist

    3 december: Toyrun Groningen

    De laatste zondag voor Sinterklaas wordt in Groningen weer de Toyrun gereden. Geëscorteerd door een lange stoet motorrijders bezoekt de Goedheiligman - uiteraard compleet met Pieten en presentjes- zieke kinderen in de drie Groninger ziekenhuizen. Voor meer info, bezoek de site van Actie...
  18. moturist

    rare letters

    wat is er gebeurd met letters waarop accenten, trema's etc. staan :? ze zien er ineens héél anders uit: kijk maar: é(e accent) è (andere e accent) ë (e trema) enzovoort
  19. moturist

    30 april Horsepowerrun voor motoren van voor 1921

    Op 30 April 2006 wordt de 25ste Internationale Horsepowerrun gereden van Leek (Gn) naar Assen en terug. Vanaf 9.30 wordt er gestart bij landgoed Nienoord. Altijd de moeite waard om een kijkje te nemen! 'k Heb ff een stukje tekst van de HPR website gepikt (beetje ge-edit): De totale lengte van...
  20. moturist

    coating binnenkant benzinetank

    Sorry, is al een paar keer aan de orde geweest, maar de zoekfunctie werkt niet ;( Welke coating kan ik het beste gebruiken om het roesten van de binnenkant van mijn benzinetank te stoppen? Er schijnt nogal wat kwaliteitsverschil te zitten tussen de verschillende producten. Wat zijn zoal de...
  21. moturist

    mijn Falcoontje op ebay, zonder mijn toestemming!!

    Moet je DIT nou zien :( :( Da's goddomme MIJN Falkoontje, staat gewoon te koop op ebay :( :( Hebben ze de foto's van mijn website gejat, wat een gotspe, het moet niet nog gekker worden -O- -O- :( :(
  22. moturist

    mijn nieuwe rijdende troon .....

    Na bijna twee uur uitgebreid :] "proefzitten" :] heb ik me vandaag een nieuwe zetel aangeschaft. Het betreft een rijdende troon uit 1971 8-) Zoiets stond al héél lang op m'n verlanglijstje, nu is het er dan eindelijk van gekomen *O*
  23. moturist

    Historische Moto GP Eext; een paar foto's

    Vandaag werd weer de jaarlijkse Historische Moto GP van Eext verreden. 't Was droog weer, dus ik ben met Moturist jr op 't Falkoontje geklommen en richting Hondsrug geploft ten einde één manche van elke klasse te zien. We waren er van ca. 13.00 tot 16.00 uur en hebben ons zeer vermaakt. Toen we...
  24. moturist

    Historische Motor GP Eext (Drenthe) - 21 augustus

    Op 21 augustus 2005 wordt in Eext weer een Historische Motor GP gereden. Gaat er nog iemand die kant op?
  25. moturist

    Horsepowerrun 2005

    Vandaag wordt (werd) weer de Horsepower Run gereden voor motoren gebouwd voor 1 januari 1920. De rit gaat van Leek naar Assen en terug. 't Is altijd de moeite waard om even te gaan kijken, vooral de start is erg leuk. Het was weer als vanouds geweldig. Prachtig weer ook. Hier wat sfeer-beelden:
Terug
Bovenaan Onderaan